Nasze Miśki - Lancer Ralliart mouseman-a
mouseman - 22-10-2020, 13:57
Check this out
Prawie pożegnaliśmy wszystkie minusowe plusy Ralliart-a
HUGIO - 22-10-2020, 14:19
Najs, fajnie na tych felgach to wygląda
Pytanie, czy tak schowane końcówki wydechów plus zwiększona moc nie będą trochę za mocno grzać dyfuzor?
PS. W sensie, czy spaliny nie będą się "zawijać" pod zderzak?
mouseman - 22-10-2020, 15:58
HUGIO napisał/a: | Pytanie, czy tak schowane końcówki wydechów plus zwiększona moc nie będą trochę za mocno grzać dyfuzor?
PS. W sensie, czy spaliny nie będą się "zawijać" pod zderzak? |
Też mam o to obawy. Na szczęście końcówki w sensie te elki, które wychodzą z tłumika są wymienne. Temat zostanie poprawiony przy okazji wymiany katalizatora fabrycznego na sportowy.
grzesiopol - 22-10-2020, 19:41
Krzychu podjedź gdzieś niech ci przetną i przespawają te końcówki. Majątku nie wydasz a lepiej będzie to wyglądać.
Krzyzak - 23-10-2020, 08:19
gdyby nie ten tył to byłby fajny samochód
w sumie to jedyna bolączka to słabe wyciszenie - czy coś poprawili po jakimś lifcie?
mouseman - 23-10-2020, 12:19
grzesiopol napisał/a: | Krzychu podjedź gdzieś niech ci przetną i przespawają te końcówki. Majątku nie wydasz a lepiej będzie to wyglądać. |
Jak już wspomniałem łatwiej będzie wymienić tym bardziej że stare opaski są w opłakanym stanie
Krzyzak napisał/a: | gdyby nie ten tył to byłby fajny samochód |
Po części zgadzam się, jest to jak jak z C6x hatchback wygląda super ale sedan już totalnie do mnie nie przemawia.
Co do CY, zdecydowanie w sedanie tył jest bardziej spójny z resztą bryły auta.
Problem Sportbacka leży głownie w lampach tylnych, np jakieś ładne ledowe załatwiły by temat.
Dodatkowo jakiś ładny flip spoiler na dupci i gra.
Wystarczy spojrzeć na prototyp:
Ale ostatecznie CY Sportback jest naturalnym następcą C68A więc inaczej być nie mogło
Dodam że dupcia z perspektywy "tylnej" wygląda ciekawie
Krzyzak napisał/a: |
w sumie to jedyna bolączka to słabe wyciszenie - czy coś poprawili po jakimś lifcie? |
No wydaje mi się że najsłabszy punkt to drzwi, nawet jak się zamyka to słychać taką perfidną pustkę.
Ostatnio w ramach modyfikacji sprawdziłem co jest pod wykładziną, a tam taka jakby wykładzina tłumiąca więc od podłogi nie jest najgorzej.
HUGIO - 23-10-2020, 12:59
Moim zdaniem największą robotę w poprawie sportbacka z tyłu robi dyfuzor/dokładki:
Najbardziej mi się podoba oryginalny jak miał tyku, ale jest tylko w ASO i cena moim zdaniem jest trochę wygórowana jak na taki dyfuzor.
mouseman napisał/a: | No wydaje mi się że najsłabszy punkt to drzwi, nawet jak się zamyka to słychać taką perfidną pustkę. |
Ja bym powiedział, że nadkola, zrobiłem drzwi i nadal najbardziej słychać koła.
Krzyzak - 23-10-2020, 13:37
jako ekstremista w tej kwestii niestety nie przyznam racji - problemem jest cały tył, on jest brzydki od tej strony
jak nowe mercedesy czy audi, gdzie tył się zwęża po bokach i w poziomie jednocześnie a całe nadwozie wygląda jak złamane - te auta wyglądają jak kundle kulące swoje tyłki ze strachu
grzesiopol - 23-10-2020, 13:58
Nad gustami się nie dyskutuje jednym pasuje sedan a innym hatchback.
Jako posiadacz Sportbacka i pomimo wcześniejszego posiadania różnych nadwozi zawsze podobały mi się hatchbacki i kombi. Być może z powodu praktyczniejszego ich wykorzystania.
Dla mnie sedan odpada bo po prostu jest niepraktyczny nawet jakby to było EVO to i tak wolałbym wagona a nie sedana.
Zresztą dla osoby która jeździ tylko z punktu a do punktu b np tylko do pracy to i tak nie ma znaczenia czym jeździ bo i tak swojego tyłu nie widzi jak jedzie
mouseman - 23-10-2020, 14:58
Cytat: | Moim zdaniem największą robotę w poprawie sportbacka z tyłu robi dyfuzor/dokładki: |
Cytat: | Najbardziej mi się podoba oryginalny jak miał tyku, ale jest tylko w ASO i cena moim zdaniem jest trochę wygórowana jak na taki dyfuzor. |
Myślałem że to jakiś australijski wymysł ?! Jakis symbol tego dyfuzora, może zalega w ASO i jest na wyprzedaży:)
HUGIO - 24-10-2020, 11:07
Australijski jest ten z pierwszego zdjęcia, co wysłałem, chociaż da się go jakoś kupić w Niemczech/UK. Pytałem się właściciela tego Lancera o szczegóły (bo na początku rozmowy mówił, że sam go sobie ogarnął), ale powiedział mi, że nie wie skąd, miał poszukać jakiejś faktury, czy coś, a finalnie przestał mi odpisywać i chyba zablokował .
tyku miał/ma: MZ314362
W lutym (czyli jeszcze przed tą aferką, że Mitsu opuszcza EU) jak pytałem się ASO, to ze zniżkami był po około 1500 i był dostępny jeden w magazynie w Holandii chyba.
mouseman - 25-10-2020, 10:02
HUGIO napisał/a: | tyku miał/ma: MZ314362 |
Wygląda super. A to dziwne że dla zwykłego Lancera był przewidziany a dla Ralliarta już nie...
Hamulce przód Ralliart vs tył EVO X
mouseman - 27-10-2020, 20:20
Dzisiaj jeden z tych dni kiedy jest ci smutno po wysiłku, który wniosłeś...
Uderzenie tyłem przy prędkości około 10km/h, sprawca poniżej (wyjazd z garażu):
Bizi78 - 27-10-2020, 20:48
Wiem co to za ból, choć aż tak grubo nie miałem .
Słupek B mam nadzieję, że ocalał.
Hugo - 27-10-2020, 20:58
Nie zaczyna się ciekawie... Co za przypadek, nie często zdarza się kolizja 2 modeli tej marki.
|
|
|