[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu
robertdg - 21-12-2011, 21:36
Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem
milo - 21-12-2011, 21:41
endrju003 napisał/a: | na wstecznym ? |
tak na wstecznym co w tym dziwnego tak sprawdzałem przegub przy kole do przodu jak jechałem to było lekkie tykanie ale nie zawsze jak by w zawieszeniu a do tyłu na wstecznym cisza i diagnoza okazała sie słuszna to w poprzednim aucie miałem
endrju003 - 23-12-2011, 10:24
robertdg napisał/a: | Czyli kupiłeś auto już z taką wadą, dobrze rozumiem |
Trudno powiedzieć bo jak nim wracałem ze Szwajcarii to jedna felga była lekko skrzywiona i tarcze były zwichrowane ( standard ) także miałem inne wibracje , a kupiłem go z tym chroboczącym łożyskiem w skrzyni na wałku sprzęgłowym i sukcesywnie wszystko naprawiałem ale te wibracje przy przyśpieszaniu zostały
robertdg - 23-12-2011, 15:55
Historia auta jest pewna
yahoo_wlkp - 24-12-2011, 10:50
Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz.
endrju003 - 24-12-2011, 11:01
robertdg napisał/a: | Historia auta jest pewna |
Tak, kupiłem go w serwisie Mitsubishi z pełna książką serwisowa, jest cały w oryginale - sam sobie zmierzyłem, ma tylko 155 tyś przebiegu
[ Dodano: 24-12-2011, 11:07 ]
yahoo_wlkp napisał/a: | Ja miałem delikatne wibracje i dziwny dzwiek w Astrze G jak stracilem 1 zapiecie na filtrze powietrza i dostawalo sie lewe powietrze. W okolicach 1,5-3tys obrotow a potem juz cisza byla. Podobnie Ty to opisujesz. |
Bardzo możliwe ze gdzieś łapie lewe powietrze bo jak go kupiłem to miał pogryzione przewody od sondy przez jakieś szwajcarskie gryzonie pewnie chomiki ( zresztą całą ja wymieniłem oczywiście na denso oryginał ) ale na wolnych obrotach chodzi idealnie
yahoo_wlkp - 24-12-2011, 11:20
U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac.
endrju003 - 24-12-2011, 11:26
yahoo_wlkp napisał/a: | U mnie tez Asterka chodzila na wolnych idealnie , na 1,5-3tys obrotow o ile nie przyspieszalem tez spoko. Dopiero jak deptalem pedal do oporu to wlasnie miedzy 1,5-3tys buda wibrowala i buczenie z przodu bylo slyszalne. Powyzej 3 tys juz wszystko wracalo do normy. Nie spodziewalem sie nawet ze tak mala pierdola jak brak jednej spinki moze to powodowac. |
Na pewno sprawdzę wszystko skąd może łapać lewe powietrze ( zwłaszcza przewody podciśnieniowe ), dzięki za podpowiedź
radek79 - 30-12-2011, 19:53
odświeżę temat , też mi auto łapało wibrację przy przyśpieszaniu wczoraj przy wymianie amorków z przodu wyszło że mam pękniętą sprężynę z przodu ,dzisiaj założona nowa sprężyna i jak ręką odjął ,zero jakichkolwiek drgań a już się bałem że też przeguby do wymiany
boogie uk - 27-01-2012, 22:24
Witam
Mam ten sam problem , auto przy ruszaniu drży i trzesie tak samo jest przy skrecie w prawo też telepie jak cholera.
Z tego co wyczytałem to prawdopodonie przegub .....wachacze raczej nie bo przy zmianie górnego wygietego posprawdzałem wszystkie pozostałe i nie ma żadnego luzu na swożniach.
Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć?
deejay - 27-01-2012, 23:52
boogie uk napisał/a: | Pytanie czy przeguby są take same ( wewn. i zewn .) i czy wewn. jest rozbieralny tzn czy mozna go z połoski zdjąć? |
Wszystko jest rozbieralne , problem wibracji pochodzi od wew. przegubów , najlepiej jak zamienisz miejscami wewnetrze przeguby czyli lewy na prawy . Tu w moim temacie masz pokazane
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=825
boogie uk - 28-01-2012, 00:28
ok ,dzieki są jakies zestawy naprawcze do wewnetrznych i jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi
acha najwazniejsze chyba to jak sprawdzic czy przegub jest uwalony , chodzi mi o sprawdzenie na aucie .........
deejay - 28-01-2012, 00:35
boogie uk napisał/a: | jak sprawdzic stan tego ustrojstwa przy zakupe uzywanej połosi |
Nie może posiadac luzu "osiowo-skretnego "
boogie uk - 28-01-2012, 06:15
rozumiem ze ze zmiana ston wiąze sie tez wymiana smaru w obydwu przegubach , na jak dlugo ten patent wystarczy?
Krzyzak - 28-01-2012, 20:56
boogie uk napisał/a: | na jak dlugo ten patent wystarczy? |
zależy od stylu jazdy i jak często traktuje pedał gazu w sposób binarny
mam w 2 rekinach taką zamianę zrobioną, ale w jednym dałem przegub w idealnym stanie i problemu nie ma a w drugim mimo zamiany wciąż występuje
regeneracja przegubu w sposób profesjonalny to ok. 500 zł - jakiś warsztat koło Łodzi chyba to robi
|
|
|