To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Hamulce!!

m6riano - 13-06-2011, 23:31

marcinzam napisał/a:
jak uważacie czy taki płyn będzie dobry http://allegro.pl/super-b...1634206204.html ?


Troche drogawy ale na pewno będzie gites...

win_p - 18-06-2011, 00:06

Hugo napisał/a:
win_p napisał/a:
felgi proste, oponki dobre - wyważone a przy 100-120 i wyżej zaczyna drgać kierownica
A jak wtedy przyhamujesz to drga jeszcze bardziej?

w zasadzie nie jest niby tak samo - dlatego tez już sam zgłupiałem i nie wiem co jest grane :(
Owczar napisał/a:
Prędzej przegub wewnętrzny.

kurcze oby nie ! a jak to można sprawdzić? czy jest na to jakiś mądry sposób?

Krejzi - 18-06-2011, 00:16

a ja powiem od siebie, że też mialem tak w swoim galanciku, od 100 biło mocno odczuwalnie powyzej 120 juz mniej. zrobilem full odświeżenie zacisków przednich i jak reką odjął.
full tzn. prowadniczki, reperaturki tłoczków i gumka na śrube-prowadnice ( to wydaje sie byc bardzo istotne ). wszystko przesmarowane smarem miedziowym i wymiana calego plynu i teraz jest bosko zadnych drgań mimo że zawieche mam do roboty i oponki tez do w wymiany a i felgi pewnie tez dobrze sie nie mają ;)

marcinzam - 19-06-2011, 19:26

tutaj jest opisana wymiana klocków http://www.northamericanm...-beginners.html , co to za smar nakładany na tłoczek i zacisk który ma zapobiegać piszczeniu podczas hamowania ?
robertdg - 19-06-2011, 20:02

Amerykanie to debile, jakby nie dało się użyć starego klocka do wciśnięcia tłoczka zacisku, albo nie dało się wcisnąc tłoka zacisku na zamontowanym zacisku :P
Niezły czas 2 godziny 32 minuty - klocki na jednej osi wymienione a browara nie widu :P

Cytat:
co to za smar nakładany na tłoczek i zacisk który ma zapobiegać piszczeniu podczas hamowania ?
smar montażowy układu hamulcowego, zapobiega zapiekaniu się klocków i eliminuje wibracje pomiędzy klockiem a zaciskiem
m6riano - 19-06-2011, 20:20

To ja chyba napisze instrukcje obsługi tryrtytek...;-)

[ Dodano: 19-06-2011, 20:26 ]
Oczywiście uwzględnie ze 3 bro...;-)

raffi24 - 19-07-2011, 12:10

Witam podepnę się pod ten temat wymieniłem tarcze z przodu i klocki na TRW i zauważyłem jedna rzecz że przy naciskaniu na pedał lekko czy mocniej zapala się kontrolka od hamulca i trzymając naciśnięty pedał gaśnie kontrolka i schodzi pedał tak około 3 cm
Co do hamowania to na płycie sprawdzałem i są idealne hamulce .

mlun - 19-07-2011, 13:11

Sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego?
raffi24 - 19-07-2011, 14:16

tak było pełne i wyciągnąłem strzykawka ze zbiorniczka zostawiłem na max
m6riano - 21-09-2011, 22:36

Nie wiedziałem w którym temacie sie zapytać, więc zapytam tu:
Jaką firmę polecicie:
http://allegro.pl/lakier-...1817922318.html
http://allegro.pl/lakier-...1818734288.html
http://allegro.pl/lakier-...1814809643.html

bartezr - 22-09-2011, 08:49

malowalem zaciski farba zarowno pierwszej i drugiej firmy i nie narzekalem. teraz w galancie mam pomalowane zaciski ta farba i jak do tej pory jest spoko
http://allegro.pl/lakier-...1818734288.html

m6riano - 22-09-2011, 10:51

Linka nie wyświetla

[ Dodano: 22-11-2011, 05:58 ]
A tak wygląda zapieczona/ułamana prowadnica w jarzmie:


tak więc Panowie co wymiana tarcz to smarujemy prowadnice..;-)

Hugo - 21-07-2015, 15:23

Wziąłem się za rozbiórkę zapasowej pompy hamulcowej. Pomyślałem sobie, że może problem "tępego" pedału hamulca w Galu leży po stronie zużytych uszczelnień czy ogólnie pompy hamulcowej i serwa. Udało mi się to rozebrać do tego stopnia, idzie to rozebrać bardziej?


drexvs - 21-07-2015, 19:41

Panowie. Z tyłu klocki poleciały.. Coś dobrego w jakiejś przystępnej cenie ? Zakładał coś ktoś ostatnio i sobie chwali ?
jacek11 - 22-07-2015, 16:28

Hugo napisał/a:
, idzie to rozebrać bardziej?

Musisz wyjąć bolec zabezpieczający.Znajduje się w miejscu wejścia zbiorniczka płynu.Do tego musisz nacisnąć tłok.Ja do tego celu użyłem ściskacza stolarskiego.Następnie szczypce,i zabawa :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group