[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Hamulce!!
m6riano - 13-06-2011, 23:31
Troche drogawy ale na pewno będzie gites...
win_p - 18-06-2011, 00:06
Hugo napisał/a: | win_p napisał/a: | felgi proste, oponki dobre - wyważone a przy 100-120 i wyżej zaczyna drgać kierownica | A jak wtedy przyhamujesz to drga jeszcze bardziej? |
w zasadzie nie jest niby tak samo - dlatego tez już sam zgłupiałem i nie wiem co jest grane Owczar napisał/a: | Prędzej przegub wewnętrzny. |
kurcze oby nie ! a jak to można sprawdzić? czy jest na to jakiś mądry sposób?
Krejzi - 18-06-2011, 00:16
a ja powiem od siebie, że też mialem tak w swoim galanciku, od 100 biło mocno odczuwalnie powyzej 120 juz mniej. zrobilem full odświeżenie zacisków przednich i jak reką odjął.
full tzn. prowadniczki, reperaturki tłoczków i gumka na śrube-prowadnice ( to wydaje sie byc bardzo istotne ). wszystko przesmarowane smarem miedziowym i wymiana calego plynu i teraz jest bosko zadnych drgań mimo że zawieche mam do roboty i oponki tez do w wymiany a i felgi pewnie tez dobrze sie nie mają
marcinzam - 19-06-2011, 19:26
tutaj jest opisana wymiana klocków http://www.northamericanm...-beginners.html , co to za smar nakładany na tłoczek i zacisk który ma zapobiegać piszczeniu podczas hamowania ?
robertdg - 19-06-2011, 20:02
Amerykanie to debile, jakby nie dało się użyć starego klocka do wciśnięcia tłoczka zacisku, albo nie dało się wcisnąc tłoka zacisku na zamontowanym zacisku
Niezły czas 2 godziny 32 minuty - klocki na jednej osi wymienione a browara nie widu
Cytat: | co to za smar nakładany na tłoczek i zacisk który ma zapobiegać piszczeniu podczas hamowania ? | smar montażowy układu hamulcowego, zapobiega zapiekaniu się klocków i eliminuje wibracje pomiędzy klockiem a zaciskiem
m6riano - 19-06-2011, 20:20
To ja chyba napisze instrukcje obsługi tryrtytek...;-)
[ Dodano: 19-06-2011, 20:26 ]
Oczywiście uwzględnie ze 3 bro...;-)
raffi24 - 19-07-2011, 12:10
Witam podepnę się pod ten temat wymieniłem tarcze z przodu i klocki na TRW i zauważyłem jedna rzecz że przy naciskaniu na pedał lekko czy mocniej zapala się kontrolka od hamulca i trzymając naciśnięty pedał gaśnie kontrolka i schodzi pedał tak około 3 cm
Co do hamowania to na płycie sprawdzałem i są idealne hamulce .
mlun - 19-07-2011, 13:11
Sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego?
raffi24 - 19-07-2011, 14:16
tak było pełne i wyciągnąłem strzykawka ze zbiorniczka zostawiłem na max
m6riano - 21-09-2011, 22:36
Nie wiedziałem w którym temacie sie zapytać, więc zapytam tu:
Jaką firmę polecicie:
http://allegro.pl/lakier-...1817922318.html
http://allegro.pl/lakier-...1818734288.html
http://allegro.pl/lakier-...1814809643.html
bartezr - 22-09-2011, 08:49
malowalem zaciski farba zarowno pierwszej i drugiej firmy i nie narzekalem. teraz w galancie mam pomalowane zaciski ta farba i jak do tej pory jest spoko
http://allegro.pl/lakier-...1818734288.html
m6riano - 22-09-2011, 10:51
Linka nie wyświetla
[ Dodano: 22-11-2011, 05:58 ]
A tak wygląda zapieczona/ułamana prowadnica w jarzmie:
tak więc Panowie co wymiana tarcz to smarujemy prowadnice..;-)
Hugo - 21-07-2015, 15:23
Wziąłem się za rozbiórkę zapasowej pompy hamulcowej. Pomyślałem sobie, że może problem "tępego" pedału hamulca w Galu leży po stronie zużytych uszczelnień czy ogólnie pompy hamulcowej i serwa. Udało mi się to rozebrać do tego stopnia, idzie to rozebrać bardziej?
drexvs - 21-07-2015, 19:41
Panowie. Z tyłu klocki poleciały.. Coś dobrego w jakiejś przystępnej cenie ? Zakładał coś ktoś ostatnio i sobie chwali ?
jacek11 - 22-07-2015, 16:28
Hugo napisał/a: | , idzie to rozebrać bardziej? |
Musisz wyjąć bolec zabezpieczający.Znajduje się w miejscu wejścia zbiorniczka płynu.Do tego musisz nacisnąć tłok.Ja do tego celu użyłem ściskacza stolarskiego.Następnie szczypce,i zabawa
|
|
|