To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu

robertdg - 21-12-2011, 21:36

Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem :?:
milo - 21-12-2011, 21:41

endrju003 napisał/a:
na wstecznym ?

tak na wstecznym co w tym dziwnego tak sprawdzałem przegub przy kole do przodu jak jechałem to było lekkie tykanie ale nie zawsze jak by w zawieszeniu a do tyłu na wstecznym cisza i diagnoza okazała sie słuszna to w poprzednim aucie miałem

endrju003 - 23-12-2011, 10:24

robertdg napisał/a:
Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem :?:

Trudno powiedzieć bo jak nim wracałem ze Szwajcarii to jedna felga była lekko skrzywiona i tarcze były zwichrowane ( standard ) także miałem inne wibracje , a kupiłem go z tym chroboczącym łożyskiem w skrzyni na wałku sprzęgłowym i sukcesywnie wszystko naprawiałem ale te wibracje przy przyśpieszaniu zostały :(

robertdg - 23-12-2011, 15:55

Historia auta jest pewna :?:
yahoo_wlkp - 24-12-2011, 10:50

Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz.
endrju003 - 24-12-2011, 11:01

robertdg napisał/a:
Historia auta jest pewna :?:

Tak, kupiłem go w serwisie Mitsubishi z pełna książką serwisowa, jest cały w oryginale - sam sobie zmierzyłem, ma tylko 155 tyś przebiegu

[ Dodano: 24-12-2011, 11:07 ]
yahoo_wlkp napisał/a:
Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz.

Bardzo możliwe ze gdzieś łapie lewe powietrze :? bo jak go kupiłem to miał pogryzione przewody od sondy przez jakieś szwajcarskie gryzonie pewnie chomiki :D ( zresztą całą ja wymieniłem oczywiście na denso oryginał ) ale na wolnych obrotach chodzi idealnie :?

yahoo_wlkp - 24-12-2011, 11:20

U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac.
endrju003 - 24-12-2011, 11:26

yahoo_wlkp napisał/a:
U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac.

Na pewno sprawdzę wszystko skąd może łapać lewe powietrze ( zwłaszcza przewody podciśnieniowe ), dzięki za podpowiedź :)

radek79 - 30-12-2011, 19:53

odświeżę temat , też mi auto łapało wibrację przy przyśpieszaniu wczoraj przy wymianie amorków z przodu wyszło że mam pękniętą sprężynę z przodu ,dzisiaj założona nowa sprężyna i jak ręką odjął ,zero jakichkolwiek drgań a już się bałem że też przeguby do wymiany
boogie uk - 27-01-2012, 22:24

Witam
Mam ten sam problem , auto przy ruszaniu drży i trzesie tak samo jest przy skrecie w prawo też telepie jak cholera.
Z tego co wyczytałem to prawdopodonie przegub .....wachacze raczej nie bo przy zmianie górnego wygietego posprawdzałem wszystkie pozostałe i nie ma żadnego luzu na swożniach.

Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć?

deejay - 27-01-2012, 23:52

boogie uk napisał/a:
Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć?


Wszystko jest rozbieralne , problem wibracji pochodzi od wew. przegubów , najlepiej jak zamienisz miejscami wewnetrze przeguby czyli lewy na prawy . Tu w moim temacie masz pokazane
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=825

boogie uk - 28-01-2012, 00:28

ok ,dzieki są jakies zestawy naprawcze do wewnetrznych i jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi


acha najwazniejsze chyba to jak sprawdzic czy przegub jest uwalony , chodzi mi o sprawdzenie na aucie .........

deejay - 28-01-2012, 00:35

boogie uk napisał/a:
jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi


Nie może posiadac luzu "osiowo-skretnego "

boogie uk - 28-01-2012, 06:15

rozumiem ze ze zmiana ston wiąze sie tez wymiana smaru w obydwu przegubach , na jak dlugo ten patent wystarczy?
Krzyzak - 28-01-2012, 20:56

boogie uk napisał/a:
na jak dlugo ten patent wystarczy?

zależy od stylu jazdy i jak często traktuje pedał gazu w sposób binarny
mam w 2 rekinach taką zamianę zrobioną, ale w jednym dałem przegub w idealnym stanie i problemu nie ma a w drugim mimo zamiany wciąż występuje
regeneracja przegubu w sposób profesjonalny to ok. 500 zł - jakiś warsztat koło Łodzi chyba to robi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group