To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast

diabelll - 27-10-2012, 20:56

olej jest ok jak przeloze stare dzialaja :) nie dziala totalnie nic obrotomierz ani predkosciomierz nie dzialaja brak podswietlania jedenie lampka od uchylonych drzwi jeszcze dziala :( ,wlasnie moze to to przejscie jest w zlym miejscu zrobione :( ehhh
sveno - 27-10-2012, 21:10

diabelll napisał/a:
wlasnie moze to to przejscie jest w zlym miejscu zrobione
:) daj jakąś fotkę zobaczymy, a jak nie to zapraszam jutro rano do mnie, pomogę :) jakby co to PW
diabelll - 27-10-2012, 21:29

Sveno nie mam auta :) znaczy mam ale alternator rozpiepszylem :P chcialem wymienic regulator napiecia ale nie szlo rozkrecic altka no i niestety zepsulem prostownik :( w poniedzialek dopiero odzyskam moze auto wiec podjade do Ciebie ,ale najpierw zadzwonie :)
Hugo - 03-11-2012, 21:22

Nie wiem czy to auto mnie tak uwielbia wkur...rzać na dzień dobry czy co? Ostatnio nie było źle, aż dzisiejszego ranka, po 2 dniach postoju wsiadam, odpalam silnik, odpala "na dotyk" jak zawsze, patrzę na zegary :shock: Kuźwa co jest? Widzę tylko wskazówki, które są podświetlone tak jak powinny i czarną dziurę! Brak podświetlenia zegarów... Zacząłem walić pięścią po daszku, ale po chwili stwierdziłem, ze prędzej zrobie dziurę w desce niż się podświetlą te zegary, więc zgasiłem silnik, odpaliłem i wszystko działa aż do teraz :shock: :mrgreen: Co się mogło stać? Znając moje szczęście to pewnie przydarzyło się tylko mi, bo nie czytałem wcześniej o takim przypadku. Czy ktoś się z tym spotkał?
swinks_UK - 03-11-2012, 23:42

Hugo napisał/a:
Nie wiem czy to auto mnie tak uwielbia wkur...rzać na dzień dobry czy co? Ostatnio nie było źle, aż dzisiejszego ranka, po 2 dniach postoju wsiadam, odpalam silnik, odpala "na dotyk" jak zawsze, patrzę na zegary :shock: Kuźwa co jest? Widzę tylko wskazówki, które są podświetlone tak jak powinny i czarną dziurę! Brak podświetlenia zegarów... Zacząłem walić pięścią po daszku, ale po chwili stwierdziłem, ze prędzej zrobie dziurę w desce niż się podświetlą te zegary, więc zgasiłem silnik, odpaliłem i wszystko działa aż do teraz :shock: :mrgreen: Co się mogło stać? Znając moje szczęście to pewnie przydarzyło się tylko mi, bo nie czytałem wcześniej o takim przypadku. Czy ktoś się z tym spotkał?

Zasilanie główne zegarów (jego brak).
Albo bezpiecznik świruje, albo pin na wtyczce, albo mostkowanie (jeśli robiłeś taką przeróbkę).

tomrom - 04-11-2012, 14:09

Hugo napisał/a:
Nie wiem czy to auto mnie tak uwielbia wkur...rzać na dzień dobry czy co? Ostatnio nie było źle, aż dzisiejszego ranka, po 2 dniach postoju wsiadam, odpalam silnik, odpala "na dotyk" jak zawsze, patrzę na zegary :shock: Kuźwa co jest? Widzę tylko wskazówki, które są podświetlone tak jak powinny i czarną dziurę! Brak podświetlenia zegarów... Zacząłem walić pięścią po daszku, ale po chwili stwierdziłem, ze prędzej zrobie dziurę w desce niż się podświetlą te zegary, więc zgasiłem silnik, odpaliłem i wszystko działa aż do teraz :shock: :mrgreen: Co się mogło stać? Znając moje szczęście to pewnie przydarzyło się tylko mi, bo nie czytałem wcześniej o takim przypadku. Czy ktoś się z tym spotkał?


U mnie z kolei od jakiegoś czasu po przekręceniu kluczyka zegary zapalają się ale świecą jak na maksymalnym "skręceniu" potencjometrem od oświetlenia wewnętrznego. Jak zapalę postojówki i mijania świecą normalnie (przynajmniej nie zapomnę świateł włączyć :doubt: ).

Niestety u mnie w przeciwieństwie do Ciebie jak się raz tak zrobiło tak jest do tej pory.
Spotkał się już ktoś z czymś takim?

Hugo - 04-11-2012, 15:21

swinks_UK napisał/a:
Zasilanie główne zegarów (jego brak).
Możesz napisać gdzie się ono znajduje? Dzisiaj rano przy odpaleniu zero problemu. A może być tak, że za szybko cofnąłem kluczyk (często tak robię), wtedy mam wrażenie, że silnik odpala jakby po ułamku sekundy i z tego powodu zegary się "zawiesiły" czy coś?
swinks_UK napisał/a:
Albo bezpiecznik świruje
Gdzie on jest?
swinks_UK napisał/a:
mostkowanie (jeśli robiłeś taką przeróbkę).
Robiłem.
sveno - 04-11-2012, 16:40

Hugo napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Zasilanie główne zegarów (jego brak).
Możesz napisać gdzie się ono znajduje?
pin 4a :)
mouseman - 04-11-2012, 21:35

Panowie jak wygląda adaptacja HC z Gala 2.4 GDI manual do tego samego osobnika ?
OBERST - 04-11-2012, 22:05

mouseman napisał/a:
Panowie jak wygląda adaptacja HC z Gala 2.4 GDI manual do tego samego osobnika ?


Proponuję zacząć od 1 strony tematu .

Juiceman - 04-11-2012, 22:13

mouseman napisał/a:
Panowie jak wygląda adaptacja HC z Gala 2.4 GDI manual do tego samego osobnika ?


P&P ;-) także bez filozofii a skąd to pytanie xD?

mouseman - 04-11-2012, 23:18

Juiceman napisał/a:
P&P także bez filozofii a skąd to pytanie xD?

Tak to jest jak nie kupisz full wypasu 8) Trzeba modzić :twisted:

Juiceman - 04-11-2012, 23:20

To Ty HC nie miałeś?! wstyd panie wstyd :P
Hugo - 09-11-2012, 19:50

Nie wiem czy Wy na to zwracacie uwagę, ale dotąd odpalając auto przekręcałem kluczyk od razu, przeważnie było to w chwili gdy były już podswietlone wskazówki, a zegary jeszcze nie. Zdarzało się, że podczas kręcenia rozrusznikiem podświetlenie zegarów mrugnęło. Od w/w zdarzenia czekam aż się włączy podświetlenie zegarów i już ani razu nie mrugnęło podczas odpalania, nie mówiąc o całkowitym nie podświetleniu się zegarów. Wy tez na to zwracacie uwagę czy po prostu wsiadacie i odpalacie? Jesli tak to nie zdarzylo sie Wam mrugniecie podswietlenia w momencie gdy silnik odpali?
piaga - 09-11-2012, 19:59

Hugo,chyba już z nudów piszesz... :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group