[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD
milo - 26-02-2012, 23:22
Dread87 napisał/a: | No IC jest wielkosci portfela mojej kobiety;D |
Nie taki bardzo mały.. w VW 1.9 jest podobny i też schowany
Dread87 - 26-02-2012, 23:22
Masz na mysli owiniecie przewodow jakims ustrojstwem izolujacym czy moze chodzi Ci o kawalek blachy?
[ Dodano: 26-02-2012, 23:23 ]
Milo a skad wiesz jaki moja kobieta ma portfel?:D chyba bede musial z Nia powaznie porozmawiac;D
milo - 26-02-2012, 23:25
Owczar napisał/a: | No ale to dość istotne gdzie jest wyższa temp. Jeśli od strony komory to warto by je zaizolować... |
Własnie to główny problem , można zastosować większy intercooler i umieścic centralnie jak chłodnice ( jak będzie miejsce ) przewody też inaczej poprowadzić i odizolować od temperatury silnika wszystko można
[ Dodano: 26-02-2012, 23:27 ]
Dread87 napisał/a: | Milo a skad wiesz jaki moja kobieta ma portfel?:D chyba bede musial z Nia powaznie porozmawiac;D |
Hi hi hi
Dread87 - 26-02-2012, 23:29
Niestety miejsca przed chlodnica nie ma, trzeba przerabiac zderzak zeby zmiescic wiekszy IC, dodatkowo przewody tez za krotkie:/ Wiec droga impreza a niekoniecznie beda znaczne efekty...
milo - 26-02-2012, 23:33
Dread87 napisał/a: | Niestety miejsca przed chlodnica nie ma, trzeba przerabiac zderzak zeby zmiescic wiekszy IC, dodatkowo przewody tez za krotkie:/ Wiec droga impreza a niekoniecznie beda znaczne efekty.. |
Efekty będą jeśli się zmieści intercooler reszta to pikuś
Dread87 - 26-02-2012, 23:37
Wydaje mi sie ze w ECu tez treba bedzie grzebac, bo dawka powietrza bedzie inna, im chlodniejsze powietrze tym mniejsza ma objetosc... Nie znam sie na tym ale tak mi sie wydaje;P
Owczar - 26-02-2012, 23:38
ECU skoryguje dawkę odp do temp.
milo - 26-02-2012, 23:46
Dread87 napisał/a: | im chlodniejsze powietrze tym mniejsza ma objetosc |
Właśnie wiecej w komorze sie zmieści powietrza co za tym idzie większa sprawność
Kiedyś zwiększyłem ciśnienie doładowania i przy gwałtowniejszym dodaniu gazu podczas jazdy silnik się dławił czyli czujnik ciśnienia w dolocie wyłapuje i ecu reszte robi
Dread87 - 27-02-2012, 00:48
Jestem ciekaw jak Padaczka zdobyl ECU na 100 koni;)
robertdg - 27-02-2012, 07:37
Gadacie, że nie ma miejsca, zainstalujcie zderzak od Avance, pod zderzak FMIC-a (~700-800zł) no i przybliżcie sobie rozwiązania od VR-4
P.S. W turbinie strona gorąca od zimnej jest odseparowana kanałem olejowym, a jak dobrze pamiętam to jest jeszcze chłodzona cieczą
Dread87 - 27-02-2012, 08:02
Nie wiem jaka sytuacja jest w VR4;D za niedlugo zrobimy tutaj Biturbo Diesla:D tak turbina jest chlodzona ciecza i olejem
sampler - 27-02-2012, 10:10
Ten czlowiek co chcial zgrac mapy to chyba troche przesadza. Przeciez uklad wtryskowy w 4D68T jest mechaniczny i tam duzo ugrac sie nie da. Zmiana intercoolera spowoduje to ze wiecej powietrza pojdzie do cylindrow. W tym aucie nie ma przeplywomierza jest za to czujnik temp w dolocie. W pompie wtryskowej jest elektrozawor ktory puszcza w odpowiednim momencie cisnienie na wtryskiwacze. Mozna regulowac tylko kat wtrysku i ewentualnie zwiekszyc dawke wtrysku w stosunku do nowego intercoolera. Zatem da sie zwiekszyc moc ale nieprecyzyjnie i w zaleznosci od temp ten silnik bedzie zmienial swoje parametry.
milo - 27-02-2012, 15:54
Prosty przykład kiedy czujemy większą moc ? w gorące dni czy w chłodne i wilgotne ?
Tak w chłodne.... zimne powietrze to jest to
|
|
|