Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Za wysokie obroty
Autor Wiadomość
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 25-02-2009, 20:47   [1G 90-94] Za wysokie obroty

Witam was mitsumaniaki jestem tu świerzy ale myśle że mi pomożecie. Mam problem z moim eclipsem ktury pojawił sie z dnia na dzień. Gdy go odpalam to silnik wyje jak opentany i niechce zejść na normalne obroty, cały czas nawet jak się rozgrzeje to trzyma na 2000-2300 i niewiem co mam zrobić żeby go uratować :( . Prosze o pomoc
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 28-02-2009, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-02-2009, 10:24   

Na początku trzeba przejść całą "procedurę". Sprawdzić błędy ECU, wyczyścić przepustnice, sprawdzić sprawność silniczka krokowego, ustawić wolne obroty. Wszystkie w/w czynności masz opisane wraz z dokumentacją FOTO dzięki uprzejmości naszego klubowego kolegi Krzyżaka na jego stronie http://mitsubishifan.webpark.pl/ . Jeśli to nie pomoże pisz będziemy myśleć dalej. POWODZENIA.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 04-03-2009, 16:42   

Zrobiłem to co mi napisałeś Adaho_krak, ale nadal jest tak samo i niemam pojęci co mam jeszcze zrobić. Dioda nic nie wskazała, przepustnica na błysk, szczelny dolot "czyszczony", TPS OK, krokowy działa, nowy filtr powietrza, nowe swiece i brak połowy włosów na głowie, a kliperek nadal swoje :cry: .
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-03-2009, 23:48   

A wolne obroty ustawiłeś w/g instrukcji z w/w strony ??
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 05-03-2009, 11:18   

Regulacja nic nie dała ałto wyje cały czas tak samo :( . Jaka jeszcze może być przyczyna tych obrotów? Dodam jeszcze, że kliperek nie stracił na mocy a na wysokie obroty wchodzi bez problemu :) .
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-03-2009, 12:42   

Linka nie jest za bardzo napięta ?? Może gdzieś lewe powietrze łapie ?? Uszczelki wtrysków, dolot, uszczelka pod kolektorem ssącym ?? To co mogłem, pomogłem teraz trzeba w realu. Napisz na podforum w Twoim regionie prośbę o pomoc, napewno się ktoś odezwie.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 05-03-2009, 13:54   

A czy przestawiony rozżąd np. o jeden ząbek też może być przyczyną takich obrotów czy niebardzo. Moge jeszcze dodać, że jak jest zimny to obroty sa na ok.1500 a jak już sie nagrzeje to wtedy 2000-2300
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-03-2009, 14:48   

dostaje za duzo powietrza - albo nieszczelnosc albo jakis kabel podcisnienia spadl albo padl bypas w przepustnicy
ew. silniczek krokowy padl i nie zamyka kanalu
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 05-03-2009, 20:35   

Jak moge sprawdzić ten bypas, bo domyślam się że musze zdiąć całą przepustnice. No a krokowy wydaje z siebie takie dzwięki, które przypominają tyrkotanie więc chyba jest ok.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
ADAM8886 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 5
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 06-03-2009, 22:12   

kolego jak jeszcze nie doszedles co to z tymi obrotami to wiesz co napisz mi z kturego roku masdz ta fure?? wiesz co u mnie tez to bylo tylko ja mam z 90 r i wersje amerykanska i tez tak dziwnie wusokie obroty lapal i wiesz co tam przy przepustnicy mialem taki jakby czyjnik biegy jalowego ie jego troche pod regulowalem i obroty spadly take ze kolego prybuj. u mnie to byleo od gury przepustnicy .czyjnijk na klucz nr 14. powodze3nia
_________________

 
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 07-03-2009, 09:57   

Mam kliperka z 92" wersia GS 2,0l 16v, silnik nigdy nie widział gazu :) .
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-03-2009, 00:17   

ADAM8886 napisał/a:
jakby czyjnik biegy jalowego


IPS. Opis regulacji tego czujnika jest podany na stronie Krzyżaka do której link podałem kilka postów wyżej.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 08-03-2009, 10:17   

Dziękuje wam za pomoc, którą bardzo doceniam. Jest mi głupio :oops: , że zadaje wam tyle pytan ale za chiny nie moge dojść do tej przyczyny. Krzyżak napisał że to może być "BYPAS", ale niewiem jak go sprawdzić. IPS regulowany był 2 razy i nic.

[ Dodano: 08-03-2009, 11:16 ]
Witam ponownie postanowiłem dzisiaj znowu sprawdzić krokowca, ale innym przyżądem. Więc powinno być tak: na pinach 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 powinno być około 30om, a na pinach 1-3, 4-6 powinno być około 60om. Umnie prawie tak jest, tylko że na pinach 2-3 oraz 1-3 niem nic więc winny jest krokowy prawda. Od dzisiaj będe uczulony na krokowce :biggrin: . Pozdrawiam

[ Dodano: 08-03-2009, 17:39 ]
A czy ma może ktoś krokowca na sprzedaż bo na allegro jest jeden ale gość chce za niego 300zł a to chyba za drogo prawda?
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-03-2009, 20:59   

Nikoś, instrukcja do 1G bardzo precyzyjnie to okresla - jesli wszystko jest sprawne a po max. obnizeniu obrotow srubka regulacyjna one nie spadaja, to najprawdopodobniej jest to bypas i trzeba wymienic przepustnice
sciagnij sobie instrukcje i sprobuj diagnozy wg wytycznych tam zawartych
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 09-03-2009, 08:50   

Czytałem otym bypasie i jest on padnięty jeśli sruba regulacyjna wcale nie reaguje na wkręcanie lub wykręcanie. Umnie ona reaguje w pewnym zakresie obrotów, a obroty w kliperku wyglądają tak: gdy go odpalam to trzyma przez chwile 1500, po chwili wchodzi na 2000-2300, potrafi tagże falować 1200-1700, ale ma czasem przebłyski normalności i wchodzi na 850. Gdy ostatnio włączyłem mu tempomat przy 90km/h to gdy jechałem z górki miał 850. Więc jak na muj rozum oile nie uległ on przegżania od myślenia to BYPAS jest OK :) .
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.