Nasze Miśki - Jak wino...
robertdg - 31-10-2010, 19:13
sveno napisał/a: | Druga sprawa to czy polecicie jakiś warsztat w Krakowie lub okolicy, który się tego podejmie? Na spotkaniu MM Jackall wspomniał o jakimś człowieku, który został wybrany mechanikiem regionu małopolskiego, macie namiary na niego? | Tutaj znajdziesz kontakt do Pana Leszka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13221
Jackall - 01-11-2010, 17:42
Widzę, że sporo pracy wykonałeś;) pozdrawiam
ps: może jakiegoś spontana sobie zrobimy w któryś dzień??
fj_mike - 01-11-2010, 20:02
sveno napisał/a: | wiem, że to barbarzyństwo gazować Gala, ale nie stać mnie jezdzić na petro |
Każdy jeździ jak lubi. Ja nie lubię gazu i nie będę miał, szanuję tych którzy się na to zdecydowali
Ładnie wygląda twój misiek. Ładny ma kolorek.
sveno - 02-11-2010, 18:41
Psikus, robertdg dzieki wielkie za pomoc i namiary, oczywiście macie u mnie punkty za pomoc
fj_mike napisał/a: | ...Ładny ma kolorek. |
na początku nie byłem co do tego przekonany, zawsze mi sie marzył srebrny SE, ale teraz juz sie przyzwyczaiłem i nawet mi sie podoba
Obiecane fotki: nowe (po części używane) kierunkowskazy:
oraz fajnie prezentujący się gadżet MM
podziekowania dla Fargo czyli Mr'a Gadżeta
Psikus - 02-11-2010, 21:49
Boczne kierunki to DEPO? nie było problemu z pasowaniem? ja musiałem swoje rzeźbić troszeczkę. Ładnie się Galant prezentuje, podoba mi się bordowy sedan
fj_mike - 02-11-2010, 21:53
sveno napisał/a: | zawsze mi sie marzył srebrny SE |
Ja o oliwkowym SE lub czarnym Avance. Ale niestetu brałem co było dobrego do wzięcia i w zasięgu portfela
Też się przyzwyczaiłem. Frajdę mam jak ktoś powiem mi, że ładny niebieski lakier mam
sveno - 02-11-2010, 22:06
Psikus napisał/a: | Boczne kierunki to DEPO? |
nie, przednie to Depo, boczne pochodzą z rozbitego kombi GDI ze szrotu z Radomia
fj_mike napisał/a: | Ja o oliwkowym SE lub czarnym Avance. Ale niestetu brałem co było dobrego do wzięcia i w zasięgu portfela
Też się przyzwyczaiłem. Frajdę mam jak ktoś powiem mi, że ładny niebieski lakier mam |
Tak czarny Avance miodzio no i ja tez brałem to co dawali a co do Twojeo to nazwałbym go bardziej morską zielenią niż niebieskim
fj_mike - 02-11-2010, 22:15
sveno napisał/a: | morską zielenią niż niebieskim |
Nie wiedziałem jak ironicznie napisać niebieski lakier
To jest właśnie morska zieleń.
sveno - 30-11-2010, 21:23
niedawno przekonałem się jak słabe są hamulce w przedliftowych Galantach naszczęście skończyło się tylko na strachu, sytuacja wyglądała tak: jadąc po Krakowskich alejach z prędkością około 60-70km/h Porsche Cayenne jadące przede mną gwałtownie zachamowało, moja reakcja była także gwałtowna, jechałem za nim w odległości około 30m, a zatrzymałem się dosłownie 2 cm za nim serce miałem w gardle. Zaznacze tylko, ze opony to nowe PIRELLI SnowControl 2 (wydawały mi sie dobrym wyborem), tarcze i klocki ok, nie nowe ale mechanik mowił ze ok, jeszcze kilkanascie tys km zrobie na nich, cały układ odpowietrzyłem i zalałem nowym płynem DOT 4, zaraz po zakupie. Pytanie czy zmiana tarcz na nawiercane i nacinane w zestawie z nowymi klockami coś zmieni, czy lepiej kupić zaciski od wersji poliftowej i do tego nowe tarcze i klocki (wiem ze po lifcie zmieniła się średnica tarcz oraz w wersji 2.5l zaciski z jedno na dwutłoczkowe)? Czy takie coś jest możliwe bez większych przeróbek?
fj_mike - 30-11-2010, 21:33
sveno, da radę ale będzie to trochę kosztowało:
- zwrotnice muszą być wymienione
- jarzma i zaciski (może dostaniesz wszystko w komplecie z anglika)
- komplet tarcz i klocków
Tutaj temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3704
SiM - 30-11-2010, 21:34
jeżeli taka przekładka jest możliwa (a raczej tak) to warto zainwestować. Jeździłem wieloma samochodami ale hamulec w galancie na prawdę robi imponujące wrażenie. Musisz jednak liczyć się z tym iż tarcze do najtańszych nie należą.
robertdg - 30-11-2010, 22:32
Jest prostszy sposób, kupić pakiet hamulcy od SE PFL
Owczar - 30-11-2010, 22:34
sveno, na jakiej nawierzchni hamowałeś? Mokro czy sucho?
Psikus - 30-11-2010, 22:39
sveno, na runku brytyjskim występowały wersje z silnikiem 2,5 - z większymi zaciskami ale ze standardową zwrotnicą. Ten który ja widziałem pochodził z 98 roku.
Natomiast nawiercane mikody mam u siebie od ok 15000 km ( z tym, że mam tylko 2,0 ) i różnica w stosunku do poprzedniego zestawu jest dość znaczna oczywiście na plus dla mikody.
Rafal_Szczecin - 30-11-2010, 23:39
SiM napisał/a: | eździłem wieloma samochodami ale hamulec w galancie na prawdę robi imponujące wrażenie. |
z calym szacunkiem ale w takim razie nie wiem jakimi autami jezdziles. hamulce w galancie sa przecietne (mowa o 276mm i 2 tloczkach, bo 256 to w ogole porazka ), z tym minusem ze gna sie jak kregoslupy u dzieci w przedszkolu
|
|
|