[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Głośne wspomaganie, pompa wspomagania
Hugo - 08-05-2011, 14:31
| nerus3 napisał/a: | | Hugo, akurat nie w galu,ale w innym tak miałem,czym szersze opony tym glosniej stukało..na oponach 235 waliło tak jakby ktoś z mlotkiem siedzial pod maską | Tutaj zapewne się nie zrozumieliśmy, jak jadę to nic nie stuka, obojetnie jak szybko i na jakich oponach czy kołach. Tylko na postoju z wciśniętym hamulcem i zwalniając.
nerus - 08-05-2011, 14:37
chodziło mi o to
| Hugo napisał/a: | | stuka podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas powolnej jazdy |
ja miałem podobnie...z tym,ze podczas wolnego przemieszczania było to najglośniej slychać
Hugo - 08-05-2011, 14:45
| nerus3 napisał/a: | | ja miałem podobnie...z tym,ze podczas wolnego przemieszczania było to najglośniej slychać | Aha, to jest podobnie. Zacznę od najtańsszych rzeczy, czyli na razie wymienię płyn w układzie.
[ Dodano: 08-05-2011, 15:46 ]
Aha też podobnie jak pompec bąbli mi w zbiorniczku wyrównawczym jak go otworzę przy pracującym silniku. Czy to jest normalne?
nerus - 08-05-2011, 14:56
Hugo, sprawdź też na maglu czy można regulować luz na ślimaku
w tym temacie http://forum.mitsumaniaki...=20716&start=15
wkleiłem poglądową fotkę jeśli masz luz i jest możliwość podkręcenia to zapewne doraźnie to pomoże
robertdg - 08-05-2011, 19:04
| Hugo napisał/a: | | Zacznę od najtańsszych rzeczy, czyli na razie wymienię płyn w układzie. | Płynu się nie wymienia
| Hugo napisał/a: | | bąbli mi w zbiorniczku wyrównawczym | to nie jest normalne zachowanie, jakby ciągnął lewe powietrze, albo zawieszał się zawór HP, choć przy tym drugim to watpie aby był to ułamkowy efekt, prędzej byłby to gejzer.
m6riano - 09-05-2011, 06:03
Spróbuj może odkręcić zbiorniczek i podnieść go nieco do góry i przekrzywić żeby odpowietrzyć-u mnie poskutkowało.
Hugo - 09-05-2011, 09:58
| robertdg napisał/a: | | to nie jest normalne zachowanie, jakby ciągnął lewe powietrze, albo zawieszał się zawór HP, choć przy tym drugim to watpie aby był to ułamkowy efekt, prędzej byłby to gejzer | Więc co robić? | m6riano napisał/a: | | Spróbuj może odkręcić zbiorniczek i podnieść go nieco do góry i przekrzywić żeby odpowietrzyć-u mnie poskutkowało. | Ciekawe... Spróbuję.
robertdg - 09-05-2011, 19:45
sprawdzic czy po stronie "ssacej" - niskiego ciśnienia, nie masz gdzies nieszczelności, popuchniętych wężyków, bo możliwe, że pompa zasysając płyn potrafi sobie zassać powietrze.
Hugo - 09-05-2011, 22:30
| robertdg napisał/a: | | sprawdzic czy po stronie "ssacej" - niskiego ciśnienia | Gdzie to jest? Ubytków płynu nie ma, nigdzie nie widziałem wycieku.
robertdg - 10-05-2011, 07:29
| Hugo napisał/a: | | Gdzie to jest? | to jest ta część układu co idzie od zbiorniczka płynu do pompy wspomagania.
Hugo - 10-05-2011, 09:00
Sprawdzę.
sipex - 17-05-2011, 00:20
witam
jestem po wymianie maglownicy i co prawda ucichły stuki drgania itp,ale pojawił się problem z pompą wspomagania;/ mianowicie chodzi o to ze strasznie zgrzytała zaraz po wymianie płynu i maglownicy, po jakiś 15minutach wmiare ucichło ..mechanik twierdzi że to przez powietrze w układzie i że polatam dzień dwa i przejdzie..czy to jest możliwe czy raczej pompa nie daje rady z nową przekładnia?pzdr
m6riano - 17-05-2011, 00:30
Jeśli po zalaniu płynu nic nie zgrzyta już to sprawdź w zbiorniczku jaki płyn sie przelewa?
Jeśli pieniący to spróbuj odkręcić zbiorniczek i unieś go lekko do góry/w bok żeby odpowietrzyć.
sipex - 17-05-2011, 16:33
m6riano, jest już ciszej ale nie do końca ,zgrzyty są przy uruchomieniu auta i przy skrajnym położeniu kierownicy..zekręcam zbiorniczek auto chodzi pare min i pojawia sie piana..a może pompa gdzieś łapie powietrze?jest tak możliwość?
Hugo - 17-05-2011, 16:59
Da się wyjąć przekładnię kierowniczą w EA razem z drążkami i końcówkami kierowniczymi? Czy coś jeszcze trzeba odkręcać dodatkowo?
[ Dodano: 17-05-2011, 18:10 ]
Przekładnia kierownicza z anglika nie pasuje do europejczyka, co?
|
|
|