To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Pan Ślimak czyli My Mighty Mivec MD

Heavy1155 - 25-06-2013, 09:27

a Ty co spac nie mozesz ;)

sa hybrydy i to nawet w swietnym stanie. jednakze jest to malo oplacalne a wrecz wogole! gdyz piggy back i stand alone ecu + mapowanie kosztuje fortune. koles od nas z klubu zrobil - zajelo mu prawie rok, wydusil z niego prawie 320koni, pocieszyl sie kilkoma dniami na torze no i w koncu wal wyszedl bokiem. wydal na ta zabawe ponad 3000 i stwierdzil ze lepiej mapowac silniki evo hehe

bardzo popularna hybryda jest 1.6 mivec turbo - nie wymaga duzych nakladow finansowych no i od razu jest caly cam tray mivec'a
wywalamy wal z 1.6 i wstawiamy z gsr'a. mozna zmienic pistons i con rods na kute i dodatkowo wywazyc wal (zestaw ok 500$ z NZ). do tego plastikowe ecu - takie ktore mozna mapowac - no i oczywista sprawa to turbinka i flansza na wydechu. zabrac woz na rolki i ustawic najlepsze z najlepszych. oto jak naszego klubowego wariata 1,6 mivec ma 192 konie i prawie 260NM.

z hybryda 1.8 raczej nikt sie nie bawi bo sa nietrwale a i camtray trzeba rzezbic. a 1.6 prossze bardzo malo zachodu i w sumie mozna zrobic calosc z mniej niz 500e o ile dobrze ustawisz wszystko i nie przeciazysz silnika. haha jest ziomek ktory dla jaj wsadzil mu 1.6 bara hahaha bylo wielkie boom szkoda tylko ze filmik z yt usunal bo byscie sie smiali do rozpuchu :twisted:

subarumax - 25-06-2013, 10:44

Chcesz zrobić wilka w owczej skórze, skoro pozbywasz się bodykitu? :mrgreen:
Heavy1155 napisał/a:
haha jest ziomek ktory dla jaj wsadzil mu 1.6 bara hahaha bylo wielkie boom szkoda tylko ze filmik z yt usunal bo byscie sie smiali do rozpuchu

Nigdy się nie śmieję z Miśków. :cry:

Heavy1155 - 25-06-2013, 11:35

a ja tak :)

czasem ludzie zdrowo przesadzaja a on juz polecial po bandzie. z reszta to nie pierwszy samochod ktoey delikatnie mowiac wysadzil w powietrze hahahaha

nie do konca pozbywam sie bodykitu
poza tym chce aby wygladal troche niepozornie zanim skopie komus tylek na swiatlach czy autostradzie hehehe

wolf it will be in deed ;)

Heavy1155 - 25-06-2013, 11:40

poza tym evo zatrzymywane sa przez GARDE non-stop a mi sie nie chce udowadniac ze to nie jest evo tylko... baby evo - nazywane sa tak na wyspach. w sumie od seryjnej 4 i 5ki roznia sie tylko ratio biegow, turbinka i evo ma 2l a gsr 1.8. roznica w mocy to ok 60-70koni - nic co dobry mapper by nie zrobil w pare chwil.
jeszcze 2 tygodnie musze na niego czekac... az mnie krew zalewa!!!

rosomak1983 - 25-06-2013, 12:50

Heavy1155 napisał/a:
i evo ma 2l a gsr 1.8. roznica w mocy to ok 60-70koni

niby tak ale sam wiesz ze to nie tylko pojemnosc to zupełnie inne silniki. W sumie wybrałbym EVO ale nie powiem ze twoje wozy nie sa mega ciekawe. A juz chyba przemega ciekawy byłby 1.8T MIVEC MD :P :mrgreen:

Heavy1155 - 25-06-2013, 12:54

nooo to byloby epickie! nie ma takiego projektu na swiecie
niestety cam tray z md do 1.8t nie wejdzie bez przerobek bloku :( do tego walki tez beda problematyczne
ale nie ma rzeczy niemozliwych
dzieki za opinie - faktycznie wozy mam ciekawe hahahaha

na wyspach latwiej o importy z jap bo oni tez maja RHD i nie trzeba przerabiac

rosomak1983 - 25-06-2013, 13:18

Heavy1155 napisał/a:
na wyspach latwiej o importy z jap bo oni tez maja RHD i nie trzeba przerabiac

Heavy1155, rzeczy oczywistych nie musisz nam tłumaczyc. :wink:

Heavy1155 napisał/a:
niestety cam tray z md do 1.8t nie wejdzie bez przerobek bloku :( do tego walki tez beda problematyczne

nie czaje md to nie jest tylko róznica w elektronice ???

Heavy1155 - 25-06-2013, 13:26

nie

tam sa 2 solenoidy regulujace prace walkow




niewiele widac niestety

ten cam tray trzeba ociosac i blok tez zeby wlazl do 1.8 ale to bez sensu

Heavy1155 - 07-07-2013, 00:41

Ktos wie jak wyjac cala klime ale tak cala od a do z razem z kolorami kabli... Zepsulo sie...i...w sumie i tak jej nie uzywalem...i...mysze wiedziec co i jak... :?
tresorex - 07-07-2013, 13:16

Wiązkę od klimy masz po części w wiązce idącej do komory silnika (jej raczej nie wyprujesz), część małej instalacji powinna być wpięta obok reflektora w dużą kwadratową kostkę (ją można odpiąć i zdemontować). Reszta to rurki, sprężarka, chłodnica i puszka za schowkiem :)
Heavy1155 - 07-07-2013, 20:38

Super jutro sie tym zajme dzieki. Musze jeszcze wszyatkie kable wyproc...
Seiji - 08-07-2013, 16:47

ciekawe, czy ktoś dużo miał zabawy przekładając cały pakiet aero z evo do tego gsr'a :D


nie bedziesz przypadkiem w UK w czasie weekendu? 8)



ps. nie chcesz się pozbyć tych owiewek na szyby? :wink:

Heavy1155 - 08-07-2013, 17:36

nieee :P sam szukam jednej ale ciezko

moge poszukac kompletu jak chcesz ale ceny sa bardzo rozne. nie wiem czy aby w pl nie znajdziesz taniej. u nas na forum jest typ z zestawem klipsow za 70e ale to zdzierstwo bo widzialem juz za 40

zalozenie body kitu to zaden problem bo bagaznik jest p&p maska tez no i przedni zderzak wymaga innego pasa przedniego ale dziury na sruby sie zgadzaja - przynajmniej tutaj ;)

a co ty u UK jestes na stale?
ja niestety mam zapiernicz z oklejaniem i zwykla praca wiec raczej nie dam rady... :(

Seiji - 08-07-2013, 20:01

nie, w weekend jadę po białego lancera do UK :wink:



szkoda, bo owiewki fajne i akurat by pasowały :D

Heavy1155 - 08-07-2013, 20:17

aaaa... cos ciekawego sciagasz?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group