To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Dziwne terktanie - prosba o opinie

milo - 07-03-2011, 21:00

Obstawiam na luz wzdłużny wałka w skrzyni biegów i tylko podkładki dystansujące mogą to poprawić ( mogę się mylić oby nie)
berlov - 07-03-2011, 21:05

Dodam jeszcze że praktycznie bez znaczenia jest czy skrzynia jest rozgrzana czy zimna no i poprzednio przed ostatnią zmianą sprzęgła, podczas zmiany biegu pod pedłem sprzęgła czyć było takie lekkie wibracje. Coś jakby właśnie jakaś wirująca część wytracała prędkość. Miało to miejsce tylko w trakcie jazdy np. podzas zmiany z 3ki na 4kę albo 5-kę. Teraz tego efektu nie ma ale być może to tylko kwestia czasu.
Jarcev - 23-03-2011, 21:00

Witam , podłącze sie bo problem tez nazwałbym terktaniem ;) a wiec w mojej igle - przynajmniej w papierach i w cenie mozna tak wywnioskowac pojawił sie problem z terktaniem ;) poruszałem juz ten temat i wywnioskowalismy ze popychacze po lotosie , zalałem valvoline i miało przestac, nie przestało. Ale do rzeczy , jak podjechałem na servis mitsu mechanik powiedział mi ze to raczej nie popychacze bo nie ten dzwiek . ZAstanawiam sie teraz bo pojawiły sie nastepne brzydkie objawy - Gal pali zarówki jedna po drugiej , przód trzy zarówki przepalone w 2 miesiące teraz zgasła zarówka z tyłu i zarówka podsiwetlająca rejestracje - dioda miesięczna moze nawet nie . Ze jestemm prewreazliwony na punkcie auta to troche podskoczyło mi cisnienie , uspokoilem sie wsiadam i .... zgałso podswietlenie klawiszy klimatronika .... Nie jest to jakis problem z alternatorem .?? te cykanie moze sobie wkrecam ale słychac własnie jakby z okolic alternatora
Andrew - 23-03-2011, 21:02

Jarcev sprawdź ładowanie, może regulator Ci padł...
Jarcev - 23-03-2011, 21:09

ze do elektroników nie należe to zapytam ;) miernikiem mam to sprawdzic przy alternatorze , na klemach czy gdzies indziej i czym innym>
Andrew - 23-03-2011, 21:11

Jarcev napisał/a:
miernikiem mam to sprawdzic przy alternatorze?:p
Weź miernik, czarny przewodzik na minus na akumulatorze, a czerwony na plus, oczywiście na zapalonym silniku i napisz ile Ci pokazuje...
Jarcev - 23-03-2011, 21:26

14 czyli normalnie chyba , w audicy mam 14,2 . Ale jak na złość jak mierzyłem chodził jak marzenie bez terkotania , jade do roboty jutro sie przyjrze dokładniej ;)
Andrew - 23-03-2011, 21:48

Jarcev napisał/a:
14 czyli normalnie chyba , w audicy mam 14,2
To raczej ok. Powinno być 14,2-14,4. Być może jakieś zwarcie w podświetleniu...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group