To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Sprawdzenie i regulacja luzu zaworowego - Lancer CYxA

bastek - 25-10-2011, 18:14

silnik oczywiście... piszecie o moim?
Trik - 25-10-2011, 18:21

bastek1, Masz silnik typo szeregu 4A91, czyli koństrukcję wspólną z Coltem, Lancerem i Smartem na wspólnej licencji DC i MMC. Poszukaj w dziale Colta. nawet 1,3 (4A90). Nowy 1,6 to 4A92 po modzie własnym MMC.
krzychu - 25-10-2011, 18:50

A to jak to inna rodzina, to może mieć inną regulację....
bastek - 25-10-2011, 19:00

no to wróciliśmy do pkt. wyjścia. reguluje się? czy nie....
ASO - nie
p. Gałan, który jest guru w Lublinie od misków - -nie
p. Jerwan, do którego do tej pory jeździłem - nie pytałem, spytam pewnie za 14.000 km

fargo - 25-10-2011, 21:28

MIVEC :rolleyes:

krzychu - 25-10-2011, 21:32

Problem jest tego typu, że MIVEC to umowna nazwa, a rozwiązania w konkretnych silnikach różnią się między sobą bez zmian w oznaczeniu czy nazwie... :(
Trik - 25-10-2011, 22:01

Dokładnie. Dla silników 1.3 i 1.5 (1.6 nie wiem pomimo faktu że jest to wariacja na temat 1.5) zmienne fazy są tylko dla zaworów dolotowych, a w silnikach typo szeregu 4B10 (1.8) 4B11(2.0) 4B11T(2.0T) 4B12(2.4) dotyczy zarówno zaworów dolotowych i wylotowych.
apikus - 26-10-2011, 02:06

bastek1 napisał/a:
no to wróciliśmy do pkt. wyjścia. reguluje się? czy nie....


U mnie regulowali (ja nie sprawdziłem tego) podczas przeglądu 100kkm.

mkm - 31-10-2011, 02:56

krzychu, a któż Ci to podpowiedział :roll:
Kto to widział katować wentylator przez godzinę?
Pomijając już mniej istotny fakt, że szkoda akumulatora...

krzychu - 31-10-2011, 08:58

Tata tak powiedział, że tak robili jak serwisował poprzedni samochód w ASO... Skoda to była. Nie wiem ile to trwało, ale jak zrobiłem tak u mechanika to tak po 30 minutach dalej był ciepły. Po godzinie był zimny. Akumulator bez problemu dał radę.
tomekrvf - 04-11-2011, 22:55

fargo napisał/a:
MIVEC :rolleyes:
[url=http://img148.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

Takiego systemu MIVEC nie ma w Lancerze.

bastek - 05-11-2011, 06:00

tomekrvf, tyś najwięcej mówił o tej regulacji. możesz się ustosunkować do tego co pisałem?
(że jest cytat: tu jest hydraulika, tu się nic nie reguluje, co najwyżej sprawdza czy wszystko chodzi dobrze")

tomekrvf - 17-11-2011, 15:23

bastek1 napisał/a:
tomekrvf, tyś najwięcej mówił o tej regulacji. możesz się ustosunkować do tego co pisałem?
(że jest cytat: tu jest hydraulika, tu się nic nie reguluje, co najwyżej sprawdza czy wszystko chodzi dobrze")

W każdym Lancerze CY, oprócz 2.0DID, luzy są regulowane - w silnikach benzynowych poprzez wymianę całych popychaczy szklankowych, w 1.8 DID śrubami a w nowym silniku 1.8 o płynnej zmianie skoku zaworów dolotowych także śrubami. Jako że ostatnie 7 latam spędziłem pracując przy Mitsu to wiem co mówię.

jaceksu79 - 17-11-2011, 15:39

tomekrvf napisał/a:
spędziłem pracując przy Mitsu


skoro już sam napisałeś te napiszę: POTWIERDZAM :!:
:wink:
i do przedmówcy - jak Tomek mówi że tak jest to TAK JEST :!:
:mrgreen:

..a dodam od siebie - jest On najlepszym fachowcem od mistu w Polsce, a może i nawet na skalę europy, O!

fargo - 17-11-2011, 17:15

tomekrvf napisał/a:
Takiego systemu MIVEC nie ma w Lancerze.


To jaki jest w naszych silniczkach :rolleyes: i jak działa??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group