To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Carisma] Tulejki wybieraka, problemy z przełączaniem biegów

Matejko - 19-03-2007, 20:20

jedz do aso volvo popros o tulejki do s/v40 - bys to wiedzial jakbys przeczytal temat, zaplacisz tam z 80zl, a w sklepach do japoncow szukaj wiatru w polu :)
Chooper - 19-03-2007, 22:14

zadzwoń do japaneza to wysle Ci komplet :)

Cytat:
bo to jest JEDNA tulejka, a potrzebne są 4 (dwie większe, dwie mniejsze) + 2 tulejki metalowe + 4 oringi gumowe wedle uznania ;)


Matejko napisał/a:
1 szt
a musza byc 4
do tego 4 platynowe oringi
i 2 metalowe waleczki



spamer :badgrin: :D :tongue:

Anonymous - 19-03-2007, 23:05

znalazłem fakture z ASO Hyundai/Mitsubishi w Kielcach
i cena kompletu tulejek (plastykowe + stalowe) na przód czyli same pod skrzynią (bez tych pod lewarkiem) poniżej 40zł

Anonymous - 20-03-2007, 09:42

Mea culpa, fakt nie przeczytalem calego tematu

Wielkie Dzieki za cierpliwosc i pomoc :)

JaGrab3 - 20-03-2007, 10:23

Ta ja pytalem kiedys o to w Volvo w krakowie no i tam za komplet 150 zł ;) , wiec zawsze trzeba popytać
Matejko - 20-03-2007, 11:03

adresy sprzedajacych czesci do volvo 1

tutaj tez mozna sprobowac

Scandicar Lodz
scandicar@scandicar.com.pl
tel. +48 42 6898710
fax.+48 42 6898711

Scandicar Warszawa
warszawa@scandicar.com.pl
tel. +48 693 VOLVO 3
tel. +48 693 865 863
fax. +48 22 814 30 33

jezeli teraz ktos sie zapyta gdzie kupic to leci czerwony pasek :axe:

Anonymous - 21-03-2007, 11:15

Nie ma to jak mniejsze miejscowosci :) .
Dzwonilem do ASO w Boguchwale - taka mala dziura pod Rzeszowem - moje rodzinne rejony
i tam za tulejki i ich wymiane zycza sobie 140PLN.

Taka cena brzmi juz zachecajaco.

JaGrab3 - 21-03-2007, 13:32

Wymiana tulejek to jest zabawa dla lewusa zupełnego na 20 minut max, razem z szukaniem kluczy i zbieraniem upadających oringów
Anonymous - 21-03-2007, 13:43

JaGrab3 napisał/a:
Wymiana tulejek to jest zabawa dla lewusa zupełnego na 20 minut max, razem z szukaniem kluczy i zbieraniem upadających oringów

tylko tych przy skrzyni, do tych pod lewarkiem trzeba podnośnik albo kanał, zeby się dostać

JaGrab3 - 21-03-2007, 14:20

No no oczywiscie kanał wskazany ;)
Chooper - 21-03-2007, 19:48

leser napisał/a:
tylko tych przy skrzyni, do tych pod lewarkiem trzeba podnośnik albo kanał, zeby się dostać


ee tam, ja tam wszystko na leżaka zrobiłem na jednym podlewarowaniu :mrgreen:

JaGrab3 - 21-03-2007, 22:34

Hah można też dziure w ziemi znaleźć hehe i najechać!
Anonymous - 29-03-2007, 10:35

Witam mam pytanko. Zmieniałem mieszek lewarka skrzyni biegów w Carismie. Po wymianie okazało się że biegi nie chcą wskakiwać. Jedynka i dwójka wchodzi dopiero po uniesieniu dźwigni lewarka. Wsteczny dopiero jak podniosę go bardziej i oprę o blachę. Czy uszkodzeniu uległy tulejki. Wcześniej przed wymiana wszystko było ok. Czy jest jakaś cześć czego mogłem nie założyć. Była gałka sprężyna stożkowa, plastik na długości całego lewarka, plastik mocujący mieszek i to wszytko. Na lewarku w dolnej części jest plastik a na nim dwa gumowe oringi. Jak powinien być złożony ten lewarek. czy ktoś go składał. Chcę odrazu też wymienić gałkę. Ta ma wyrobiony plastik i się mi obraca.

[ Dodano: 29-03-2007, 16:04 ]
Witam czy wie ktoś gdzie można dostać drążek nr 4 http://www.mitsubishi-gra...egi_matejko.JPG
ze schematu. Byłem po d autem i jest w jednym miejscu przerdzewiały i może pęknąć.

Chooper - 29-03-2007, 20:43

gonerss napisał/a:
Witam czy wie ktoś gdzie można dostać drążek nr 4


na szrocie, albo na allegro z rozbitka

Cytat:
witam. szukam jakiegos namieru na opis wymiany rozrzadu w cari 1.9 td. Chyba gdzies to widziałem ale juz od ponad godziny szukam i nie moge znalezc.



bardzo słabo szukałeś....15 sekund mnie to zajęło :) klepnij mnie

BTW. mam gorącą prośbę, abyś na przyszłość jeśli już nie możesz czegoś znaleźć, to nie pisz w tematach zupełnie z tym nie związanych.

pozdrawiam :)

Anonymous - 29-03-2007, 21:05

Dzięki. Drążek już znalazłem na allegro za 50 zł. Chodzi mi teraz jeszcze o problem z dźwignią zmiany biegów.J akie części są przy lewarku. Ja mam gałkę, plastikowa rurkę, stożkową sprężynę, dwa gumowe oringi. Tak jak pisałem żeby wrzucić ją muszę podnosić dźwignie w miejsce wstecznego. Wsteczny żeby wskoczył muszę ją jeszcze dalej przesunąć ale wyskakuje z plastikowego bolca na lewarku. Czy przy wymianie mieszka coś zgubiłem. Gałka teraz mi się obraca w różne strony. Uszkodził się środek gałki chyba przy ściąganiu z frezowanego lewarka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group