To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Ile pala nasze VR4

robertdg - 08-12-2009, 08:18

swinks_UK napisał/a:
220 mil między tankowaniami, czyli na ok. 42 litry paliwa.
Czyli jak dobrze rozumiem w granicach 12l?
Matejko - 08-12-2009, 08:35

Bartek, ten zagazowany za 3tys z kawalkiem :) ile km przejechal?
marexi - 08-12-2009, 16:15

Czytalem troche o czarnym i chcialem sie zapytac czy to co sie stalo bylo wina gazu i "łącznika", czy przede wszystkim gazu? bo teraz sie boje troche poszalec - ale gazu nie mam...
jkrzysztof80 - 08-12-2009, 16:20

swinks_UK napisał/a:
Ja mieszcze się w angielskiej średniej: 220 mil między tankowaniami, czyli na ok. 42 litry paliwa.

Tomek na trasie chyba tyle Ci łyka jak jakoś nie mogę osiągnąć 180 mil na pełnym :mrgreen: Mam chyba stalowe nogi :D :D :D

Bartek - 08-12-2009, 16:32

swinks_UK, na 52 l to się zgodzę - miałem takie wyniki

[ Dodano: 08-12-2009, 16:36 ]
Matejko, tyle, że bardziej opłacałoby się nie zakładać gazu i przejechać ten dystans na benzynie :roll:

marexi, zbieg wielu (co najmniej 4 ;) ) czynników skupiający się między uszami wkładki ;) . "Poszalenie" może być różnie interpretowane - na pewno nie jest poszaleniem chwilowe wykorzystanie potencjału auta,po jego porządnym rozgrzaniu i schłodzeniu po.

[ Dodano: 08-12-2009, 16:40 ]
robertdg, mój najmniejszy wynik, to spalenie 12 l benzyny na 150 km - bardzo płynna trasa 75-80 km/h bez przyspieszania i zwalniania. Normalnie przejechana trasa wychodzi w okolicach 12/100

swinks_UK - 08-12-2009, 17:10

Nie Bartek, napisałem, ze około.
Raz więc to jest 40 litrów na 200 mil, raz 45., innym razem starcza na więcej, innym razem trochę mniej.
Miej na uwadze, ze u mnie na prowincji jeździ się znacznie płynniej niż w twoich okolicach.

Krzysiek, 180 mil między tankowaniami to ok, jeśli mówisz o LPG, bo na benzynie to troche ci dużo bierze, chyba że jeździsz: podłoga-hamulec.

jkrzysztof80 - 08-12-2009, 17:37

swinks_UK napisał/a:
chyba że jeździsz: podłoga-hamulec

No właśnie tak już mam i nic nie poradzę :mrgreen:

kochajj - 09-12-2009, 23:08

marexi napisał/a:
Czytalem troche o czarnym i chcialem sie zapytac czy to co sie stalo bylo wina gazu i "łącznika", czy przede wszystkim gazu? bo teraz sie boje troche poszalec - ale gazu nie mam...

tak sie kończy zabawa doładowaniem bez odpowiedniej wiedzy... sam cos wiem o tym... a wnioski są takie, że bez czujników EGT, szerokopasmówki,itd i wiedzy lepiej się nie bawić boostem!!!!

michal143 - 20-03-2012, 22:16

Dobry, Panowie, a te legnumy, to Nie powinny na 98 latać?
roch_27 - 20-03-2012, 22:19

michal143 napisał/a:
Dobry, Panowie, a te legnumy, to Nie powinny na 98 latać?
:!: OBOWIĄZKOWO :!: inaczej engine kill :doubt: spalanie stukowe itd
swinks_UK - 20-03-2012, 22:43

roch_27 napisał/a:
...inaczej engine kill :doubt: spalanie stukowe itd

Piotrek... pojechałeś... :mrgreen:

Mapy są na 99RON, wiec jak wlejesz 95RON, to po wykryciu prób knocka, ecu cofa zapłon. Tracisz na mocy silnika. Poza tym nic się nie dzieje.
Przy zabawie z benzynami z domieszką ekosyfu (sporo tańszą np. w Niemczech czy Austrii) spalanie wzrasta nawet o 15%, więc koniec końców nie opłaca się lać tego.
Natomiast ciekwie wyglądaja ekserymenty z E85, tylko do tego trzeba mapy w ecu dostosować.

roch_27 - 21-03-2012, 00:57

Tomek- lałeś naszą 95 i podłączałeś kompa pod to :?: Robiłem parę testów na PL 95 i no thx - ale każdy robi co chce :P Knock czyli detonacja a nie spalanie wiec niech testuje na PL 95 aż engine prędzej czy później powie papa ;)
swinks_UK - 21-03-2012, 09:53

roch_27 napisał/a:
Knock czyli detonacja a nie spalanie wiec niech testuje na PL 95 aż engine prędzej czy później powie papa ;)

Nie pójdzie...zwykłe spalanie stukowe do kwadratu. :mrgreen:
Zliczy ci liczbę knocków i cofnie zapłon.
To czego się boisz to detonacja z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobne by wydarzyło się tylko z małej liczby oktanowej. Silnik zrobi się mułowaty i tyle.
Do zabicia silnika detonacją trzeba jeszcze kilku innych czynników, np. głupio wyciągnięte doładowanie, uboga mieszanka.

jkrzysztof80 - 22-03-2012, 15:14

wiec co mamy zrobic jak w UK nie ma 98? Do Polski jezdzic i tankowac :D
adaxo - 25-03-2012, 10:38

jkrzysztof80 napisał/a:
wiec co mamy zrobic jak w UK nie ma 98? Do Polski jezdzic i tankowac :D

a shell V-Pover?? tesco momentum??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group