To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Mitsubishi Lancer RALLIART

bialyjayz - 24-02-2014, 11:44

krzychu napisał/a:
ale tutaj ma sporą konkurencję w segmencie D, która jest wygodniejsza), a jako takiej frajdy z jazdy mało, o torze nie wspominając...

to jak jak wiekszość Miśków w swojej klasie są od nich lepsze, wygodniejsze auta, ale jednak zarówno ja, Ty i cała reszta forum wybrała jednak logo trzech diamentów :)

krzychu - 24-02-2014, 12:25

Przypominam, że RA kosztował ponad stówkę... A nie 56 tys zł :P jak za Lancera 1,6 obecnie...
pancure - 24-02-2014, 12:51

http://www.mitsubishicars.com/lancer

Nowy RA w USA kosztuję $28,395 x 3 = 85,185 zł

Co trzeba jeszcze doliczyć jak się sprowadza auto z USA?

mjsystem - 24-02-2014, 13:03

pancure napisał/a:
Nowy RA w USA kosztuję $28,395 x 3 = 85,185 zł

Co trzeba jeszcze doliczyć jak się sprowadza auto z USA?

Wyjdzie Cię tyle samo. Transport i cła zabiją tę różnicę. Nie wiem jak MMC potraktowała by gwarancję. Tam kupić opłaca się delikatnie uszkodzone auto. Zapłacisz wtedy zdecydowanie mniej.

JCH - 24-02-2014, 13:42

mjsystem napisał/a:
Nie wiem jak MMC potraktowała by gwarancję
Jak to jak :?: Tak :arrow: :butthead: :)

[ Dodano: 24-02-2014, 13:48 ]
pancure napisał/a:
Co trzeba jeszcze doliczyć jak się sprowadza auto z USA?
Cło, akcyza i VAT. Wszystko od "narastających" wartości.
Tu jest przykładowy kalkulator, pewnie trochę nieaktualny ale daje jakieś przykładowe wyliczenia :arrow: http://import.usaautosystem.pl/celne.html
No i + transport jeszcze :roll:

pancure - 01-03-2014, 00:16

Szkoda gadać, w USA można sobie kupić RA, a w Polsce nie.
Pozostaje tylko czekać czy nowy model Lancera będzie można kupić w wersji RA czy tylko teraz EVO :(

krzychu - 01-03-2014, 08:22

pancure - ale co w tym dziwnego? Przecież USA to ogromny rynek... Do tego tam ekolodzy nie mają aż tak mocnej pozycji... A RA chyba nie ma w sprzedaży w całej europie....
RalfPi - 16-04-2014, 06:19

Hej,
może troszkę odświeżę temat...
A czy przypadkiem Ralliarta nie ma w ofercie dlatego, że słabo szedł??
Przecież evo (podejżewam), ma gorsze wskaźniki spalania jak Ralliart, a jednak w sprzedaży jest.

Swoją drogą wogóle Dodga nie można kupić w EU (w sensie nowego) :(
Czy ktoś ma jakieś informacje na temat przyczyn..?
Nie rozumiem też, tego, że używkę można kupić i nią jeździć - jak to jest?

[ Dodano: 16-04-2014, 06:22 ]
I pytanie jeszcze jedno...
Czy koszty eksploatacji Ralliarta, będą dużo większe od cywilnego Lancera 1.8 - tak pytam :P
Że będą większe to wiem - jeżeli teraz wynosi mnie to: 400zł paliwo +100zł wymiany/przeglądy+200zł ubezpieczenie+utrata wartości = 700zł + utrata wartości, to ile to będzie dla np. 4 letniego Ralliarta?

Greku1410 - 16-04-2014, 12:01

1. na jakiej podstawie piszesz że wymiany i przegląd to 100pln jak za sam przeglad płacisz 160 (bo gaz masz) plus filtry i olej to lekka ręka 400pln - tu w przypadku raillarta nic się nie zmienia
3. Ubezpieczenie za 200pln chyba na 1/2roku przy 70% zniżki przy 1.8
2. spalanie z tego co się orientowałem przed zakupem swojego lancera to +3l-4l/100 do tego co 1.8 przy podobnym stylu jazdy

jak chodzi o dodge - redukcja kosztów po kryzysie, zbyt małe zainteresowanie rynku, bo mało kogo stać na auto które pali 12l i nie jedzie przy tym lepiej niż palące 8l

RalfPi - 16-04-2014, 15:37

Dzięki za odpowiedź.
1. Ale czy nie trzeba częściej wymieniać oleju?? np. co 10kkm co będzie powodować większe koszty. No i czy żywotność silnika jest zdecydowanie niższa..?

1a. ceny uśrednione na miesiąc.
olej (150zł) +filtry(150zł)+zużycie opon(300zł)+przegląd ew. + wymiany - daje jakieś 1200zł na rok - 100zł/miesiąc.
Ubezpieczenie jakieś 2400, co na miesiąc daje 200zł.

.swat. - 16-04-2014, 17:14

Może nie zrozumiałem toku myślenia, ale skąd wychodzi miesięczna kwota 150 zł na oleje i 150 zł na filtry? Skąd jest też zużycie opon 300 złotych miesięcznie? :shock:
fargo - 16-04-2014, 18:07

RalfPi napisał/a:
Ale czy nie trzeba częściej wymieniać oleju?? np. co 10kkm


Wymiana oleum co 7500km lub 6m-cy :rolleyes:

Trik - 16-04-2014, 18:10

RA ma przeglądy olejowe tak jak EVO czyli co 7,5Kkm lub 10Kkm (dokładnie nie pamiętam).
RalfPi - 16-04-2014, 19:22

.swat. napisał/a:
Może nie zrozumiałem toku myślenia, ale skąd wychodzi miesięczna kwota 150 zł na oleje i 150 zł na filtry? Skąd jest też zużycie opon 300 złotych miesięcznie? :shock:


Tak - nie zrozumiałeś :)
Moje wyliczenia dla 1.8 SB 143 KM LPG :) :

400zł miesięcznie - paliwo.
Przegląd techniczny, wymiana oliwy, przegląd (razem jakieś 900zł/rok) + zużycie opon (2x1200zł/7lat - 300zł/rok) = 1200zł/rok = 100zł/miesiąc
Ubezpieczenie - 2400zł/rok, czyli 200zł/miesiąc.
Razem jakieś 700zł/miesiąc + utrata wartości pojazdu (a to już chyba zależnie od wielu czynników).
Takie są zgrubne koszty utrzymania Lancera 1.8 w moim przypadku.
Widzę, że w RA będą dużo większe - więcej na wachę, więcej na olej i pytanie ile silnik pożyje przy normalnej jeździe (tzn. jak się rozgrzeje, to w zakresie całych obrotów - ale bez "pałowania" - czyli tak jak teraz ).

JCH - 16-04-2014, 20:14

RalfPi, chyba najlepiej byłoby zrobić wyliczenie koszt/km. I potem sobie to mnożyć jakie kto robi przebiegi (roczne, miesięczne.... :roll: )
Klocki pewnie szybciej zużyjesz, tarcze.... :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group