[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
Dread87 - 26-02-2012, 22:46
Czasem zazdroszcze CI tego swapa;D
Owczar - 26-02-2012, 22:50
Jeśli nie zainwestowałeś dużo pracy w auto, to ja bym sprzedawał i kupował 2,5
Dread87 - 26-02-2012, 22:56
Szkoda mi go sprzedac, bo wlozylem w niego w sumie 7k zł:( jakbym wiedzial ze tak sie szarpne to bym sprzedal i kupil "fałke":/. Za swojego dalem 15000zl wlozylem 7000, a wartosci to nie podnioslo:/ jesli znalazlby sie ktos chetny na mojego diesla w stanie idealnym za 10kzł to bym sprzedal i wzial fałke w sedanie;)
milo - 26-02-2012, 23:07
Dread87 napisał/a: | Wczoraj w Tychach bylem na hamowni, podnosza tam moc |
Zmierzyłeś ile jeszcze masz koni?
Chip tunning wepną kilka oporników oszukają czujniki wydłuży się czas wtrysku itd co za tym idzie na pewno spalanie wzrośnie
Wystarczy popatrzeć na przewody od turbiny przez intercooler do dolotu jak się nagrzewają im chłodniejsze powietrze tym sprawność silnika większa i może od tego zacząć ,mam zainstalowane czujniki temperatury turbiny , i przewodów od intercoolera i powiem że się nie zle nagrzewają
Przecież to nie wyscigówka i spokojnie można jezdzić
Dread87 - 26-02-2012, 23:09
zacne 96 koni;)
milo - 26-02-2012, 23:11
Dread87 napisał/a: | zacne 96 koni;) |
Tyle wyszło na hamowni ??
Dread87 - 26-02-2012, 23:12
Dokladnie 96,1 konia mechanicznego. Tyle wyszlo:) turbine mam po regeneracji, dolot wyczyszczony, zaslepione egr i odma skierowana gdzie indziej.
Owczar - 26-02-2012, 23:13
milo napisał/a: | Wystarczy popatrzeć na przewody od turbiny przez intercooler do dolotu jak się nagrzewają im chłodniejsze powietrze tym sprawność silnika większa i może od tego zacząć ,mam zainstalowane czujniki temperatury turbiny , i przewodów od intercoolera i powiem że się nie zle nagrzewają |
Grzeją się strasznie. W moim czasem nie dało się dotknąć. Tylko ciekawe z której strony to ciepło. Czy od wewnątrz, czy od zewnątrz.
milo - 26-02-2012, 23:15
To więcej niż fabryka podaje
Ciekawe ile wyszło by u mnie ?
Dread87 - 26-02-2012, 23:15
Przeciez turbina napedzana jest spalinami - goracymi, sprezone powietrze tez jest gorace, wiec nic dziwnego ze gorace wszystko;) wazne jest to zeby za intercoolerem przewody byly chlodne
Owczar - 26-02-2012, 23:17
Ale nie są. Ten IC w galu to taki malutki jest
Dread87 - 26-02-2012, 23:17
Fabryki podaja ogolnie ile silnik powinien miec koni. Zalezy w jakiej kondycji jest sam silnik, jaki przebieg ma, jakie masz paliwo, temperatura powietrza tez jest istotna, cisnienie atmosferyczne, wiec to ze fabryka podaje ze 90 koni, to tylko teoria, rownie dobrze moglem miec 82 konie albo 98 lub tez 90;)
milo - 26-02-2012, 23:17
Owczar napisał/a: | Grzeją się strasznie. W moim czasem nie dało się dotknąć. Tylko ciekawe z której strony to ciepło. Czy od wewnątrz, czy od zewnątrz. |
Z jednej i z drugiej strony od silnika nagrzewa sie bo bardzo blisko przewody lecą i intercooler słabe ma chłodzenie
Dread87 - 26-02-2012, 23:17
No IC jest wielkosci portfela mojej kobiety;D
Owczar - 26-02-2012, 23:19
milo napisał/a: | Z jednej i z drugiej strony od silnika nagrzewa sie bo bardzo blisko przewody lecą i intercooler słabe ma chłodzenie |
No ale to dość istotne gdzie jest wyższa temp. Jeśli od strony komory to warto by je zaizolować...
|
|
|