To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxW] Zacinająca się stacyjka

Marcino - 26-05-2022, 12:09

Na drugim kluczyku to samo ?
marecki - 26-05-2022, 16:29

Na drugim kluczu lepiej ale szału nie ma.
Marcino - 26-05-2022, 17:54

To szlifuj jak Krzyzak pisze
robertdg - 27-05-2022, 22:12

Cytat:
pracy jest na minutę - te zapadki są z mosiadzu i się ścierają, kluczyk też się lekko ściera - problem jest taki, że wtedy zapadki się nie chowają jak należy i zaczyna się zacinać
po wyjęciu bębenka doskonale widać, która zapadka za to odpowiada (bo najczęściej jest tylko jedna, skoro jeszcze czasem działa) - wtedy pilniczek i po pół minuty masz działającą stacyjkę
Zbytni optymizm, dla kogos wprawnego zajmie to wiecej czasu, tymbardziej ze wazne jest aby to zrobic starannie, a mosiezne zapadki wbrew pozorom nie sa miekkim materiałem.
Pytanie co wg Ciebie potrafi sie bardziej zuzyć, wkladka czy kluczyk, mała podpowiedz:

To sa te same kluczyki :lol:

Krzyzak - 27-05-2022, 22:21

Same zapadki są półokrągłe na końcu i tylko jest jeden mały element, taki zadziorek, kształt tego elementu jest celowy, aby właśnie się blokowało przy próbie włożenia złego kluczyka. Wystarczy pilnikiem ten zadzior ściąć.
Ideałem jest mieć 2 kluczyki - jeden nowy i drugi dorabiany z tego nowego włączany do użytku gdy jego poprzednik się zjedzie. Ciężko uwierzyć, że ktoś mógł doprowadzić do takiego zużycia kluczyka i jeszcze go używać. Stacyjka nie miała prawa współpracować na długo przed tym.

marecki - 29-05-2022, 13:00

Wczoraj oddałem stacyjkę do speca,dzisiaj odebralem :D
Działa elegancko na każdym kluczyku
Ogólnie to nie jest robota na minutę,stacyjka jest zanitowana i nie ma tak latwo z rozbiórka bebechow :roll:

robertdg - 29-05-2022, 13:32

Krzyzak napisał/a:
Same zapadki są półokrągłe na końcu i tylko jest jeden mały element, taki zadziorek, kształt tego elementu jest celowy, aby właśnie się blokowało przy próbie włożenia złego kluczyka. Wystarczy pilnikiem ten zadzior ściąć.
Ideałem jest mieć 2 kluczyki - jeden nowy i drugi dorabiany z tego nowego włączany do użytku gdy jego poprzednik się zjedzie. Ciężko uwierzyć, że ktoś mógł doprowadzić do takiego zużycia kluczyka i jeszcze go używać. Stacyjka nie miała prawa współpracować na długo przed tym.

Wybacz, muszę zdeptać Twoje przekonania w tym temacie, kluczyk wysłuzony - stacyjke obsluguje, jestem przykładem tego zuzycia i działania owego kluczyka wbrew temu niedowierzaniu.

Krzyzak - 30-05-2022, 06:25

Tak, to widać, że jest to kluczyk z Mitsu... U mnie za to różnica między nowym a tym zacinającym się była niezauważalna. W sensie porównania wzrokowego kluczyków. Natomiast w sensie działania na stacyjce już owszem - spora. Ale ja robiłem to w E32...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group