Carisma - FAQ - [Carisma] Tulejki wybieraka, problemy z przełączaniem biegów
xMichal - 12-07-2011, 20:51
Witam. Poświęciłem się i przeczytałem chyba całe 32 strony tego tematu i mam takie pytanie. Otóż tulejki były wymienione z 5tys km temu i generalnie wszystko igła aż do dzisiaj. do tej pory sporadycznie zdażało się że zamiast wstecznego zapięła się jedynka ale dzisiaj wsteczny przestał istnieć:/ nie ważne czy wrzucam jedynke czy podnoszę to kółko żeby zapiąć wsteczny zawsze auto jedzie do przodu. dodam tylko że ostatnio autem pomykał troche ojciec i czy możliwe jest żeby coś skrzywił tam przy drążku skrzyni bo jak go znam to walił na hama żeby weszło? ewentualnie jak zrobić żeby było dobrze? pozostałe 5 biegów do przodu miodzio chodzą tylko wsteczny zupełnie nie wchodzi. pozdrawiam.
Sxizo - 13-07-2011, 11:45
Wymieniłeś komplet tulejek?
xMichal - 13-07-2011, 13:46
Cytat: | Wymieniłeś komplet tulejek? |
Tak wymieniłem komplet. Czy możliwe jest żeby tak szybko się zużył? Bo jeśli to pomoże to kupie te tulejki od volvo tym razem
Dodam także że dzisiaj zauważyłem że na zimnym czyli np po paru godzinnym postoju, wsteczny wchodzi bez problemu tyle, że w ciągu powiedzmy 2-3 min od odpalenia. Potem nie da się już go włączyć. Czy może spróbować dolewki oleju do skrzyni? czy od razu cały wymienić?
Sxizo - 14-07-2011, 00:05
Ja bym polecił cały wymienić, zwłaszcza jeśli nie wiesz czy w ogóle kiedyś był wymieniany. 5tys. to troche za szybko na tulejki..
xMichal - 14-07-2011, 21:30
no i problem nadal występuje. zdecydowałem się na dolewke oleju i weszło ok 400ml więc raczej to nie wina oleju, po za tym reszta biegów chodzi bez problemu. wsteczny idzie wrzucić jedynie zaraz przy pierwszym ruszeniu po dłuższym postoju powiedzmy z 20-30min. Potem zamiast niego wchodzi bieg pierwszy i auto jedzie do przodu. ktoś ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną? dodam że spieszy mi się troche z diagnozą i naprawą bo w niedziele jade na wakacje i nie powiem wsteczny by się przydał
Skrzypek - 25-07-2011, 08:32
Na dzień dzisiejszy we Wrocku w ASO Volvo na wyjeździe na Wawkę komplet tulejek kosztuje 107 zł
astefaniak22 - 11-10-2011, 00:06
Mam szybkie pytanko, czy takie tulejki warto kupować z allegro ? czy mogą być podróbki lub jakieś felerne ? czy może lepiej oryginały z ASO Volvo ? Te z allegro są za 85zl i jest ich więcej, a z serwisu są za 125zl w Poznaniu i jest ich 10 części...
http://allegro.pl/tulejki...1822455304.html
http://allegro.pl/tulejki...1864666831.html
dewu123 - 12-10-2011, 00:15
Mam podobny problem jak te tu zaprezentowane, jedynka ciężko wchodzi i trzeba w lewo mocno docisnąć. Z tym że mam Cari 1.9 DI-D, czy to też tulejki? Ktoś się orientuje w jakiej cenie mogą być? Podobno w Cari DID (2001) też była skrzynia z S40
robertdg - 12-10-2011, 07:47
DiD ma sterowanie linkami, jezeli nie ma luzów na kasecie zmiany biegów to możliwe, że coś w skrzyni.
90alcatraz90 - 18-01-2012, 18:26
znalazłem zestaw tulejek na allegro:
http://allegro.pl/tulejki...html#tabsAnchor
Spójrzcie czy to jest cały komplet tulejek.
Czekam za odp
alvaro69 - 18-01-2012, 18:33
ja zmieniałem i mój zestaw miał jak dobrze pamietam 24 czesci a ten raczej tyle nie ma
http://allegro.pl/tulejki...2029692512.html ten jest git
M@teusz607 - 19-01-2012, 11:11
mi tulejki siadły po roku chyba, to teraz obróciłem trochę ten drążek zamiast znów wymieniać i jest git
90alcatraz90 - 19-01-2012, 15:23
wymieniał ktoś je w okolicach Poznania?
Kameleon1986 - 31-01-2012, 18:20
Nie będę się rozpisywał, bo problem już znany, problemy z biegami 1 i R, luz na lewarku... Moje pytanie to czy warto zainwestować w TE tulejki. Czy jest to cały komplet?
major - 31-01-2012, 19:03
Kameleon1986 napisał/a: | Moje pytanie to czy warto zainwestować w TE tulejki |
Jakiś czas temu zamawiałem te tulejki( kojarze czerwone tło). Nie wymieniałem wszystkich tulejek dostępnych w zestawie, część mi została Sprawują się ok
|
|
|