To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Galant 2.5 v6 problemy z elektryką.

Bizi78 - 25-01-2019, 17:59

vrangsinn napisał/a:
ewent. ASO

Nie wiem jak w ASO ale na wschodzie oryginał kosztuje 220€ :shock: .

Krzyzak - 25-01-2019, 20:39

zrobiłem kilka regeneracji altków i nigdy ori regulator nie był uszkodzony
owszem - dawał niższe napięcie, ale to było normą dla kogoś kto zna sposób ładowania w Galancie oraz znaczenie 4 przewodów (wiele aut ma 2 a 3 to już jest bizancjum ;) )

co innego zamienniki

vrangsinn - 25-01-2019, 22:07

Krzyzak napisał/a:
zrobiłem kilka regeneracji altków i nigdy ori regulator nie był uszkodzony
owszem - dawał niższe napięcie, ale to było normą dla kogoś kto zna sposób ładowania w Galancie oraz znaczenie 4 przewodów (wiele aut ma 2 a 3 to już jest bizancjum ;) )

co innego zamienniki


rozwiń Swoją myśl odnośnie 4 przewodów i ich braku zrozumienia "fachowców" tak dla laika...

czy nawiązujesz tutaj do sterowania przez ECU?? podobne objawy (rozładowywanie aku + słabnące światła także miałem, ale po odcięciu przewodu od ECU problem ustał - jest tutaj wątek na forum o tym), nie mniej temat mnie interesuje. Jak możesz rozwiń Krzyżak.

Krzyzak - 26-01-2019, 19:18

vrangsinn napisał/a:
czy nawiązujesz tutaj do sterowania przez ECU?
dokładnie, wciąż ten sam temat... zmierzy tylko napięcie na wolnych obrotach i od razu diagnoza "regulator padł"
a tymczasem on tak działa i już i jak sam wspomniałeś po odłączeniu przewodu sterowania nagle się "naprawia"...

-Fenek- - 26-01-2019, 19:54

Ale ECU raczej nie puszczałoby do instalacji celowo 15,5-16V. To jest według mnie największym problemem tutaj.
pierafal - 27-01-2019, 10:10

Zesputy alternator odeslalem, a w poszukiwaniu lepszego caly czas korzystam z samochodu. Przejechalem kolejne ~250km i o dziwo, sytuacja z wyzszym napieciem nie powtorzyla sie.

Co myslicie o takim alternatorze (regenerowany na orginalnych czesciach): https://allegro.pl/oferta/ja1519-alternator-mitsubishi-galant-2-5-v6-7657230248

Czy dobrze rozumiem, ze macie watpliwosci czy to rzeczywiscie alternator czy moze komputer? Jak dziala sytem ladowania w galancie, kwestia tych 4 przewodow? Elektryk stwierdzil ze w galancie jest dodatkowy przewod do "wzbudzenia" alternatora. Czy to jest tak ze alternator jest wlaczany i wylaczany kiedy potrzeba, czy raczej komputer steruje regulatorem napiecia?

Krzyzak - 27-01-2019, 12:18

Wyższego oczywiście nie, to już jest ewidentnie jakieś uszkodzenie.
szwagierr - 27-01-2019, 13:09

pierafal napisał/a:
Czy dobrze rozumiem, ze macie watpliwosci czy to rzeczywiscie alternator czy moze komputer? Jak dziala sytem ladowania w galancie, kwestia tych 4 przewodow? Elektryk stwierdzil ze w galancie jest dodatkowy przewod do "wzbudzenia" alternatora. Czy to jest tak ze alternator jest wlaczany i wylaczany kiedy potrzeba, czy raczej komputer steruje regulatorem napiecia?

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105772



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group