To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Zgrzał się w korku ?!

JayChyl - 06-08-2009, 18:35

Dla informacji dla forumowiczów - zgodnie z manualem, czujnik powinien załączać się standardowo w temp od 81 do 89 stopni Celsjusza, a wyłączać przy ok 77 stopniach C (to raczej opcja). Co prawda mój jest 80-85, ale 1 stopien roznicy to tam nic.

Płyn wymienie, zebym na zime miał gotowy i będzie spokoj na 2 latka.

Dzięki za porady, jak juz sie uporam z tym wszystkim zobaczymy czy wszystko będzie działało jak należy.

[ Dodano: 09-08-2009, 12:35 ]
Wymieniłem już. Malutko pociekło. Dolałem troche Petrygo do wyrownawczego.

Tak naprawdę mimo tego, ze troche pociekło (ze 100ml), zbiornik chlodnicy (ten z dziwną nakrętką) był 100% pełny. Troche dziwne. Na razie ten płyn chcę zostawić a na zimę wymienić cały. Poza tym, nie trzeba odkręcać czujnika podczas wymiany płynu więc to i tak mam z głowy.

A czy działa, nie wiem jeszcze, zobaczymy w korkach :)

mkm - 16-08-2009, 15:31

pawel129 napisał/a:
mkm napisał/a:
U mnie wentylator wlacza sie grubo powyzej "polowy".

u mnie podobnie.

Faktycznie mamy awarie. U mnie juz "wyszla". Wentylator wlaczal sie coraz pozniej, az w koncu przestal sie wlaczac. Wstepna diagnoza. Elektrowlacznik wentylatora.

tomekk - 20-08-2009, 07:19

no bynajmniej u mnie nigdy wskazówka się nie podnosi powyżej normy, nawet jak wentylator się włącza. Do diagnozy polecam zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury w chłodnicy i zewrzeć w nim styki - symulujemy w ten sposób poprawną pracę tego czujnika i jeżeli reszta jest sprawna to się włączy wentylator, chyba przy włączonej stacyjce. U mnie był taki problem, że wentylator ciągle pracował, poprzedni właściciel zwarł ze sobą na stałe styki i myślałem, że to dla tego bo ten czujnik nie działa. Okazało się, że styki w kostce zaśniedziały, wyczyściłem i śmiga jak trzeba


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group