To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Hamulce!!

marcinzam - 28-07-2015, 14:29

a jest różnica jak będzie na dole
Hugo - 28-07-2015, 21:38

Cytat:
a jest różnica jak będzie na dole
Nie wiem.
jacek11 - 29-07-2015, 07:39

marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole

Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.

Witek vel Mysza - 29-07-2015, 08:08

jacek11 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole

Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.
?????????????
Hugo - 29-07-2015, 19:06

Próbowałem dzisiaj rozebrać pompę z Carismy i Galanta, ale nie poszło mi to w ogóle.
Na pompie z Carismy są takie oznaczenia, więc chyba średnica tłoczka to 23 mm:

A na pompie z Galanta tylko takie, ale Galant ma chyba średnicę tłoczka 23,6 mm:



Wiem już, że pompa z np. Colta CJ0 ma średnice tłoczka 20,6 mm i taką będzie trzeba zdobyć:
http://allegro.pl/mitsubi...5082985132.html

Cena bardzo przystępna, ale oczywiście wyjście rurki z boku musiało być z drugiej strony :? Są jakieś gotowe łączniki przewodów hamulcowych do kupienia żeby przedłużyć oryginalny przewód. Najlepsze jest to, że w Galancie są inne zakończenia rurek niż w Carismie, więc w Colcie będą pewnie też te co w Carismie...

Witek vel Mysza - 29-07-2015, 22:11

Hugo napisał/a:
wyjście rurki z boku musiało być z drugiej strony
A sprawdź czy to nie z anglika, lub czy z anglika nie jest lustrzanym odbiciem :) Bo jest taka opcja.

[ Dodano: 29-07-2015, 22:22 ]
Hugo napisał/a:
więc chyba średnica tłoczka to 23 mm
niekoniecznie, po przecinku nie podają na dolewach. To może być właśnie 23,8 jak w galancie

Hugo napisał/a:
Galant ma chyba średnicę tłoczka 23,6 mm
23,8 ma i też na niektórych pompach odlane po prostu 23.

[ Dodano: 29-07-2015, 22:23 ]
Hugo napisał/a:
w Galancie są inne zakończenia rurek niż w Carismie
jesteś pewien? jakie gwinty? większość ma M10x1
Hugo - 30-07-2015, 10:39

Witek vel Mysza napisał/a:
A sprawdź czy to nie z anglika, lub czy z anglika nie jest lustrzanym odbiciem Bo jest taka opcja.
Ty geniuszu, no jasne. Muszę poszukać pompy z Colta CJ0 w wersji angielskiej i wyjścia będą tak jak mają być :mrgreen:
Witek vel Mysza napisał/a:
jesteś pewien?
Tak. W Galancie rurki są zakończone takim jakby stożkiem, a w Carismie są spłaszczone. Teraz myślę, że przecież Colt CJ0 był produkowany, podobnie jak Galant EA w Japonii, a nie w Holandii, jak Carisma czy Space Star, więc jest duża szansa, że zakończenia rurek będą te same... Gwinty rurek raczej będą te same, chociaż Carisma ma nakrętki na klucz 11, a Galant na 10.

[ Dodano: 30-07-2015, 10:48 ]
No i niestety wersja Colta CJ0 z kierownicą po prawej stronie ma tą samą pompe hamulcową:

jacek11 - 30-07-2015, 21:52

Witek vel Mysza napisał/a:

jacek11 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
a jest różnica jak będzie na dole

Nie może iść na dół.Nie dasz rady go odpowietrzyć.
?????????????

Sorki za zamieszanie.Nie widzę zdjęcia,i wydawało mi się,że chodzi o odpowietrznik :oops:

Witek vel Mysza - 02-08-2015, 22:41

Hugo napisał/a:
W Galancie rurki są zakończone takim jakby stożkiem, a w Carismie są spłaszczone
Zależy od dna gniazda w pompie. Dokręcona rurka przyjmuje jego kształt. Powinno się dokręcić jeśli tylko pasuje gwint. Szkoda z coltem. Ja jeszcze wypatrzyłem pompę od hondy jazz (nie może być anglik i najlepiej początek produkcji). Na wygląd podejdzie. W praktyce nie wiem, muszę kupić jedną z alledrogo.
Hugo - 03-08-2015, 15:30

Ale czy od Hondy będzie pasowała na serwo...
Witek vel Mysza - 03-08-2015, 17:34

Dlatego chcę kupić z serwem ewentualnie. Ale "na oko" wygląda podobnie. Przejrzałem wiele tych pomp... Za 40 można kupić z komplecie, zaryzykuję i zamawiam.
Hugo - 03-08-2015, 17:42

Witek vel Mysza napisał/a:
zaryzykuję i zamawiam
No to trzymam kciuki. Koniecznie napisz czy przypasowała i ewentualnie jakie przeróbki były konieczne. Czekam z niecierpliwością. Jak się nie uda to ja kupuję od Colta CJ0/Lancera CK0 i zobaczymy.

[ Dodano: 03-08-2015, 17:48 ]
http://allegro.pl/honda-j...5150421988.html
Wygląda obiecująco, jak podejdzie to będzie sukces...
http://e-katalog.intercar...scr_dItems.html
Teraz widzę, że ona ma 22,2 mm średnicy, to jest sens kombinować? Gal ma 23,8 mm, to tylko 1,6 mm różnicy.

Witek vel Mysza - 03-08-2015, 23:12

Hugo napisał/a:
Teraz widzę, że ona ma 22,2 mm średnicy, to jest sens kombinować?
Jest. W 2002 i 2003 miały średnicę 20,6 i taką zamówiłem. Na odlewie 13/16 czyli 13/16 cala, tj 20,6mm.
Marcino - 04-08-2015, 08:22

jestem ciekaw co z tego wyniknie bo faktycznie w galancie lhamulce tępe, nie biją ale i nie hamują jak trzeba w porównaniu np do 307sw gdzie po zmianie tarcz i klocków na ATE staje dębą przy muśnięciu.
Witek vel Mysza - 05-08-2015, 20:06

Marcino napisał/a:
jestem ciekaw co z tego wyniknie bo faktycznie w galancie lhamulce tępe
Przyszła dziś pompa od jazza, już przeswapowałem. Różnica kolosalna. Opis na stronie mojego galanta: http://forum.mitsumaniaki...33ad98a978d#top

NIE JEST TO INSTRUKCJA JAK POPRAWIĆ HAMULCE, TO OPIS PRZERÓBEK KTÓRYCH DOKONAŁEM W MOIM SAMOCHODZIE NA WŁASNE RYZYKO. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ŻADNE PRZERÓBKI W UKŁADACH HAMULCOWYCH ANI SKUTKI TYCH PRZERÓBEK WYKONANE PO PRZECZYTANIU TEGO OPISU. UKŁAD HAMULCOWY ZMIENIASZ NA WŁASNE RYZYKO!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group