To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Co kupiłbyś po Galancie?

Owczar - 26-03-2016, 00:27

Laguna 3 miała 3.5v6 tylko w wersji coupe. Początkowo był to typ żony ale gdybym miał kupować coś w tym budżecie to raczej coupe rwd.
sampler - 26-03-2016, 13:30

eremita napisał/a:


4 biegowy.

:

No to już wiesz dlaczego tyle paliła. Ten automat jest baaardzo zmulony i niepolecany

[ Dodano: 26-03-2016, 13:36 ]
Marcino napisał/a:
sampler napisał/a:
Najlepsza opcja to 3.0 V6 benzyna Exclusive (podwójne szyby, super wyciszenie)

NIe widziałem takiego jeszcze.... zreszta po 2009 albo 2010 chyba jakieś śmieszna 1.6 na bezpośrednim wtrysku albo turbo było, bo 2.0PB się skonczyły...

Mi tam się podoba C5 w kombi...


Są takie ale trzeba poszukać. Ten silnik z gazem pięknie pracuje 211 KM i 280 Nm. Z automatem AISIN poezja. 2.0 Pb odradzam chyba że komus wystarczy 140 KM do 1.5 Tonowego auta, gaz też dobrze znosi. Oba mają hydrauliczne popychacze. Jedyna bolączka w V6 to fajkocefki Sagem.
Oba silniki odeszły po liftingu i weszło w to miejsce dzieło PSA i BMW 1.6 THP turbo. Jest to porażka na maksa. Łańcuch rozciąga się już po 40 tyś.

[ Dodano: 26-03-2016, 13:43 ]
tu jest fajna wersja bo bez fabrycznej navi:

http://www.autoscout24.ch...%3d2007%26r%3d5

Navi lepiej wstawić już na androidzie z całym pakietem do montażu

Owczar - 26-03-2016, 14:42

Wersja fajna, ale cenowo tez wyjdzie sporo.

Trzeba doliczyć, cło, akcyzę i VAT.

sampler - 26-03-2016, 20:04

za dwa lata będzie o połowę tańszy ;)
deejay - 26-03-2016, 20:27

Owczar napisał/a:
Ja myślę czasem nad laguna 3 2.0T w wersji initiale Paris


Dobry wybór :wink: Motor fabrycznie zakuty , można modzić i turbina Mitsubishi :twisted:



Silnik Renault F4RT w pigułce

ZALETY
- prosta konstrukcja i odporność na duże przebiegi,
- mała awaryjność,
- szerokie możliwości tuningu,
- stosunkowo niskie koszty serwisu,
- bardzo dobra dostępność części zamiennych,
- dobra dynamika silników wolnossących i bardzo dobra w przypadku turbo
- wysoka ocena mechaników, co procentuje w wartości auta przy odsprzedaży.
Występuje w usportowionych wersjach (np. Megane RS) – owszem, sporo pali, ale okazuje się trwały i podatny na tuning (np. „zakuty dół” jednostki).


WADY
- wysokie spalanie,
- gorsza kultura pracy niż w „Japończykach” (długi skok)
- mała dostępność aut z tym silnikiem na rynku wtórnym.

Owczar - 26-03-2016, 22:26

Sporo czytałem o tym silniku. Ma jeszcze jedną zaletę. Łyka LPG jak pelikan wiec wysokie spalanie nie boli. A sama laguna 3 jest też udanym i niedocenianym autem.

Zobaczę ile jeszcze galant da radę ;)

deejay - 26-03-2016, 22:34

Owczar napisał/a:
A sama laguna 3 jest też udanym i niedocenianym autem.


Dokładnie , po prostu Laguna II ( królowa lawet) popsuła reputacje tego modelu . Laguna III to naprawde bdb auto i bezawaryjne z bardzo żywotnym zawieszeniem przednim i tylnym .

Marcino - 26-03-2016, 22:49

Jednak E60 w 3.0 lub 2.5 bedzie lepsza opcja niż drogi Francuz w tej opcji.
Owczar - 27-03-2016, 09:45

E60 to fajne i mocne auto, ale bardziej awaryjne niż nie jeden francuz.
Chlebek - 27-03-2016, 12:57

Z BMW jest jak z Lidlem, co tydzień coś nowego, te samochody są dobre dopóki coś się nie zepsuje, a czujniki padają jak muchy w każdym bmw. Do tego w E60 dochodzi już elektronika, która nie jest trwała i te samochody lubią wysypać choinką na zegarach tak bez powodu. Dodajmy do tego koszty części, to wychodzi już na to, że zamiast E60 można znaleźć dużo ciekawsze, mniej awaryjne i młodsze auto.
Hugo - 27-03-2016, 13:08

Chlebek napisał/a:
w E60 dochodzi już elektronika, która nie jest trwała
Najlepsze są rozpadające się w rękach wtyczki, np. od przełączników elektrycznych szyb.
Marcino - 28-03-2016, 00:20

Nie ma w polsce do sprzedania C5 z V6..... a te w niemczech strasznie drogie:)
Bartekkita - 28-03-2016, 14:46

Marcino, jak patrzyłem kiedyś to było ich trochę, może chwilowy przestój.

Mam pytanie czy 3.0V6 wychodziło z 6 biegowym AT czy tylko stare 4 biegowe? Jeśli wychodziło to jakie osiągi?

sampler - 28-03-2016, 20:46

w mk3 tylko AISIN 6 biegów,
w mk2 chyba na początku z ZF 4 biegów a pod koniec tak jak w mk3 AISIN

mk2 z 3.0 V6 o automatem miała 8.3 s przy 1.58 T wagi
mk3 z tym samym motorem ma 9.2 s przy 1.7 T wagi

dmi - 19-04-2016, 00:20

Za 2 lata pewnie będę zmieniał Galanta, opcje są takie:

Volvo V70R 2.5 R5 + lpg
Lexus GS 300/430 ASB oczywiscie tylko + lpg

Lexus brany pod uwagę głównie przez serce a nie rozum bo muszę mieć kombi + automat + lpg + minimum 200 kucy. Z kolei V70R z automatem to niezbyt fajna sprawa. Tragedia jeśli chodzi o godnego następcę Galanta. Żadne wieśwagenopodobne samochody mnie nie interesują.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group