[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast
tomasek - 04-02-2012, 12:56
Sprawdziłem multimetrem i przejście jest,ale faktycznie styku może nie być,poprawiłem lut i póżniej sprawdzę czy hula bo troszkę zimno
Hugo - 04-02-2012, 12:57
Juiceman napisał/a: | W porównaniu |
Juiceman - 04-02-2012, 13:13
Hugo napisał/a: | Juiceman napisał/a: | Tak że w porównaniu do analogów nic nie widać | Coś tam widać w dzień. |
Hugo napisał/a: | Juiceman napisał/a: | W porównaniu | |
W porównaniu do zegarów Analogowych do HC. Można stwierdzić, iż na zegarach HC nic nie widać (jak są niepodłączone), przez to, iż przednia szybka jest przyciemniona tak jak w linku który waldi-1. To jest podstawowa różnica widoczna na pierwszy "rzut oka" między Analogiem, a HC. Dostatecznie jasno Hugo
waldi-1 - 04-02-2012, 13:52
a z drugiej strony czym sie roznia ??
jak dobrze wyczytałem duzoo wczesniej licznik manualny nie bedzie pasował do auta z automatem ?
sveno - 04-02-2012, 14:02
waldi-1, bedzie pasował jak pisali wczesniej nie bedziesz miał wyswietlacza biegow
Juiceman - 04-02-2012, 14:05
Hugo w tym temacie pytał się o montaż HC z manuala do automata. Ale nie pamiętam czy w końcu na takie zamienił. Także możesz się go zapytać, bo chyba jest lepiej zorientowany w tym temacie niż ja
Hugo - 04-02-2012, 15:17
Juiceman napisał/a: | Hugo w tym temacie pytał się o montaż HC z manuala do automata | Nie, zamontowałem od auta z A/T.
swinks_UK - 04-02-2012, 18:04
Tomek, posiedziałem sobie trochę nad twoim obrazkiem próbujac rozkminić co ci nie działa.
Otóż, wychodzi na to, że rozkład kontrolek nie był taki sam dla wszystkich zegarów HC. Patrząc na zdjęcie zegarów HC, które wieki temu przerabiałem z 2.5V6 na 2.4GDI w końcu zauważyłem, ze "oil level" nie jest na 11 pinie a na 13. I tak dalej.
Tak więc moja rada następująca, najprosciej będzie:
1. przerwanie ścieżki od pinu 5 ale gdzieś w połowie
2. zwarcie/mostek pinów 4 i 5 gdzieś za przerwaniem
3. mostek bezpośrednio na kontrolkę oleju ze ścieżki 5 przed przerwaniem
I tyle, piny zostaja w swoich oryginalnych miejscach we wtyczkach.
Otóż lokalizacja kontrolek bywa różna z zegarach jak widać, i nie mozna ślepo podążać za podanym przykładem, należy najpierw sprawdzić rozkład pinów i kontrolek czy się zgadza z rozpiską.
tomasek - 04-02-2012, 23:56
Tomku mógłbyś pokazać jak to zrobić na tym foto co ci przesłałem,może i innym też to się przyda bo jak pisałeś jakiś czas temu jest ok.czterech różnych układów pinów
[ Dodano: 04-02-2012, 23:57 ]
Sorki że tak zawracam ci głowę
swinks_UK - 05-02-2012, 00:04
Zrób jak tutaj.
Pamiętaj, tylko bez kontrolki GDI
Żółte oznaczenia to zrobione mostkowanie. Na zdjęciu dodatkowe mostkowanie kontrolki poziomu płynu w spryskiwaczu i kontrolki od GDI.
tomasek - 05-02-2012, 00:16
Ok jutro tak zrobię i napiszę co i jak
Dzięki wielkie
[ Dodano: 05-02-2012, 19:28 ]
Po przeróbce jaką pokazał Swinks czyli mostkowanie i przerywanie ścieżek ukazał się pełny sukces
Zegary przed odpaleniem silnika http://www.fotosik.pl/pok...db4f3b9279.html czyli wszystkie kontrolki działają
Po odpaleniu silnika http://www.fotosik.pl/pok...a5c4a9ca55.html wszystkie kontrolki zgasły i obrotomierz działa
Tomaszu sam sobie nie możesz dać pomógł ale wielkie ukłony dla ciebie a reszta na Zlocie dzięki wielkie
fj_mike - 06-02-2012, 15:54
Podbijam i gratuluję sukcesu
tomasek - 06-02-2012, 18:33
Teraz jeszcze przebieg przydało by się skorygować bo jakiś taki strasznie mały Próbował ktoś prócz handlarzy to poprawić
fj_mike - 06-02-2012, 21:39
tomasek6 napisał/a: | Teraz jeszcze przebieg przydało by się skorygować bo jakiś taki strasznie mały Próbował ktoś prócz handlarzy to poprawić |
Dzwoniłem i pytałem lokalnych "ogarniętych w temacie". Najniższa cena to 150zł w Trójmieście.
Pozostało mi mieć zawyżony o 32026km
A co tam, niech jeden będzie kręcony do przodu.
tomasek - 06-02-2012, 21:52
No ja mam zaniżony i 33802 km,pewnie jak bym poszedł do takich specjalistów to by się w głowę popukali,bo kto kreci licznik do przodu
Myślałem że jest możliwość przez złącze OBD
|
|
|