To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - PRZEPUSTNICA +KROKOWY 2.4 DOHC

marcin4g - 15-11-2011, 21:45

Cytat:
marycjusz [ Dodano: 11-11-2011, 16:37 ]
OCZYWIŚCIE DZIĘKI WIELKIE RÓWNIEŻ DLA MARCINA4G :) )


Milo mi tak właśnie zakładałem ;p
- co do błędów to znaczą to samo co w europejczykach - jednak szkoda ze robiles restart ECU bo mrygasz błędy przed restartem a nie po tak jak k@rolpisze teraz przejedz z 100 km.

Jeśli nie mruga ci błędów a spinasz piny PRAWIDŁOWO to proponuje sprowadzić czy piny które łączysz maja za sobą kabelki, to raz a dwa, świeci Ci się check engine jak zapalasz pojazd ? - jeśli nie to wykręć zegary 2 śruby na obudowę wychodzi i wchodzi na zatrzask i sprawdź czy jest tam żarówka bo jak kos już coś mieszał ze skrzyżna
( co jest wysoko prawdopodobne ) może coś pogrzebali żeby check się nie świecił.
Sprawdź czy ścieżka doprowadzająca do żarówki z check engine nie jest przerwana.

a tak poza tematem - powiedz mi ABS masz ?
bo za oceanem w jednych wersjach było w standardzie w drugich nie było wogóle

marycjusz - 15-11-2011, 23:36

no ABSik mam, a jakże, ale tu też mam problem bo zapala mi się kontrolka od niego. Jak odpalę gala jest ok, przejadę kilkaset metrów sprawdzam na śliskiej powierzchni i jest ABS ale po kilkuset metrach zaświeca się kontrolka i już nie ma ABSu a kontrolka się świeci aż do zgaszenia silnika, ale to pewnie któryś z czujników - nic to , na razie ten problem zostawiam, w pierwszej kolejności muszę znaleźć awarię która zmula mi silnik i faluje obroty.


Zatem jutro sprawdzam jeszcze raz, ale najpierw przejadę się :)

Jeżeli chodzi o Check Engine to się nie świeci - więc to też sprawdzę

Dzięki za pomoc

[ Dodano: 16-11-2011, 09:01 ]
Jeszczę wrócę do tematu : Jeżeli chodzi o Check Engine to prawidłowo powinno być tak że w momencie odpalania silnika kontrolka ta powinna zapalić się na jakąś 1 sek. i zgasnąć tak ? Bo u mnie od półtora roku nie zauważyłem w ogóle tej zapalającej się kontrolki , więc faktycznie może jest odłączona.

Co do wymrygania błędów to robiłem wg tego schematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435 , wtyczka jest w kształcie trapezu, a trapez ma jeden bok dłuższy drugi krótszy - u mnie ta wtyczka jest jakby do góry nogami - jej szerszy bok jest u mnie na dole - więc łącze piny w dolnym rzędzie tej wtyczki - dobrze robię ?? :)

k@rol - 16-11-2011, 17:41

Check się powinien świecić przez parę sekund po przekręceniu kluczyka na pozycję w której wszystkie kontrolki sie świecą, powinien zgasnąć nawet jeśli nie odpalisz silnika...skoro nie świeci się wogóle to albo ktoś serdeczny wywalił żarówkę albo się spaliła...jeśli chodzi o wtyczkę to najlepiej wsadzić tam głowę poświecić czymś i przy każdym pinie jest cyferka malutka, ale jest :wink: (przynajmniej u mnie), łączysz 1 i 4 i masz pewność że jakiegoś zwarcia nie zrobisz :biggrin:
marcin4g - 16-11-2011, 22:31

czyli tak jak zakładałem :roll: wyciągnąć musisz zegary - 5 min roboty śrubokręt na krzyżaku i go... jak żarówka jest w miejscu "check engine " to zmień miejscami z inną wsadź zegary przekręć stacyjkę jak się zaświeci kontrolka to wymigaj błędy, mruga kontrolka check engine wiedź nie dziwę Ci się że jak zwierasz piny to nie miga :twisted: jak w ogóle nie świeci.

Z drugiej strony komuś kto to w nim dłubał bym &*($@)*@($- :axe:

marycjusz - 24-11-2011, 08:56

Hej!

Nie miałem czasu zając się sprawami o których pisaliśmy powyżej, ale wpadłem na chwilę żeby powiedzieć co się stało.
Otóż, wczoraj po kilku dniach nie używania Gala, wsiadłem żeby się przejechać z tęsknoty już :) skończył mi się gaz więc przełączyłem na benzynke iiii.....jak mi się wyrwał !! Myślę o co chodzi ?? Odkąd go mam (w marcu 2 lata będzie) nie czułem takiej mocy ! Niee no myślę jadę na jakąś traskę sprawdzić o co caman i tak też uczyniłem. No i słuchajcie, owszem obroty dalej mi wariują ale nie wiem czemu, wróciła moc silnika - teraz to ja czuję te 160 koni, dosłownie delikatnie dodaję gazu a on jakby wręcz budę miał za lekką :) :)
O co tu może chodzić ? Nic nikt przez parę ostatnich dni nie grzebał przy nim :? :?

tak czy siak, jak znajdę wreszcie trochę czasu doprowadzę go do porządku, bo teraz jak poczułem jego moc już się go nie pozbędę :) (a już miałem takie myśli)

[ Dodano: 28-01-2012, 18:42 ]
Temat na jakiś czas zamilkł ale już wszystko naprawione :) - Do silnika 2.4 DOHC dopasowana przepustnica z krokowym(krokowy w czarnej obudowie) z silnika 16V - wszystko chodzi jak należy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group