To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem ze skrzynią automatyczną

pompec - 07-06-2014, 12:20

webster napisał/a:
pompom


pewnie dostanę po uszach za ot, ale przez to do końca dnia nie wyjdę chyba z szoku :shock:

webster - 07-06-2014, 16:07

pompec dlaczego masz dostać jest błąd nawet podziękuje a co do skrzyni mam 31 kod b
robertdg - 07-06-2014, 20:02

webster napisał/a:
pompec dlaczego masz dostać jest błąd nawet podziękuje a co do skrzyni mam 31 kod b
Zawór low and reverse, 2,7 do 3,4Ω przy 20°C wartośc manualowa do sprawdzenia
webster - 07-06-2014, 22:53

odłączyłem aku i na razie zrobiłem 80km bez problemu,ale wole sprawdzić ten zawór napisz gdzie go szukać i jak go sprawdzić .Dzieki
jafo2 - 08-06-2014, 01:08

Jeśli chodzi o sprawdzanie poziomu to na odpalonym silniku skrzynia na N,
a z tym jak sprawdzić, to kombinowałem żeby ciągnąc po jednej ściance bagnetem w ten sposób z drugiej strony bagnetu byłem w stanie odczytać poziom.
Jeśli chodzi o spuszczanie to wyciągałem przy pomocy strzykawki i wężyka otworem na bagnet.
Postaram się sprawdzić na zimnym silniku ile jest, ale jak już wiadomo ciężko na tym bagnecie cokolwiek wywnioskować.

robertdg - 08-06-2014, 10:03

Pobierz sobie manual http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447 w pliku 23.pdf jest opisane
Bartekkita - 08-06-2014, 15:11

jafo2, dzięki kliknął bym pomógł, ale nie mogę :( Pomierz proszę jeszcze na zimnym i równym bez odpalania.

Bagnety w naszych miśkach to ehhh szkoda gadać ;(

krzysztofpak75 - 08-06-2014, 16:42

To racja ,że te bagnety to tragedia.
Ja mierzyłem na ciepłym - wynik na moje oko skrzynia ma za mało oleju
Pomiar na zimnym sporo ponad stan , i czego tu się trzymać .... ??

Sticker - 08-06-2014, 20:59

krzysztofpak75 napisał/a:
To racja ,że te bagnety to tragedia.
Ja mierzyłem na ciepłym - wynik na moje oko skrzynia ma za mało oleju
Pomiar na zimnym sporo ponad stan , i czego tu się trzymać .... ??

trzymaj się pomiaru na odpalonym silniku i neutralu. Ja miałem to samo na zgaszonym ponad max a po odpaleniu prawie 0,6l dolałem :)

krzysztofpak75 - 09-06-2014, 07:36

Tak tyle ,że nie wiem ile razy już sprawdzałem i nadal jestem głupi co do poziomu :( Naprawdę tragedia te bagnety ...
pierreluigi - 15-06-2014, 20:41

Witajcie, mam pewien problem -nie wiem czy ze skrzynia akurat.. podciekal mi olej bo chlodnica była uzywana,dzis dolałem 2 litry,niby jest w miare ok.. Problem tkwi w tym że galant się zbiera do 2700 obrotów i poszarpuje na dwójce, o daniu w gaz nie ma mowy bo zachowuje się jakbym jechal na lpg którego wlasnie zabrakło.. to wina skrzyni? Aha, i obroty na jałowcu 1100-1200... sytuacja się pojawila po tygodniowym postoju,wczesniej tylko był problem ze nie zawsze odpalal na raz... 98 sedan wersja sport. Ktos wie w czym może być problem? kick down działa ale bardzo krotko tak jakby nie chciał wskoczyć na wysokie obroty...
robertdg - 15-06-2014, 21:26

Zrób reset przez demontaż klemy ujemnej, później jazda próbna, kontrola stanu oleju na rozgrzanej skrzyni przy pracującym silniku, jezeli objaw dalej wystepuje to kontrola błedów http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
pierreluigi - 16-06-2014, 00:20

reseta sprobuje - dzięki, chodzi o ten który jest na forum z odpalaniem później auta odczekaniem 10 minut i powtorka? bo znalazłem taki temat ale dziś już czasu mało na to. Stan oleju skrzyni na rozgrzanym wyszedł na polowie bagnetu tj na tym hot bo dla zimnego jest coo chyba.. tylko to wynik po dolaniu 2l oleju bo zanim dolałem to był na krawędzi ledwo przed skala dla pomiaru na zimnym bo jak wspomniałem miałem uzywana chlodnice i mi się pocil przewod od chłodzenia oleju i podciekalo.. czy procz bagneta można sprawdzić ile tam litrow oleju siedzi w zbioniku? jaki powinien być stan oleju żeby było optymalnie dla smarowania skrzyni?
jarek80 - 16-06-2014, 07:50

Cytat:
Witajcie, mam pewien problem -nie wiem czy ze skrzynia akurat.. podciekal mi olej bo chlodnica była uzywana,dzis dolałem 2 litry,niby jest w miare ok.. Problem tkwi w tym że galant się zbiera do 2700 obrotów i poszarpuje na dwójce, o daniu w gaz nie ma mowy bo zachowuje się jakbym jechal na lpg którego wlasnie zabrakło.. to wina skrzyni? Aha, i obroty na jałowcu 1100-1200... sytuacja się pojawila po tygodniowym postoju,wczesniej tylko był problem ze nie zawsze odpalal na raz... 98 sedan wersja sport. Ktos wie w czym może być problem? kick down działa ale bardzo krotko tak jakby nie chciał wskoczyć na wysokie obroty.
Myślę że główną info od ciebie jest że stał tydzień nie odpalany a ostatnio sporo padało i wilgoć zaszkodziła silnikowi( przewody zawilgotniały,może są do wymiany i nie chce wchodzić na obroty). Druga sprawa to jeśli masz A/T to brak dwóch litrów oleju może uszkodzić skrzynię. Olej nie służy tu tylko do smarowania jak w manualu. Dla mnie to jest taka pompa hydrauliczna w której zamiast zębatek to właśnie olej przenosi napęd z silnika na koła.
robertdg - 16-06-2014, 08:13

pierreluigi napisał/a:
reseta sprobuje - dzięki, chodzi o ten który jest na forum z odpalaniem później auta odczekaniem 10 minut i powtorka?
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
pierreluigi napisał/a:
oleju skrzyni na rozgrzanym wyszedł na polowie bagnetu tj na tym hot bo dla zimnego jest coo chyba..
Tylko poziom hot jest poziomem referencyjnym, nie ma imnego sposobu na kontrole stanu oleju, pojemnośc skrzyni to niespełna 8litrów


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group