To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Za wysokie obroty

Anonymous - 07-05-2009, 21:09

dzięki obyło się bez tego obroty ustawiłem przy pomocy linek od tempomatu:) teraz ładnie trzyma 850-900 i teraz pytanie czy to mogło pomóc czy raczej tylko zamaskowało problem z wysokimi obrotami?
zenek_bb - 07-05-2009, 22:52

raczej zamaskowało... zrób z tym IPSem w końcu aż mnie ściska ze złości bo o wiele szybciej być IPSa naprawił i ustawił niż dłubanie w linkach od tempomatu... ciekawe czy teraz ci działa: tempomat, stabilizowanie wolnych obrotów, ssanie, czy ECU wchodzi w tryb wolnych obrotów i co za tym idzie ile pali na wolnych obrotach... bardziej kosmetyczna sprawa czy działa ci funkcja że po przekroczeniu 2,5km/h silnik podtrzymuje wolne obroty wyżej :D jest to bardzo dobra funkcja, zapobiega zbytniemu zużyciu krokowca i wielu innych części poprzez niewłączanie trybu biegu jałowego podczas jazdy na luzie lub manewrowania na wolnych obrotach... żadko działa, bo musi być super czysta przepustnica i dobrze ustawiona ;p PS. mi działa xD
Anonymous - 08-05-2009, 10:47

Zenek ale już ustawiłem IPS według stronki krzyżaka tempomat nie działał u mnie od początku jak kupiłem miśka dlatego zacząłem się bawić linkami bo za bardzo naciągnięte były a jak możesz to doradź jak powinny być one wyregulowane jest do tego jakaś reguła?
Adaho_krak - 08-05-2009, 13:39

Cytat:
jak powinny być one wyregulowane jest do tego jakaś reguła?
_________________


Linki mają być luźne, ale nie za luźne. Powiedzmy sobie nie naciągnięte. Jeśli u Ciebie były naciągnięte to mógł być przez to problem z obrotami.

zenek_bb - 09-05-2009, 00:32

niestety w kwestyji ustawiania/regulacji tempomatu jestem "jeszcze" zielony bowiem w moim działa znakomicie i nic przy nim nie grzebie, wiem że linki są ustawione nienapięte-bez luzu i jest gitara puki co więc nic nie grzebałem... dla mnie stety dla Ciebie jednak niestety bo nic Ci nie doradzę więcej niż Adaho->Adam....;/
Anonymous - 11-05-2009, 23:23

co do tego IPS-a mówicie żeby ustawić mirnik na 200 om i czekać aż pokaże się 0 a jak nie pokazuje się 0 u mnie max jest 0,05
e-gen - 12-05-2009, 12:32

Nikoś,

Niezbędnik dla użytkowników Lantry J1 DOHC, Sonaty DOHC, Eclipsa DOHC i pochodnych
link

Nikoś - 14-05-2009, 20:15

No kupiłem następnego krokowca i teraz jest tak: jak go odpalam to wchodzi na ssanie i ma ok 1700 obr/min po chwili spada do 900 obr/min, a jak przejade nim kawałek i wcisne sprzęgło to zaczyna falować między 1200 a 1500 obr/min. Gdy go zgasze i po chwili odpale to znowu przez chwile chodzi normalnie a potem znowu falowanie obrotów. Zrobiłem tak że, zakręciłem mu całkiem srube regulacyjną i wstawiłem krokowca z maksymalnie wykręconym trzpieniem i prubowałem odpalić lecz nawet niedał głosu więc nie łapie lewego powietrza prawda. Co morze być jeszcze przyczyną takiego zachowania?
e-gen - 15-05-2009, 22:07

Nikoś napisał/a:
Co morze być jeszcze przyczyną takiego zachowania?

ECU, bo to komputer pobiera sygnały, przetwarza je i odpowiednio steruje silniczkiem krokowym. POwinieneś wyjąc kompa i go dokładnie obejrzeć...a najlepiej z kimś się zamienić na moment :lol:

Nikoś - 16-05-2009, 13:23

No ECU miałem wyjęte i rozkręcone a kondensatory są ok bo chciałem wymienić. Na podmienionym ECU chodzi tak samo. Kombinuje jeszcze nad sądą lambda może ona jest przyczyną tylko niewiem jak ją sprawdzić.
docencik87 - 17-05-2009, 10:40

Nikoś, z tego co wiem to na kaszubach mieszka Krzyżak. Odezwij się do niego, może podjedziesz do Niego i rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości.
Nikoś - 18-05-2009, 07:41

Pytanie czy przepustnica z clipera 91roku będzie pasować do clipera z 92r?
e-gen - 18-05-2009, 09:39

Nikoś napisał/a:
Pytanie czy przepustnica z clipera 91roku będzie pasować do clipera z 92r?

według mojej najlepszej wiedzy, będzie.

Nikoś - 18-05-2009, 09:48

Dzięki za szybką odpowiedz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group