To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wymiana przegubu wewnętrznego

Ewcia80 - 11-11-2015, 07:35

A czy ten pierscień osadczy spełnia role zawleczki/zabezpieczenia przed wypadnieciem?Czy trudno taki perscień kupic?
robertdg - 11-11-2015, 08:15

Trzyma przegub na miejscu, chroni przed wypadaniem ze skrzyni, czy trudno kupić - zalezy na jaki sklep trafisz
Ewcia80 - 11-11-2015, 08:38

Roberttg,czy to chodzi o taką częśc :clip front axle?numer MR196473 zastapiona MB620144?
http://japancars.ru/index...1A&mdl=EA5W&clf

robertdg - 11-11-2015, 08:45

Tak
Krzyzak - 11-11-2015, 21:21

Teoretycznie przy każdym wyjęciu przegubu ze skrzyni powinno się go wymienić, bo wejście do skrzyni jest w stożek, natomiast w drugą stronę już nie i stąd właśnie niszczenie go przy wyciąganiu. Nie pamiętam dokładnie - chyba 1.4 mm powinien mieć (trzeba zmierzyć rowek w który wchodzi).
Ewcia80 - 11-11-2015, 22:05

Już sie wszystko wyjasniło.DeeJay odpowiedział mi na pw,że pzregub wewnęrztny musi mieć taki luz roboczy wzdłużny.Natomiast nie moze mieć luzu względem póloski(luz obrotowy).To samo powiedział mój daleki kuzyn z ktorym rozmawialam niedawno.On jest też mechanikiem w aso Forda.Także tak musi być skoro tak mówią.
chudy771 - 26-11-2015, 14:18

Czy półosie w 2.4 i 2.5v6 są takie same? Najbardziej zależy mi na tym aby przegub zewnętrzny był taki sam, aczkolwiek mam możliwość za grosze kupna całej półosi od 2.4. Z tego co się zorientowałem to przegub wewnętrzny jest identyczny, a jak wygląda sprawa z zewnętrznym?
Hugo - 26-11-2015, 20:58

chudy771, przeguby zewnętrzne są takie same w każdej wersji silnikowej EA. Półosie również są takie same, bez znaczenia czy skrzynia biegów manualna czy automatyczna. Wsio to samo. Jedyna różnica to pierwsze egzemplarze EA V6 w manualu oraz 2,0 16V w automacie do końca 1998 r. miały przeguby wewnętrzne na 25 zębów do skrzyni. Przeguby zewnętrzne były wciąż takie same. Półoś z GDI pasuje P&P do Twojego Gala.
krzysztofpak75 - 12-03-2016, 14:30

Odgrzeję kotleta.
Moje pytanie brzmi czy przegub wew. Moze mieć luz góra dół? U mnie ostatnio cos dziwnie szurali przy skręconych kolach w prawo,np przy zjeździe z autostrady... Mechanik nic nie znalazł , no ale to tylko niemiec także nie ma co dużo oczekiwać.dzisiaj jak wziąłem przegub w rękę odrazu przy skrzyni to tak na oko ma min. 5 mm luzu góra dół.

Pomoże ktoś?
Pozdrawiam

milo - 12-03-2016, 20:29

krzysztofpak75 napisał/a:
czy przegub wew. Moze mieć luz góra dół?

Może byc ale to minimalny to zalezy od stopnia zuzycie skrzyni a dokładnie mechanizmu róznicowego
Oś przegubu wchodzi w koło koronowe nadmierny luz nie wskazany ,chyba że łozyska mechanizmu róznicowego sa już dossyc wyrobione bedzie słychac podczas jazdy
http://zssplus.pl/publikacje/publikacje31.htm

krzysztofpak75 - 12-03-2016, 20:41

Ok czyli grubsza robota? Czy lepiej szukać innej skrzyni , auta... ? Chcemy jechać do pl w maju i chcialbym jechać pewnym autem ...
milo - 13-03-2016, 09:39

Niepokojace odgłosy ?
krzysztofpak75 - 13-03-2016, 09:46

Tak ,przy jeździe po luku w prawo takie cykliczne "lupanie" czy jak to inaczej określić.nawet juz lozysko podejrzewałem. Pytanie czy to jest naprawialne i jakimi kosztami...
Dzięki z góry za pomoc...

milo - 13-03-2016, 09:55

Który przegub sprawdzałeś pod kątem luzu?
krzysztofpak75 - 13-03-2016, 10:01

Prawy wewnętrzny


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group