Nasze Miśki - Galant VR-4 TypeS Shadowline - Veronika
swinks_UK - 24-04-2009, 16:41
Tomek, ale wiesz, że te pomiary laboratoryjne, to w życiu 1 do 1.5s więcej. Np. pamietam jak Tiff Needlell w swoim programie mierzył na torze RX-8, TT i coś tam jeszcze. W przypadku Audi dane rozjeżdzały się o 2s .
swinks_UK - 24-04-2009, 16:43
Maciek, spokojnie dobijesz do nominalnych 350+ bez istotnych przeróbek. Ważne byś zapewnił autku oddychanie i chłodzenie.
nabassu - 24-04-2009, 21:08
stoperem w nokii.
przydal by sie guzik ECO zbijajacy do 200 koni albo klocek pod pedal gazu
Owczar - 24-04-2009, 21:15
Najlepsza metoda to nagranie filmu...Oczywiście mowa o prostym sposobie sprawdzenia od zera do setki.
kochajj - 24-04-2009, 21:21
najlepsza metoda dostepna prawie dla kazdego to g-tech RR...
nabassu - 24-04-2009, 21:27
a nie pamietam czy przy niej wypowiadalem imie. hm.
swinks, masz dojscia tam u siebie do spoilera od M3? taka mala lotka.
plus szukam recaro w jakimkolwiek stanie (od evo moze tez byc), plus te smieszne zawiasy podnoszace klape, moze ktos slyszal o tym, plus EvoScan, ale ten zestaw z GPSem, a nie sam kabel do lapka i soft. A, jeszcze gazowce do maski moga byc jak macie za wodą
Jakies dokladki do przedniego zderzaka? subtelne. juz nerwow nie mam na ebaye, ciagle akcesoria tjiningowe wyskakuja, typu ksenon, wicieraczki, wentyle.. eh. jak bym mial EVO to bym poszedl do 4turbo, a tak dupa...
Matejko - 25-04-2009, 09:37
Cytat: | swinks, masz dojscia tam u siebie do spoilera od M3? taka mala lotka |
jak chcesz te taka male lotke to to ala M5 E39
nabassu - 26-04-2009, 20:47
od m5 jest wieksza, nie wiem czy bedzie pasowac wizualnie
nabassu - 11-11-2009, 22:57
na skutek zlego LPG (wynika ze to instalacja) + 0,9 bar + poslizg z wymiana oleju, padla uszczelka glowicy przy grodzi.
http://forum.mitsumaniaki...ic.php?p=588759
wczesniej padl alternator, a teraz jakies cyrki z pradem, odlaczylem AYC i alarm, w weekend szukam miernikiem czy cos ssie
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44735
Hubeeert - 11-11-2009, 23:04
nabassu nie zrozum mnie źle, ale wygląda na to, że powoli nawet tak pancerna konstrukcja jak VR4 nie jest w stanie wytrzymac wszystkiego co wymyślasz. Olej chociaż zmieniłeś? Łozysko w kole?
nabassu - 11-11-2009, 23:05
konsola prawie gotowa, pelen custom.
recaro z evo9, czarna skora + alcantara(ish).
slupki jak w nowm audi, material na piance.
sufit czeka na dostawe materialu do hurtowni.
biale ledy w calym wnetrzu, do pokrycia lekko zolta folia zeby zabic niebieskosc.
wskazniki biegow w zegarach z zielonych na czerwone.
przyciemnianie peryferiow po wlaczeniu swiatel odciete.
galka biegow skrocona znacznie (jak nissan GTR).
pokrywa silnika czarna, kolektor czarny, rury wypolerowane.
obecna walka z uszczelka i pradem zabija chec do dalszych prac.
olej wymieniony 4 dni temu, juz caly splynal :/
Hubeeert - 11-11-2009, 23:08
Wiesz - w styling to możesz się bawić jak mechanicznie wszystko gra bo inaczej masz sliczną NIERUCHOMOŚĆ...
nabassu - 11-11-2009, 23:09
"wszystkiego co wymyslisz" w sensie modyfikacje wnetrza, LPG i boost controller ustawiony na 0,8 bara, 0,9 w peaku? dziwne ze silnik jeszcze jezdzi...
olej mial poslizg. zamiast 7tys byl po 10. logistyka zawiodla. teraz bede sam zmienial
nabassu - 11-11-2009, 23:09
kiedy sie bawilem w styling, silnik chodzil jak zegarek
Hubeeert - 12-11-2009, 08:39
nabassu te silniki są wrazliwe na termin wymiany oleju a najbardziej wrazliwe są na to turbiny.
Podnosząc ciśnienie zrobiłeś jak jeden z Forumowiczów. Całkiem sporo czasu zajął mu remont silnika po wytopieniu świecy?
LPG ma za małą wydajność i TY podnosisz ciśnienie Stary to najprostsza droga do kłopotów. Po zdjęciu głowic okaże się czy było na tyle ubogo i gorąco przy okazji że stopieniu uległo coś jeszcze. Wykręć świece - duzo Ci powiedza o stanie komór spalania bez zdejmowania głowicy.
Chcesz miec najszybszy samochód na ulicy? Kup najszybszy samochód na ulicę, ale nie DRUTUJ tego co masz.
ZANIM podniosłeś ciśnienie doładowania wypadało się upewnić, że masz wystarczająco wydajną instalację. Jak juz je podniosłeś mogłes sprawdzić AFR i zweryfikowac instalację.
Ty wolałeś zamknąć oczy i udawać że skoro nie dostrzegasz problemu to WSZYSTKO BĘDZIE OK. Niestety NIE BĘDZIE. Teraz napraw samochód i zacznij normalnie działać.
Nie mam zamiaru przepraszać Cię za szczerość.
|
|
|