To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] bardzo dziwny objaw

ZbigniewD - 07-04-2010, 20:19

w życiu nie spotkałem sie z dodatkowym żarnikiem xenonowym do świateł długich seryjnie zamontowanym przez producenta ,jedynie druciarstwo chińskie można zastosowac ale gdzi sens gdzie logika robienia takiego wynalazku??
jak bixenon z klapką komuś nie wystarcza to powinien przestać jezdzić w nocy a nie robić wynalazki ??
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ??

mitsu00 - 07-04-2010, 20:21

ZbigniewD napisał/a:
w życiu nie spotkałem sie z dodatkowym żarnikiem xenonowym do świateł długich seryjnie zamontowanym przez producenta ,jedynie druciarstwo chińskie można zastosowac ale gdzi sens gdzie logika robienia takiego wynalazku??
jak bixenon z klapką komuś nie wystarcza to powinien przestać jezdzić w nocy a nie robić wynalazki ??
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ??


VW Phaeton, nowy Touareg i Bentleye mają to w standardzie....

[ Dodano: 07-04-2010, 20:34 ]
ZbigniewD napisał/a:
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ??


W bardzo prosty sposób: wyjmuję żarniki i wkładam halogeny. Zajmuje to 5 min.

13zbyszek13 - 08-04-2010, 11:32

znaczy kombinujesz ?
mitsu00 - 08-04-2010, 15:49

13zbyszek13 napisał/a:
znaczy kombinujesz ?

Jeśli wymianę żarówki nazywasz kombinacją to Tak :wink:

13zbyszek13 - 09-04-2010, 09:20

ale coś tu nie kumam Xeony nie różnią się tylko żarówką od zwykłych więc jak Ci to działa . Do Xeon potrzebna jest przetwornica
mitsu00 - 09-04-2010, 11:07

13zbyszek13 napisał/a:
ale coś tu nie kumam Xeony nie różnią się tylko żarówką od zwykłych więc jak Ci to działa . Do Xeon potrzebna jest przetwornica


Przetwornice są schowane w komorze silnika a cieć ze stacji diagnostycznej sprawdza ustawienie świateł. Nie obchodzą ich czy mam tam doniczki z koperkiem :D

13zbyszek13 - 09-04-2010, 14:56

nie oto mi chodzi sprawdza czy nie.
Musisz mieć tak jakby dwa obwody zasilające :
1. Xenon
2. Światła drogowe

mitsu00 - 09-04-2010, 20:22

13zbyszek13 napisał/a:
nie oto mi chodzi sprawdza czy nie.
Musisz mieć tak jakby dwa obwody zasilające :
1. Xenon
2. Światła drogowe

Przetwornice podpinam pod elektrykę długich a żarnik jest na osadzeniu H7, więc wszystko jest Plug'n Play :D

13zbyszek13 - 10-04-2010, 06:40

a gdzie taki zestaw Plug'n Play zakupiłeś
i jkie to koszty ?

mitsu00 - 10-04-2010, 13:16

13zbyszek13 napisał/a:
a gdzie taki zestaw Plug'n Play zakupiłeś
i jkie to koszty ?


800 zł a kupiłem tu www.well-done.pl mam to juz 2,5 roku i działa wyśmienicie.

jmgmotocykle - 11-04-2010, 17:48

miałem ksenony na długich i..... je zdemontowałem!!!!!!! są niebezpieczne i do du :butthead: !!!! dlaczego ??? dlatego że żarnik musi się rozgrzać - a niekiedy trzeba długimi "walnąc" na ułamek sekundy żeby zobaczyć czy jakiś pieszy czy rowerzysta nie znajduje się na naszym poboczu - ksenon nie da rady! fakt - jak można na długich jechać dłuzszy czas to są rewelacyjne - ale w Polsce nie pojedziesz za długo.... teraz mam philipsy +60% i to jest rewelka!!! światło zblizone do ksenonu, równiez kolorem, a jak muszę nagle, na ułamek sekundy doświetlić sobie drogę to klikam i... MAM ....
mitsu00 - 11-04-2010, 19:29

jmgmotocykle napisał/a:
miałem ksenony na długich i..... je zdemontowałem!!!!!!! są niebezpieczne i do du :butthead: !!!! dlaczego ??? dlatego że żarnik musi się rozgrzać - a niekiedy trzeba długimi "walnąc" na ułamek sekundy żeby zobaczyć czy jakiś pieszy czy rowerzysta nie znajduje się na naszym poboczu - ksenon nie da rady! fakt - jak można na długich jechać dłuzszy czas to są rewelacyjne - ale w Polsce nie pojedziesz za długo.... teraz mam philipsy +60% i to jest rewelka!!! światło zblizone do ksenonu, równiez kolorem, a jak muszę nagle, na ułamek sekundy doświetlić sobie drogę to klikam i... MAM ....


tak jak pisałem wcześniej, używam ich od 2,5 roku i działają wyśmienicie. Żarnik potrzebuje max 2 sekundy do osiągnięcia pełnej barwy światla. Fakt, nie mam tzw "poganiacza" ale to pikus w porównaniu do zalet świetlnych jakie oferuje taki zestaw. na rynku jest mnóstwo chińskich tanich zestawów HID. na Allegro można je już dostać za 200 zł. jakość jest jak cena - niska. Moje kosztowały 4 razy tyle i działają tip-top.

Gunner - 22-04-2010, 13:16

Wczoraj zauwazyłem ten sam objaw.Zawracałem na parkingu,kiera na maxa w lewo,2 bieg,tryb 2WD,gazu zbytnio nie dodawałem ,asfalt suchy i zapaliła sie kontrolka trakcji.
Trwalo to az do wyprostowania kierownicy.Czyzby ASC zaczyna warjowac? :-X

rezon - 22-04-2010, 14:43

Gunner napisał/a:
Trwalo to az do wyprostowania kierownicy.Czyzby ASC zaczyna warjowac?
raczej nie - z powodu różnicy obrotowej kół (kiera max w lewo) odczytał to jako uślizg koła i zdusił pewnie troche silnik. ASC miało prawo zainterweniować.
ZbigniewD - 22-04-2010, 15:48

ale przecież jak masz bixenon to jest też zwykła żarówka która sie zapala w momencie przełaczania na długie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group