Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile pala nasze VR4
Autor Wiadomość
PLPynton
[Usunięty]

  Wysłany: 27-03-2009, 20:08   Ile pala nasze VR4

Ja zaczne Wy bedziecie dopisywac swoje. Raporty najlepiej jesli beda oparte na jak najbardziej sensownej metodzie pomiaru. Czyli minimalne zalozenia:
1. Felgi i opony w standarcie zalecanym poprzez producenta (nawet mala roznica jest w stanie zmienic obwod kola na tyle aby raport zanizal czy zawyzal spalanie nawet o ponad litr)
2. Pomiar ilosci spalonego paliwa powinien byc wiarygodny: np tankujemy do pelna, kasujemy licznik, jezdzimy i znow tankujac do pelna zczytujemy ilosc wlanego (czyli zuzytego) paliwa.

Moje (bedzie sie roznic od Waszego jako ze ja robie znaczne odcinki i w wiekszosci po niemieckich autostradach, tylko wracajac do kraju zaliczam nasze realia) wyglada ostatnio tak:

EC5W, wszystko stock, delikatny remap ecu i BOV. Ostatnie 33tys km 10/90 %benzyna/gaz
BENZYNA
Trasa (100-120km/h)- 11.1l
Trasa (120-150km/h)- 13.2l
Trasa (150-180km/h)- 15.7l
Trasa (180-210km/h)- 19.1l
Trasa (210-xxxkm/h)- 24.2l
Miasto- 13.8l
50/50- 12.9l

LPG
Trasa (100-120km/h)- 13.4l
Trasa (120-150km/h)- 15.3l
Trasa (150-180km/h)- 18.9l
Trasa (180-210km/h)- 23.8l
Trasa (210-xxxkm/h)- 30.9l
Miasto- 14.9l (tu byla mala pomylka o litr)
50/50- 13.7l
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 29-07-2009, 06:31, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-03-2009, 20:45   

Jak dotąd tylko raz mierzyłem (UK - Polska), kiedy wszystko było w standardzie:

Trasa (autostrady) - 9.6l/100km (120 - 140km/h)

Teraz nie dam rady, bo pozmieniane co-nieco.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-03-2009, 11:26   

sorrki za OT PLPynton Ty masz gazzzzzz??? jakiej firmy??
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 12:41   

brc, sekwencja. graty x2 na kompozycie 8mm. dziala miodzio po malym remapie kompa silnika tzn +20PS na benz i blisko stock na lpg, butla 77l w zapas. oplaca sie polecam szczegolnie jesli ktos robi ponak 10k/miesiac.
odpowiadam na edita zeby nie schodzic z watka. 6-7 tys PLN, mala butla standartowa zanizy cene o jakies 3-4 stowki ale nie polecam, ja bez kombinacji leje 62 litry co uwazam za minimum jesli jezdzimy za granice gdzie mniej stacji.
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 29-03-2009, 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-03-2009, 12:45   

To jaki koszt inst??
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-03-2009, 13:20   

Krzys napisał/a:
To jaki koszt inst??

No właśnie pisze:
"6-7 tys PLN, mala butla standartowa zanizy cene o jakies 3-4 stowki ale nie polecam"

Ech...
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-03-2009, 13:23   

swinks_UK napisał/a:
Krzys napisał/a:
To jaki koszt inst??

No właśnie pisze:
"6-7 tys PLN, mala butla standartowa zanizy cene o jakies 3-4 stowki ale nie polecam"

Ech...




"odpowiadam na edita zeby nie schodzic z watka..."

Ech... :P
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-03-2009, 17:45   

Cytat:

Benzyna [...]
Miasto- 13.6l


co włożyłeś pod pedał gazu??? pachnie mi ten wynik 2 cegłami.....Ja też mam wyniki z "1" na początku, ale druga cyfra mniejsza jak 8 nie chce być :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2009, 17:49   

Bartek, to pierwszy etap - rodzinne kombi sieje postrach na ulicach. Jak przyjdzie 7 fotka to zmiękniesz :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-03-2009, 20:15   

Dalszy ciąg wydzieliłem do technicznego :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 01-04-2009, 08:40   

Bartek napisał/a:
co włożyłeś pod pedał gazu??? pachnie mi ten wynik 2 cegłami.....Ja też mam wyniki z "1" na początku, ale druga cyfra mniejsza jak 8 nie chce być :twisted: :twisted: :twisted:
mam to samo :lol:
Dwa razy nawet nie zdążyła się zapalić lampka rezerwy :shock: tak szybko wciąga oktany

Jeżdżę na oponach 235/45/17

Najniższe zanotowane spalanie na PL drogach wyniosło 10,2 :)

BTW; Robert gdzie przeprowadzałeś operację "Junkers" :?: Pytam tak z czystej ciekawości. Napisz coś więcej o niej - może jakieś fotki zrobisz i założysz jakiś osobny temat ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2009, 20:32   

dobra Piotrku opisze itd te instalke, jakies fotki tez zapodam ale musze sie wstrzymac do po weekendzie bo cieplo sie zrobilo :wink: jutro grilujemy cala rodzina a w niedziele wypad wiec bede nieczasowy, w poniedzialek moge.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 03-04-2009, 20:46   

PLPynton napisał/a:
dobra Piotrku opisze itd te instalke, jakies fotki tez zapodam ale musze sie wstrzymac do po weekendzie bo cieplo sie zrobilo :wink: jutro grilujemy cala rodzina a w niedziele wypad wiec bede nieczasowy, w poniedzialek moge.
będę bardzo wdzięczny :) jestem ciekawy jak 6A13TT znosi LPG.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-04-2009, 23:31   

Jestem w szoku ze wysoka kultura uzykowników forum nie pozwoliło im napisać ze LPG w takim samochodzie to....fe.. i wogule.
Pamietam topic o EVo z allego z LPG jaka była burza.
Czyżby magia posiadaczy VR4 tak działała i ich urok osobisty?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzys 
Forumowicz
SYLVER


Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 470
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-04-2009, 08:05   

HeHeHe... tez pamietam ta dyskusje z EVO i tez "znamy" czlowieka ktory nigdy by nie "zabił" 6A13tt gazzzem :wink: i wlasnie nie wiem czemu jeszcze sie nie wypowiedzial,nawet na temat spalania VR-4 :? :? :?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.