[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wymiana piasta/lożysko przód
Hugo - 05-10-2009, 01:54
Forest_Taft lepiej nie mogłeś tego wyjaśnić.
voytech - 06-10-2009, 08:31
Padło mi łożysko z tyłu.
Cena w Intercars (Kanaco) mnie zabiła - 920zł, po zniżce 716 zł.
Znalazłem w jakimś małym sklepie rzekomo również Kanaco za 250 zł.
Tylko: w IC PN to
H25025
, a w małym sklepie
H25026.
W opisie pierwszego jest, że to ŁOŻYSKA KOŁA {TYŁ} MITSUBISHI GALANT 2.0/2.5
4WD/4WS [E64A/E75A/E88A] 92-, drugiego: ŁOŻYSKA KOŁA {TYŁ} MITSUBISHI GALANT
(E52/54/55/57/88) 92- (cała piasta z flanszą).
Potwierdźcie, proszę, czy się nada H25025 do EA3W Avance z 1999...
Anonymous - 06-10-2009, 11:16
H25025 to to łożysko. Nawet w Manualu takie mają:
Całe zawieszenie:
(klik i zrobi się duże)
voytech - 06-10-2009, 14:42
Sprzedali mi H25025B , czyli samo łożysko :-/ Zorientowałem się po czasie.
Jak mechanik nie da rady założyć, oddam w sklepie (mam możliwość) i będę musiał wziąć coś innego.
EDIT:
Dał radę. Pasuje. Powiem więcej - takie samo było oryginalnie założone. P/N Kanaco: H25025B, w środku drugie opakowanie Koyo DACF1091A i na łożysku również wybite Koyo.
Anonymous - 07-10-2009, 09:46
No i bardzo dobrze. Teraz pozostaje cieszyć się z ciszy jak nastała w kabinie.
Pozdrawiam.
Damian780425 - 10-10-2009, 21:49
WItam
Potwierdzam da się wymienić łożysko bez piasty sam wymieniałem i tak jak kloga Forest_Taft wymieniłem je w garażu do dyspozycji porządne imadło z naciskiem na porządne trochę chęci i siły.
szatan666 - 22-10-2009, 10:43 Temat postu: Wymiana łożyska przod witam , potrzebuje wymienic łozysko koła lewego przedniego ,
Mam pytanie bo sie pogubiłem , na aukcjach widze łozyska z piastą ,
tyle ze u jednego sprzedawcy łozysko z piasta jest to
http://www.fotosik.pl/pok...9311b3eede.html
A u drugiego sprzedawcy to
http://images35.fotosik.p...458b425dmed.jpg
Wiec ktore u diabła jest z piastą ? sprzedawcy lecą w kulki ?
Co prawda to ja juz wymieniałem tylne ale nie ma normalnej mozliwosci zdjecia tego łozyska no własnie z piasty ? Bo dla mnie piasta to jest to
http://www.martens.pl/items/19.jpg
Zdjałem łozysko sciagaczem ale został kawałek wewnetrznej strony łozyska na PIASCIE i musiałem to przeciac diaxem bo nie dało sie tam załozyc sciagacza
voytech - 22-10-2009, 10:49 Temat postu: Re: Wymiana łożyska przod
To jest łożysko z piastą. W piastę wkładasz szpilki do kół. Na zdjęciu jest już ze szpilkami.
To jest samo łożysko z obudową, bez piasty.
szatan666 napisał/a: |
Zdjałem łozysko sciagaczem ale został kawałek wewnetrznej strony łozyska na PIASCIE i musiałem to przeciac diaxem bo nie dało sie tam załozyc sciagacza |
Da się zdjąć bieżnię z piasty, ale wymaga to umiejętnego użycia kątówki. Całą operację można przeprowadzić w garażu, trzeba tylko pamiętać, by nie nadużywać młotka.
szatan666 - 22-10-2009, 10:57 Temat postu: Re: Wymiana łożyska przod
voytech napisał/a: |
Da się zdjąć bieżnię z piasty, ale wymaga to umiejętnego użycia kątówki. Całą operację można przeprowadzić w garażu, trzeba tylko pamiętać, by nie nadużywać młotka. |
To akurat wiem bo własnie takim sposobem zmieniłem tylne łozysko .
Czyli sprzedawcy wala w kulki
http://allegro.pl/item772..._galant_92.html
http://allegro.pl/item785...shi_galant.html
na zadnej nie widze piasty , a jak byk piszą piasta
voytech - 22-10-2009, 11:07
Oryginalnie mamy w Mickach Koyo (chociaż może być w pudełku Kanaco, a którym jest pudełko Koyo), koszt łożyska ok. 250 zł, łożyska z piastą ok. 500 zł.
szatan666 - 22-10-2009, 11:47
I tak u mnie było , to stare miałem koyo , kupiłem skf-a a w pudełku było koyo , made in japan,
Tylko chodzi o to ze allegrowicze wprowadzają w błąd , niektorzy pieknie pisza ze bez problemu da sie przełozyc , tylko nie wspominają o tym ze trzeba jakby nie było "ciąć " miśka .
przy okzazji czy ktos miał kontakt z takim lozyskiem ? chodzi mi o jakosc
http://allegro.pl/item787..._galant_vi.html
do tylu załozyłem KOYO za ktore zapłaciłem niemało , to jest tansze ale ni ewiem jak jakosc , niby made in japan
robertdg - 22-10-2009, 18:34
szatan666, widzac produkty NTN i NSK w opakowaniu dystrybucji Japan Line moge napisac ze NTN i NSK sa fabrycznie stosowane przy pierwszych montazach przy samochodach marki Toyota, jako oryginal, wiec jezeli chodzi o NTN i NSK moge polecic.
janeq - 25-10-2009, 08:41
Ja wymienialem juz 2 lozyska, przod i tyl i moge w 100% polecic Koyo. Kupilem lozyska bez duzej piasty i fakt, troche zabawy potem bylo, trzeba miec porzadny sciągacz i szlifierke zeby przeciac to co pozostalo. Jesli mozna za nieduza doplata kupic z piastą, to wymiana staje sie bezproblemowa. Ja za lozyska placilem cos okolo 230zl tyl i 250zl przód.
szatan666 - 25-10-2009, 11:18
janeq a czy oś (przegubu) wychodzi bez problemów czy trzeba z tym walczyc
Hugo - 25-10-2009, 11:24
szatan666 napisał/a: | czy oś (przegubu) wychodzi bez problemów czy trzeba z tym walczyc | Jak wymieniałem z prawej strony piastę z przodu to wieloklin przegubu wyszedł z łożyska bez problemu, a jak chciałem wyjąć półoś do wymiany gumy osłonowej przegubu wewnętrznego z lewej strony to za żadne skarby świata nie mogłem wybić tego wieloklinu z łożyska. Także jak widzisz loteria...
|
|
|