To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast

Jackall - 09-11-2012, 21:24

Hugo napisał/a:
Wy tez na to zwracacie uwagę czy po prostu wsiadacie i odpalacie?
Ja zawsze czekam aż się podświetlą zegary.
Hugo napisał/a:
Jesli tak to nie zdarzylo sie Wam mrugniecie podswietlenia w momencie gdy silnik odpali?
U mnie nic nie przygasa przy odpalaniu.
Hugo - 09-11-2012, 22:03

Jackall napisał/a:
U mnie nic nie przygasa przy odpalaniu
Nie przygasa tylko mruga.
Jackall - 10-11-2012, 11:01

Nic też nie mruga. Po prostu świeci się cały czas ale jak jest zimno to słabiej tylko to normalne zjawisko w jarzeniówkach :wink:
diabelll - 24-11-2012, 01:43

Panowie jako ze moje zegary dalej swieci nie chca :( czy ktos wie jak w domowych warunkach sprawdzic czy dziala podswietlenie ? prad dam na 4 pin a gdzie jest masa ? zeby to cholerstwo zaswiecilo ?
sveno - 24-11-2012, 12:20

diabelll napisał/a:
prad dam na 4 pin a gdzie jest masa ? zeby to cholerstwo zaswiecilo ?
chyba 9c
sprawdź miernikiem jaki tam jest opór (między 4a a 9c)

piotrkor1 - 29-11-2012, 13:54

Kupiłem VR-4 ale nie chodzi prędkościomierz i obrotomierz?Gdzie leży przyczyna.Zegary wyskalowane są w km/h ale widać,że to wersja japan więc ktoś wcześniej zaklejał literkę k.



swinks_UK - 29-11-2012, 14:24

piotrkor1 napisał/a:
Kupiłem VR-4 ale nie chodzi prędkościomierz i obrotomierz?Gdzie leży przyczyna.Zegary wyskalowane są w km/h ale widać,że to wersja japan więc ktoś wcześniej zaklejał literkę k.

Zaklejanie literki to typowe w UK.

Co do zegarów:
1. Predkościomierz, komunikuje się z ecu, najczęściej z tyłu za wtyczkami do zegarów (trzeba wyciągać całą deskę rozdzielczą) bywa wpinany konwerter km/h>mph, do tego wycinany kabel sygnałowy delimitera.
2. Sygnał obrotomierza brany jest z IFS (na przednim banku, koło korka wlewu oleju).

Możesz podmienić z zegarami HC z 2.5V6 n/a, by zobaczyć czy wskazówki ożyją. Jak nie to masz zwarcie na liniach sygnałowych:
- wtyczki
- wpięcie konwertera
- wejście na ecu
- ifs padnięty, lub zgubił masę.

Naraeszcie założyłeś temat techniczny w dziale technicznym. Brawo!

piotrkor1 - 29-11-2012, 17:47

swinks_UK, Przed chwilą byłem jeszcze w garażu żeby podłubać przy tych zegarach.Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne.
robertdg - 29-11-2012, 18:23

piotrkor1 napisał/a:
Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne.
Złe styki pomiędzy licznikiem a kościami w desce rozdzielczej
piotrkor1 - 29-11-2012, 18:41

robertdg napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne.
Złe styki pomiędzy licznikiem a kościami w desce rozdzielczej

Jak to naprawić?Jako wyjmowałem zegary to brakowało jednej śrubki a jedna z nich była nie oryginalna.

robertdg - 29-11-2012, 18:48

Przemyj nadruk w miescu kostek izoproylem, tak samo przeczyść styki w kościach izopropylem, styki w kościach delikatnie podciagnij aby ściślej dolegały po założeniu licznika - po kilkukrotnym demontażu licznika czasami tak bywa, że styki słabo dolegają, wygląd śrubek nie ma znaczenia, ważne by dobrze dokręcały licznik
piotrkor1 - 29-11-2012, 20:41

robertdg napisał/a:
Przemyj nadruk w miescu kostek izoproylem, tak samo przeczyść styki w kościach izopropylem, styki w kościach delikatnie podciagnij aby ściślej dolegały po założeniu licznika - po kilkukrotnym demontażu licznika czasami tak bywa, że styki słabo dolegają, wygląd śrubek nie ma znaczenia, ważne by dobrze dokręcały licznik

Gdzie znajdę w/w środek?Cz w sklepie motoryzacyjnym mają coś takiego?

robertdg - 29-11-2012, 20:54

W sklepach elektronicznych
m6riano - 30-11-2012, 01:00

piotrkor1 napisał/a:
Jako wyjmowałem zegary to brakowało jednej śrubki a jedna z nich była nie oryginalna.

i masz juz odpowiedź..wszystkie musza być dokręcone żeby sie wszystko dobrze świeciło..

mackbeth - 30-11-2012, 06:32

Śrubki z tyłu zegarów nie tylko skręcaja je ale też łaczą elektornicznie folie z obwodem z resztą:)

Więc ja kwszystkie subki będą to powinno działąc:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group