[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
Anonymous - 26-09-2009, 11:19
poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor
kryss - 26-09-2009, 12:22
znalazłem też w dziale Warsztat opis jak zdiagnozować aparat zapłonowy w Lancerze, tam aparat jest połączony sześcioma przewodami, a moj aparat ma połączenie tylko czterema taką kwadratową wtyczką.
Napewno jest tam 12V bo to już sprawdziłem ale jakie napięcia jeszcze mają być na tym połączeniu??? który kabel do czego??
Z aparatu tez wychodzi inna wiązka i podejrzewam (coś tam też takiego pisało) że te przewody prowadzą do cewki i trazystora (PT)...
Cytat: | poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor |
...no dobra ale gdzie one są??? doczytałem że gdzieś koło kolektora dolotowego
Krzyzak - 27-09-2009, 22:10
kryss, a ogladales juz kopulke i palec?
odpowiedzialem Ci na maila i nie chce tu powtarzac, ale najczesciej winne jest ECU
zacznij od podmiany na drugie ECU, to szybko wyeliminujesz przyczyne
generalnie nie slyszalem o padnieciu aparatu zaplonowego w E32
cewka i tranzystor, podobnie jak czujnik walu/walka jest w aparacie zaplonowym (dla E32)
najlepiej sciagnij pelnego manuala z dzialu download - jest tam dokladny opis tej wtyczki w starych (do 1990) i nowych (od 1990) Galach E32
kryss - 28-09-2009, 13:12
dzięki Krzyżak za odpowiedź.
przeczytaj jeszcze temat który zalożyłem
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42794
mam też prośbę aby może w nim kontynuować ten wątek bo tam jest to jakoś już poukładane co tym modułem porobiłem.
Palec i kopułke już sprawdziłem i podczyściłem styki
dalej o moim module zapłonowym napisze już w temacie z linku powyżej.
|
|
|