To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Outlander i homologacja na ciężarowe

jurekschroda - 24-03-2009, 15:18

" są już oficjalnie" tzn jest jakaś informacja z centrali Mitsu, czy tylko tak słyszałeś od sprzedawcy.... ? :?: :?: :?: :?:
Woo - 24-03-2009, 16:05

jurekschroda napisał/a:
" są już oficjalnie" tzn jest jakaś informacja z centrali Mitsu, czy tylko tak słyszałeś od sprzedawcy.... ? :?: :?: :?: :?:


Nie dzwoniłem do centrali, tylko do salonu. Nie wiem jak z terminami realizacji, ale z tego co mi powiedzieli to można zamawiać i powinny być praktycznie od ręki. Jedyny fakt jest taki, że zostały tylko wersje 2.2, wszystkie 2.0 są już zarezerwowane przez salony. Oczywiście taką informację otrzymałem u dealera.

Pozdrawiam,
Woo

jasioo_ - 24-03-2009, 21:50

o 2008 r. pytałeś, rozumie..?
Woo - 24-03-2009, 23:20

Tak. Jeżeli ktoś chce z silnikiem 2.0 to musi szukać w salonach, w Mitsubishi Polska już podobno nie ma żadnych. Zostały same 2.2. O benzyniaki się nie pytałem.

Mój już jest w salonie na placu i czeka na przelew z leasingu i rejestrację. Jak salon znów nie da ciała to we czwartek powinienem odebrać.

Pozdrawiam,
Woo

tomekrvf - 25-03-2009, 00:05

Woo napisał/a:
Jeszcze tylko nie wiadomo co z trzecim rzędem siedzeń, jak będą wymontowywać to ciekawe, czy obniżą cenę o tą opcję.

A jak zostanie trzeci rząd siedzeń to będziesz z niego korzystał jak będzie krata?
Chyba nie.

jasioo_ - 25-03-2009, 09:13

Z kratą, czy bez teściowa i tak będzie musiała się zmieścić:-)
Woo - 25-03-2009, 15:20

tomekrvf napisał/a:
Woo napisał/a:
Jeszcze tylko nie wiadomo co z trzecim rzędem siedzeń, jak będą wymontowywać to ciekawe, czy obniżą cenę o tą opcję.

A jak zostanie trzeci rząd siedzeń to będziesz z niego korzystał jak będzie krata?
Chyba nie.


Po przemyśleniu wszystkich za i przeciw, nie zdecydowałem się na wersję ciężarową. Nie chciałem kratki, bo:
1. Wiejsko wygląda przy jasnych skórach
2. Chce mieć możliwość złożenia siedzeń i wrzucenia desek lub rowerów

Jakbym miał sobie w ten sposób ograniczać miejsce, to wziąłbym tańszy i mniejszy samochód. Kasowo bym wyszedł podobnie. Nie po to kupowałem Outlandera.

Co do siedzeń, to powinni je zostawić, nawet jak nie można z nich korzystać, skoro są liczone w cenie samochodu. Zawsze można sobie je przerobić na wyjmowalne i rozstawiać na łonie natury przed grillem...

Pozdrawiam,
Woo

Hiszpan - 25-03-2009, 15:45

Wcześniej miałem Focusa z kratką tyle, że kratka po przyjechaniu do domu wylądowała w garażu, a wyciągnąłem ją dopiero przy sprzedaży. Przy żadnej kontroli, drogowej czy granicznej, nikt nie zwracał na to uwagi.
Podobało mi się natomiast to, że na granicy, celnicy odsyłali do kolejki dla TIR-ów tych kolesi, którzy super furkami z kratką pchali się w kolejkę ;)
Ci którzy grzecznie stali pomimo wyższej klasy swego auta, oczywiście nie mieli tego problemu. :P
Woo - popieram. W moim przypadku nie po to kupowałem Outka, aby nie móc korzystać z 3-go rzędu siedzeń czy dużego bagażnika. Więcej straciłem na vacie, trudno.
Poza tym w czasie jak ja kupowałem Outka nie było takiej możliwości.
Z drugiej strony jeżeli ktoś wie, że i tak nie będzie z tego korzystał to czemu ma nie zaoszczędzić trochę kasy :?:
Teraz pewno bym się zastanawiał, którą opcję wybrać i być może byłaby to wersja z kratką, która wylądowałaby w garażu, podobnie jak we wspomnianym wcześniej Focusie ;)

KowaliK - 25-03-2009, 21:27

W Oplu, przy 7mio osobowej Zafirze z kratką, nikt nie demontował dwóch foteli w bagażniku, więc w Outku również nie powinni nic ruszać.
jmgmotocykle - 26-03-2009, 21:18

u mnie 3 rząd siedzeń pozostał - kratka wyleciała w pierwszy dzien - pocieszam sie że mam przyciemniane szyby, mimo kilku kontroli drogowych żaden z f-szy nie zarzucił mi braku kratki....
jasioo_ - 27-03-2009, 08:57

Zadzwonił do mnie wczoraj przedstawiciel z Mitsubishi i mnie uspokoił... Mimo umowy, którą podpisałem w lutym na auto osobowe z silnikiem 2.0, będę miał jednak ciężarówkę z silnikiem 2.2. Odbiór koniec kwietnia dopiero, ale jak już tyle czekam to wytrzymam jeszcze miesiąc. 3000 zł za kratę chcą, ale i tak ją wymontuje zaraz po wyjechaniu z salonu.

jmgmotocykle, kupiłeś Intence Plusa, czy Instyle? Ile dałeś jeśli to nie tajemnica?

jmgmotocykle - 27-03-2009, 09:07

mam fuul opcje (niewiem jak się nazywa ta wersja) bez dvd w podsufitówce , łacznie z navi , skórami , ksenonem , czy kamerka cofania - dałem 137tys zł. brutto za całośc.... odliczając vat - super cena wyszła ... ale nie kupuje u "polaków" tyle że w uni- dla porównania ta wersja wtedy w salonie stała koło 170 tys bez navi i innych i nie była dostępna....teraz kupiłe dodatkowo 3 - ale cen nie podam bo "podpiołem" sie pod tz. zakup flotowy i wyszła jeszcze lepsza kaska....
hoobi - 02-04-2009, 12:06

Czy ktoś z Was może potwierdzić informację, że OUT w wersji ciężarowej będzie rejestrowany jako 5 osobowy?.
Podobno homologacja została już wydana, trwają formalności w urzędach.

Dario_W - 06-04-2009, 09:35

ja dzwoniłem dzisiaj do Elbląga i mówią w ASO, że od jutra będą już fakturować samochody w centrali z kratą, zobaczymy jutro, kiedy będą oficjalne papiery na kratę itp. nie mogę się doczekać. czas już odebrać moje Mitsu :-)
hoobi - 07-04-2009, 15:30

Z informacji od dealera wynika, że koszt kraty i przeróbki (demontarz pasów dla 3 rzędu siedzień) to 3100 brutto.
Homologacja dla 5 osób.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group