To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Jak wymienic plyn chłodniczy?

Anonymous - 11-10-2007, 19:52

heh ja wczoraj zalałem swojego colcika niebieskim petrygo :) zawsze używałem petrygo i nigdy nie miałem z nim problemu :)
josie - 11-10-2007, 20:31

Anazar napisał/a:
W instrukcji jest że powinno wejść 5l.
Mi do układu wchodzi około 3l. (nie liczę zbiorniczka wyrównawczego)


A zlewałeś też z bloku czy tylko z chłodnicy?

Anonymous - 11-10-2007, 21:05

mi weszło 4L z pełnym zbiorniczkiem .ale po przejechaniu paru kilometrów zbiorniczek znowu był prawie pusty ,a;e to chyba normale ??
Hugo - 11-10-2007, 22:43

damianrally napisał/a:
po przejechaniu paru kilometrów zbiorniczek znowu był prawie pusty ,a;e to chyba normale ??
Jak najbardziej.
Anonymous - 12-10-2007, 22:44

josie napisał/a:
Anazar napisał/a:
W instrukcji jest że powinno wejść 5l.
Mi do układu wchodzi około 3l. (nie liczę zbiorniczka wyrównawczego)


A zlewałeś też z bloku czy tylko z chłodnicy?


... z bloku nie zlałem...

josie... opisz gdzie znajdę korek spustowy w bloku :?: :!:
....

już chyba wiem :)


Anonymous - 13-10-2007, 21:58

petrygo do chłodnic aluminiowych? nie bardzo się nadaje,z tego co mówią mechanicy, polecane łyny do chłodnic obecnie to płyny robione na glikolu...a odpowietrzać nie trzeba, najczesciej autko sie samo odpowietrza, musi tylko pochodzić troszkę, najczesciej do włączenia wentylatora chłodnicy :)
romek555 - 15-10-2007, 23:41

ja nigdy nie odpowietrzałem, czekałem chwilę dolewałem do pełna zbiorniczek wyrównawczy prawie do pełna i jazda, przez kilka dni zaglądałem pod maskę i dolewałem do zbiorniczka aż przestało ubywać, procedura odpowietrzania jest konieczna w autach, w których zbiorniczek podłączony jest do układu chłodzenia na rurkach przepływowych, wówczas mogą tworzyć się poduszki powietrzne, np. w termostacie, w mitsu jest tak, że podczas nagrzewania płyn się rozszerza i wypycha umiejscowione w najwyższym miejscu powietrze, czyli pod korkiem chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, następnie stygnąc zasysa płyn ze zbiorniczka do układu, po kilku cyklach całe powietrze zostaje automatycznie wyeksportowane z układu do atmosfery


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group