[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E34A 1.8TD] Jaki najlepszy akumulator??
futro68 - 22-11-2006, 21:08
wielkie dzięki zobaczę czy odpali jutro:-) ciekawe jeszce czy alarm nie powariuje jest dosć skomplikowany i nie do końca wiem czego się można po nim spodziewać
Anonymous - 22-11-2006, 23:41
Wow, a tego to nie wiedzialem, ale lipa :/ szkoda wachy
Firebee - 22-11-2006, 23:59
mowicie o 45 Ah o 70 Ah To co ja mam powiedziec, jak udalo mi sie wcisnac akusa od BMW Dokladnie to 100 Ah.. raczej problemow z odpaleniem nie bede mial Problem byl z jego wcisnieciem...
Zdrowka
Firek
Anonymous - 23-11-2006, 00:41
Wspolczuje twojemu alternatorowi, biedaczysko zostanie zajezdzone w strasznych mekach bez chwili wytchnienia, bo Mr Paker 100Ah ciagle glodny
W zeszlym roku mialem 55Ah przy silniku 2,2... pamietacie te najwieksze mrozy? o 6 rano nie mialem najmniejszego problemu z odpaleniem auta, bo sie prad rozruchowy liczyl, a nie Ah
Anonymous - 23-11-2006, 08:27
A jaki akumulator polecacie na takie tęgie mrozy???
Anonymous - 23-11-2006, 11:20
Poczytaj poprzednia strone chociaz, a potem sprawdz jaki masz alternator.
futro68 - 23-11-2006, 19:25
po naładowaniu i podłaczeniu zapaliła się lampka punktowa od strony kierowcy - więc przycyzna zamarcia aku już jest znana:) wielkie dzieki chłopaki ! misiu przetestowany i chodzi jak mażenie, dzięki pa_pi zrobiłem wedle wskazówek i jest git
Anonymous - 30-11-2006, 20:25
wreszcie i mi padl aku:) ale chce najpierw naladowac stary.. wg tego co mowi znacza czesc ludzi to jesli bede ladowal mniejszym pradem -> 6V to bedzie lepiej ale za to jakies 3 dni powinno sie ladowac:) popieracie taka opcje?
a i jeszcze jedno.. chodzi o te ustawianie kompa.. mam LPi w aucie.. w trakcie "pierwszego" odpalania po resecie mam zostawic go tak jak zwykle dziala -> czyli odpalania benzyna -> pozniej sam przelacza sie na gaz.. czyy mam go zostawic na samej benzynie?;]
Anonymous - 01-12-2006, 08:24
6V to napiecie !!! a to zostawmy w spokoju najlepiej na wartosci 12-14V. Prad mierzy sie w [A] (amperach).
Anonymous - 01-12-2006, 10:36
ale jak na prostowniku mam tylko do wybory 6V i 12V ?;] ale takim 6V nie nabije bo kilku dniach aku?;]
[ Dodano: 01-12-2006, 17:32 ]
heh noi dobra:) najpierw przez cala noc dawalem 6V (nie smiac sie) pozniej dalem na 3 godziny 12V i sie niby naladowal:) koles od aku mi sprawdzal jakas przekleta maszyna i niby w miare dobry jest:P czyli wychodzi ze 6V tez mozna ladowac:)
josie - 01-12-2006, 22:44
maniakowy napisał/a: | czyli wychodzi ze 6V tez mozna ladowac:) |
Dając mu 6V chciałeś akumulatorem naładować prostownik - także nie pisz że można ładować. Jakby prostownik nie miał diody zabezpieczającej przed takim czymś to aku mógłbyś na śmietnik wynieść
Anonymous - 02-12-2006, 10:00
Witam wszystkich. miałem dołączyć do tematu kilka dni wcześniej ale brakło czasu.
Moja firma zajmuje się sprzedażą wszelkich narzędzi a takrze mam w swojej ofercie AKUMULATORY siedmiu różnych marek i z przykrością muszę stwierdzić że akumulatory centry nie są najlepsze, gdyż jest bardzo dużo reklamacji (na 50 sprzedanych aku centry około 15 idzie do reklamacji z czego zaledwie jednego producent (Centra) uznaje - wymienia na nowy. Z siedmio letniego doświadczenia z akumulatorami stwierdzam iż z tych aku którymi handluję (Centra, Banner, Bosch, AutoPart, Akuma, Moll i Warta) najlepszymi są Bannery - przez 2 lata ZERO reklamacji i klienci ich chwalą.
I jeszcze słowo o doborze aku do samochodu a mianowicie nie można zakładać do auta zbyt dużego akumulatora ani za małego (mówię o ....AH ) gdyż jedno i drugie powoduje zbyt szybkie zużycie akumulatora (związki czynne którymi są pokryte płyty aku opadają na dno aku i powodują zwarcie lub samoistne rozładowywanie i brak mocy rozruchowej).
I jesze o bezobsługowości aku. Aku Centra Futura i Exide nie są całkowicie bezobsługowymi gdyż posiadają one centralne odpowietrzenie odprowadzające gazyi i z tego powodu ubywa elektrolitu. Centra wprowadziła na rynek w listopadzie ( w ubiegłym miesiącu) na rynek całkowicie bezobsługowe Centra Futura+ i Exide X-treme2. Niestety co do jakości niewiele mogą powiedzieć bo to nowość.
Krzyzak - 03-12-2006, 18:56
Zobaczymy jak to będzie. Ja od kilku dni ujeżdżam Centrę Futurę, wcześniej miałem Banner i po 4 latach w zimie był już baaardzo kiepski. Jeszcze poprzedni - Yuasa - to był AKUMULATOR przez wielkie A - 8 lat i zero problemów, a padł przez moją niewiedzę...
pa_pi - 11-04-2007, 20:56
No i stało się padł aku zupełnie , dlatego ponownie podnoszę temat, dlaczego ? Sięgnąłem do instrukcji obsługi mojego gala i ku mojemu zdumieniu akumulator do 2.0, 2,5 V6 benzynki to 52Ah, a do diesla 64 Ah i jestem w szoku, zastanawiam się czy kupić taki jak zaleca producent czy może odrobinę większy. Szkoda że w instrukcji nie podają prądu rozruchowego, jedynie typ akumulatora 75D26L lecz co by nie było to wszystko po japońsku
Anonymous - 11-04-2007, 21:58 Temat postu: Sprawa akumulatora Myślę że kup akumulator o większej pojemności.Mam w galu 55 ah. i lepszej klasy radio CD.Na postoju jak podgłośnię chwilę pogra i się wył. Wynik =mała pojemność akumulatora Pozdrawiam R.Kondrat
|
|
|