Ile pala nasze VR4 |
Autor |
Wiadomość |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2009, 20:08 Ile pala nasze VR4
|
|
|
Ja zaczne Wy bedziecie dopisywac swoje. Raporty najlepiej jesli beda oparte na jak najbardziej sensownej metodzie pomiaru. Czyli minimalne zalozenia:
1. Felgi i opony w standarcie zalecanym poprzez producenta (nawet mala roznica jest w stanie zmienic obwod kola na tyle aby raport zanizal czy zawyzal spalanie nawet o ponad litr)
2. Pomiar ilosci spalonego paliwa powinien byc wiarygodny: np tankujemy do pelna, kasujemy licznik, jezdzimy i znow tankujac do pelna zczytujemy ilosc wlanego (czyli zuzytego) paliwa.
Moje (bedzie sie roznic od Waszego jako ze ja robie znaczne odcinki i w wiekszosci po niemieckich autostradach, tylko wracajac do kraju zaliczam nasze realia) wyglada ostatnio tak:
EC5W, wszystko stock, delikatny remap ecu i BOV. Ostatnie 33tys km 10/90 %benzyna/gaz
BENZYNA
Trasa (100-120km/h)- 11.1l
Trasa (120-150km/h)- 13.2l
Trasa (150-180km/h)- 15.7l
Trasa (180-210km/h)- 19.1l
Trasa (210-xxxkm/h)- 24.2l
Miasto- 13.8l
50/50- 12.9l
LPG
Trasa (100-120km/h)- 13.4l
Trasa (120-150km/h)- 15.3l
Trasa (150-180km/h)- 18.9l
Trasa (180-210km/h)- 23.8l
Trasa (210-xxxkm/h)- 30.9l
Miasto- 14.9l (tu byla mala pomylka o litr)
50/50- 13.7l |
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 29-07-2009, 06:31, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-03-2009, 20:45
|
|
|
Jak dotąd tylko raz mierzyłem (UK - Polska), kiedy wszystko było w standardzie:
Trasa (autostrady) - 9.6l/100km (120 - 140km/h)
Teraz nie dam rady, bo pozmieniane co-nieco. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-03-2009, 11:26
|
|
|
sorrki za OT PLPynton Ty masz gazzzzzz??? jakiej firmy?? |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:41
|
|
|
brc, sekwencja. graty x2 na kompozycie 8mm. dziala miodzio po malym remapie kompa silnika tzn +20PS na benz i blisko stock na lpg, butla 77l w zapas. oplaca sie polecam szczegolnie jesli ktos robi ponak 10k/miesiac.
odpowiadam na edita zeby nie schodzic z watka. 6-7 tys PLN, mala butla standartowa zanizy cene o jakies 3-4 stowki ale nie polecam, ja bez kombinacji leje 62 litry co uwazam za minimum jesli jezdzimy za granice gdzie mniej stacji. |
Ostatnio zmieniony przez PLPynton 29-03-2009, 12:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:45
|
|
|
To jaki koszt inst?? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-03-2009, 13:20
|
|
|
Krzys napisał/a: | To jaki koszt inst?? |
No właśnie pisze:
"6-7 tys PLN, mala butla standartowa zanizy cene o jakies 3-4 stowki ale nie polecam"
Ech... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-03-2009, 13:23
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Krzys napisał/a: | To jaki koszt inst?? |
No właśnie pisze:
"6-7 tys PLN, mala butla standartowa zanizy cene o jakies 3-4 stowki ale nie polecam"
Ech... |
"odpowiadam na edita zeby nie schodzic z watka..."
Ech... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 31-03-2009, 17:45
|
|
|
Cytat: |
Benzyna [...]
Miasto- 13.6l |
co włożyłeś pod pedał gazu??? pachnie mi ten wynik 2 cegłami.....Ja też mam wyniki z "1" na początku, ale druga cyfra mniejsza jak 8 nie chce być |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2009, 17:49
|
|
|
Bartek, to pierwszy etap - rodzinne kombi sieje postrach na ulicach. Jak przyjdzie 7 fotka to zmiękniesz |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-03-2009, 20:15
|
|
|
Dalszy ciąg wydzieliłem do technicznego |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 01-04-2009, 08:40
|
|
|
Bartek napisał/a: | co włożyłeś pod pedał gazu??? pachnie mi ten wynik 2 cegłami.....Ja też mam wyniki z "1" na początku, ale druga cyfra mniejsza jak 8 nie chce być | mam to samo
Dwa razy nawet nie zdążyła się zapalić lampka rezerwy tak szybko wciąga oktany
Jeżdżę na oponach 235/45/17
Najniższe zanotowane spalanie na PL drogach wyniosło 10,2
BTW; Robert gdzie przeprowadzałeś operację "Junkers" Pytam tak z czystej ciekawości. Napisz coś więcej o niej - może jakieś fotki zrobisz i założysz jakiś osobny temat
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2009, 20:32
|
|
|
dobra Piotrku opisze itd te instalke, jakies fotki tez zapodam ale musze sie wstrzymac do po weekendzie bo cieplo sie zrobilo jutro grilujemy cala rodzina a w niedziele wypad wiec bede nieczasowy, w poniedzialek moge. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 03-04-2009, 20:46
|
|
|
PLPynton napisał/a: | dobra Piotrku opisze itd te instalke, jakies fotki tez zapodam ale musze sie wstrzymac do po weekendzie bo cieplo sie zrobilo jutro grilujemy cala rodzina a w niedziele wypad wiec bede nieczasowy, w poniedzialek moge. | będę bardzo wdzięczny jestem ciekawy jak 6A13TT znosi LPG.
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10651 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-04-2009, 23:31
|
|
|
Jestem w szoku ze wysoka kultura uzykowników forum nie pozwoliło im napisać ze LPG w takim samochodzie to....fe.. i wogule.
Pamietam topic o EVo z allego z LPG jaka była burza.
Czyżby magia posiadaczy VR4 tak działała i ich urok osobisty? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-04-2009, 08:05
|
|
|
HeHeHe... tez pamietam ta dyskusje z EVO i tez "znamy" czlowieka ktory nigdy by nie "zabił" 6A13tt gazzzem i wlasnie nie wiem czemu jeszcze sie nie wypowiedzial,nawet na temat spalania VR-4 |
|
|
|
 |
|