[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Zgrzał się w korku ?!
JayChyl - 06-08-2009, 18:35
Dla informacji dla forumowiczów - zgodnie z manualem, czujnik powinien załączać się standardowo w temp od 81 do 89 stopni Celsjusza, a wyłączać przy ok 77 stopniach C (to raczej opcja). Co prawda mój jest 80-85, ale 1 stopien roznicy to tam nic.
Płyn wymienie, zebym na zime miał gotowy i będzie spokoj na 2 latka.
Dzięki za porady, jak juz sie uporam z tym wszystkim zobaczymy czy wszystko będzie działało jak należy.
[ Dodano: 09-08-2009, 12:35 ]
Wymieniłem już. Malutko pociekło. Dolałem troche Petrygo do wyrownawczego.
Tak naprawdę mimo tego, ze troche pociekło (ze 100ml), zbiornik chlodnicy (ten z dziwną nakrętką) był 100% pełny. Troche dziwne. Na razie ten płyn chcę zostawić a na zimę wymienić cały. Poza tym, nie trzeba odkręcać czujnika podczas wymiany płynu więc to i tak mam z głowy.
A czy działa, nie wiem jeszcze, zobaczymy w korkach
mkm - 16-08-2009, 15:31
pawel129 napisał/a: | mkm napisał/a: | U mnie wentylator wlacza sie grubo powyzej "polowy". |
u mnie podobnie.
|
Faktycznie mamy awarie. U mnie juz "wyszla". Wentylator wlaczal sie coraz pozniej, az w koncu przestal sie wlaczac. Wstepna diagnoza. Elektrowlacznik wentylatora.
tomekk - 20-08-2009, 07:19
no bynajmniej u mnie nigdy wskazówka się nie podnosi powyżej normy, nawet jak wentylator się włącza. Do diagnozy polecam zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury w chłodnicy i zewrzeć w nim styki - symulujemy w ten sposób poprawną pracę tego czujnika i jeżeli reszta jest sprawna to się włączy wentylator, chyba przy włączonej stacyjce. U mnie był taki problem, że wentylator ciągle pracował, poprzedni właściciel zwarł ze sobą na stałe styki i myślałem, że to dla tego bo ten czujnik nie działa. Okazało się, że styki w kostce zaśniedziały, wyczyściłem i śmiga jak trzeba
|
|
|