To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Sprzęgło, co kupić na szybko?

Bizi78 - 28-01-2020, 18:15

Szukasz do turbo czy wolnossącego :?:
killer19 - 28-01-2020, 19:07

Bizi78, Turbo
Bzyk_R1 - 28-01-2020, 20:47

killer19, nie zakładaj żadnej używki. Tam jest 300nm dzikiego momentu.
radek79 - 28-01-2020, 21:42

numery ma takie same
https://www.cartune.pl/or...9-oem,3,119,481

Bizi78 - 28-01-2020, 22:19

Radku, niestety jest kiepsko z dostępnością bo też trochę poszperałem ;) .
Rafik83 - 11-06-2020, 18:20

No to się podepnę pod temacik bo i moje O1T zjadło sprzęgło i tak się zastanawiam czy dało by się tu coś z Evo upchnąć tak na przyszłość odrazu.
Czy nawet jeśli podniosę moc powiecmy tak pod 250/270 koni to te oryginalne sprzęgło spokojnie to uciągnie, skoro o tak muszę wymienić to może warto by się nad tym zastanowić, jak myślicie?

Swoją drogą ciekawe czy w Airtrek-u było to samo co w O1T?

Bzyk_R1 - 11-06-2020, 23:25

W Airtreku jest inne bo tam masz skrzynię automatyczną. Oryginalne sprzęgło znosi ponad 500Nm więc śmiało można zakładać, exedy też zdaje się podają granicę 507Nm.
Rafik83 - 12-06-2020, 05:54

Bzyk_R1 napisał/a:
W Airtreku jest inne bo tam masz skrzynię automatyczną. Oryginalne sprzęgło znosi ponad 500Nm więc śmiało można zakładać, exedy też zdaje się podają granicę 507Nm.

Dzięki dziś zamawiam exady :D

tremens - 02-03-2021, 14:59

Ja na EXEDY przejechałem już 140 tysięcy kilometrów i żadnych problemów. Panowie nie zastanawiajcie tylko kupujcie to japońskie sprzęgło do w końcu japońskiego auta : )
Rafik83 - 02-03-2021, 15:30

tremens napisał/a:
Ja na EXEDY przejechałem już 140 tysięcy kilometrów i żadnych problemów. Panowie nie zastanawiajcie tylko kupujcie to japońskie sprzęgło do w końcu japońskiego auta : )


Potwierdzam :D

KrzysztofEm - 22-01-2022, 11:22
Temat postu: Wymiana dwumasy na sztywne koło
Witam,
Uszkodzeniu uległa skrzynia biegów, uszkodzone łożyska olej zalał sprzęgło - skrzynia jest już po regeneracji.

Pan od skrzyń stwierdził że jest to wina uszkodzonej dwumasy, koszta nowej są bardzo duże dla mnie czy zregenerować? tarcza i docisk z łożyskiem koszt 960 zł z SACHS 3000 950 955 a może inny tańszy?

A może warto wymienić na sztywne koło?
Czy jest jakiś zestaw który by pasował żeby podmienić?

Aktualnie mam założone:
Tarcza sprzęgłowa EXEDY MBD100 LUK 3230736900
Docisk LUK 1230506900

Pod linkami zdjęcia mojego sprzęgła:

https://ibb.co/KGSf0Q9
https://ibb.co/DKdm4Ck
https://ibb.co/bmFrvDR
https://ibb.co/Ltfqz0n
https://ibb.co/qBbYQyY

Mitsubishi Outlander I 2.0 cu 136 km

Proszę o pomoc

woojas25 - 25-01-2022, 12:56

reki nie daje , ale chyba nie bylo dwumasy w outku 1
W@sio - 25-01-2022, 13:44

woojas25 napisał/a:
reki nie daje , ale chyba nie bylo dwumasy w outku 1


Nie było na 100% :)

[ Dodano: 25-01-2022, 13:45 ]
KrzysztofEm napisał/a:
an od skrzyń stwierdził że jest to wina uszkodzonej dwumasy, koszta nowej są bardzo duże dla mnie czy zregenerować?

Trochę się Pan od skrzyń nie zna, więc może niech robi skrzynie, a nie bajdurzy o sprzęgłach



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group