To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - [Pajero] opinie na temat Pajero II 2.8

qbaA6 - 12-12-2008, 11:26

wrazenie z jazdy super. drazni mnie halasowanie tylenj kanapy, poprostu cala sie trzesie i innych plastikow, oraz odpalanie rano., z tym auto zotawiam w serwisie. napedy do 70 bez najmniejszczego zgrzystu sie zainaja, dziala reg. twardosci zawieszenie, no i ten fotel jak w tirze :)
Berni - 12-12-2008, 15:15

Wrażenia masz takie jak każdy kto przesiadł się z plaskacza do pajero-też tak miałem wydawało się że jeżdże cięzarówką-a każdemu coś się tłucze -u mnie przedni fotel pasażera jak jest zajęty to jest spokój jak nie to się telepie-jak zrobi się cieplej to się tym zajmę-miłego urzytkowania Ci życzę
Anonymous - 12-12-2008, 16:34

W moim kanapa od tyłu jest na zatrzaski, które uwalnia się takim czymś przy zagłówku - jeśli chcemy złożyć. :wink:
Jutro sprawdzę jak jest w krótkim.

P.S W ciężarówkach fotele są na poduszkach pneumatycznych - w Pajero są fajne, ale pneumatyka wymiata wszystko :D .Wiem co mówię... :rolleyes:

Anonymous - 12-12-2008, 17:26

qbaA6 napisał/a:
mam pytanko czy tylna kanapa w kazdym pajero tak telepie lata i halasuje? u mnie od tylu nie jest niczym przytwierdzona. czy tak powinno byc?

A czy jak drzwi zamykasz to je taśmą oklejasz? :D

Myślę, że to kiepski montaż: może autko miało wyjętą kanapę coby wymogi ciężarówki spełnić?
A kupiłeś w konfiguracji podstawowej :badgrin:

qbaA6 - 13-12-2008, 03:27

tylna kanpa jest na farycznych zatrzaskach, ale nie mam pojecia jak ja zatrzasnac z tylu. blokada nie jest zwolniona, bo kanapa sie nie sklada, jak sie wkucre ta ja przykrece do pologi i bedzie po problemie. narazie jak nie woze pasazerow, to ja poprostu skladam :)
PiotrC - 15-12-2008, 17:35

Wracając do sprawy zapalania silnika w Pajero I i II a dokładnie 2,5 TD i TDI, to w moich samochodach paliły zawsze na dotyk. Czyli po przekręceniu kluczyka w ciągu pół sekundy. Pomijam ekstremalnie niskie temperatury /-15-20 st.C/ Wtedy po kilku obrotach. Raz miałem problem w II-jce. Silnik jeżeli od razu nie zapalił to trzeba było zaczekać co najmniej kilkanaście minut aby złapał. Sprawdzałem układ paliwowy, korek paliwa itp i nic. Okazało się, że przyczyną był słaby akumulator! :roll: Po wymianie od dwóch lat znów pali na dotyk. Jednak jeżeli przy niższej temperaturze silnik nie chce zapalać to z reguły świadczy o wyeksploatowanym silniku. Warto wtedy zrobić diagnostykę, zmierzyć ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach, zawory itd. A przy złych wynikach zdecydować się na remont, ewentualnie wymianę silnika.
qbaA6 - 18-12-2008, 18:23

mitsu po pierwszym serwisie autko gaslo na zimnym bo zapowietrzalo sie przy podgrzewaczu w filtrze, rano tez dlugo krecil bo wszytkie swiecie byly skopcone :) teraz pali na dotyk


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group