| 
				
					| [XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] NIE ODPALA POMOCY!
 
 Anonymous - 26-09-2009, 10:19
 
 poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor
 kryss - 26-09-2009, 11:22
 
 znalazłem też w dziale Warsztat opis jak zdiagnozować aparat zapłonowy w Lancerze, tam aparat jest połączony sześcioma przewodami, a moj aparat ma połączenie tylko czterema taką kwadratową wtyczką.
 Napewno jest tam 12V bo to już sprawdziłem ale jakie napięcia jeszcze mają być na tym połączeniu??? który kabel do czego??
 Z aparatu tez wychodzi inna wiązka i podejrzewam (coś tam też takiego pisało) że te przewody prowadzą do cewki i trazystora (PT)...
 
 
  	  | Cytat: |  	  | poza aparetem sprawdź cewke i tranzystor | 
 ...no dobra ale gdzie one są??? doczytałem że gdzieś koło kolektora dolotowego
 Krzyzak - 27-09-2009, 21:10
 
 kryss, a ogladales juz kopulke i palec?
 odpowiedzialem Ci na maila i nie chce tu powtarzac, ale najczesciej winne jest ECU
 zacznij od podmiany na drugie ECU, to szybko wyeliminujesz przyczyne
 generalnie nie slyszalem o padnieciu aparatu zaplonowego w E32
 cewka i tranzystor, podobnie jak czujnik walu/walka jest w aparacie zaplonowym (dla E32)
 najlepiej sciagnij pelnego manuala z dzialu download - jest tam dokladny opis tej wtyczki w starych (do 1990) i nowych (od 1990) Galach E32
 kryss - 28-09-2009, 12:12
 
 dzięki Krzyżak za odpowiedź.
 przeczytaj jeszcze temat który zalożyłem
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42794
 mam też prośbę aby może w nim kontynuować ten wątek bo tam jest to jakoś już poukładane co tym modułem porobiłem.
 
 Palec i kopułke już sprawdziłem i podczyściłem styki
 
 dalej o moim module zapłonowym napisze już w temacie z linku powyżej.
 
 |  | 
 |  |