To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - KIlka pytan :) jakie swiece itp

staszq2 - 15-09-2017, 15:53

szydlos napisał/a:
na zimnym

Ustawianie czy też sprawdzanie luzu zaworowego w Outlanderach sprawdza się na gorącym silniku, tam mówi manual i tylko wtedy mamy pewność poprawnego sprawdzenia ;)
Co do słabego odpalania to mam nadzieję, że masz oryginalny dolot? Co do aku to sprawdź jakie ma napięcie, jeśli poniżej 12,5 V w stanie "spoczynku" to już zaczyna go brać i będziesz musiał na pewno się rozglądać za nowym. Ale najważniejsze to sprawdzenie luzów tylko raz jeszcze zaznaczam, że na w pełni rozgrzanym silniku.

szydlos - 18-09-2017, 11:57

Koledzy czy też macie tak obroty w swoich outkach? czy są zdecydowanie za niskie, bo dla mnie to wygladało bby na ok 650-700.Zaraz ide spróbuję zrobić adaptację, po odłączeniu Akumulatora może to coś pomoże.


Bzyk_R1 - 18-09-2017, 12:38

Podepnij się do OBD i sprawdź dokładnie jakie są obroty. W 2.0 optymalne obroty po rozgrzaniu silnika to 800-850/min tutaj u Ciebie nie wiem jakie powinny być. Może użytkownicy się wypowiedzą.
bedn@r - 24-01-2023, 19:05

Hejka.
Chciałbym trochę odgrzać kotleta ponieważ nigdzie na forum nie znalazłem oznaczenia tych świec.
Wszyscy piszą i stosują świece NGK IGR6A11, stety niestety poprzedni właściciel zamontował świece od Evo o oznaczeniu IGR7A-G.
1. Czy ktoś to stosował i czy to dobry wybór???
2. Co może być przyczyną że na 1 i 3 świecy na części gwintu jest olej, na gwincie który jest w cylindrze oleju nie widać tuleje przelotowe przez głowice są czyste. Ktoś jakiś pomysł?

W@sio - 24-01-2023, 20:58

bedn@r napisał/a:
Wszyscy piszą i stosują świece NGK IGR6A11
wskaż, którzy wszyscy? Katalogi podają te świece do 2.0, ale niestety, nie precyzują, że do 2.0 N/A i może dlatego kazdy z nas kiedyś je miał, ale musiał regulować na 0,7 mm :-)
Do 4G63T wskazanie jest do używania iGR6A lub IGR7ag - i te drugie większość z użytkowników Outków turbo stosuje :-)

AD.2. Oleju tam nie powinno być, więc jeśli się pojawią to może być oznaką, że puszczają uszczelki kanałów olejowych.

P.S. gwint świec kończy się w głowicy i nie ma szans żeby dochodził do cylindrów, chyba, że chodziło Ci o komorę spalania ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group