Galant - Ogólne - Co kupiłbyś po Galancie?
Owczar - 26-03-2016, 00:27
Laguna 3 miała 3.5v6 tylko w wersji coupe. Początkowo był to typ żony ale gdybym miał kupować coś w tym budżecie to raczej coupe rwd.
sampler - 26-03-2016, 13:30
eremita napisał/a: |
4 biegowy.
: |
No to już wiesz dlaczego tyle paliła. Ten automat jest baaardzo zmulony i niepolecany
[ Dodano: 26-03-2016, 13:36 ]
Marcino napisał/a: | sampler napisał/a: | Najlepsza opcja to 3.0 V6 benzyna Exclusive (podwójne szyby, super wyciszenie) |
NIe widziałem takiego jeszcze.... zreszta po 2009 albo 2010 chyba jakieś śmieszna 1.6 na bezpośrednim wtrysku albo turbo było, bo 2.0PB się skonczyły...
Mi tam się podoba C5 w kombi... |
Są takie ale trzeba poszukać. Ten silnik z gazem pięknie pracuje 211 KM i 280 Nm. Z automatem AISIN poezja. 2.0 Pb odradzam chyba że komus wystarczy 140 KM do 1.5 Tonowego auta, gaz też dobrze znosi. Oba mają hydrauliczne popychacze. Jedyna bolączka w V6 to fajkocefki Sagem.
Oba silniki odeszły po liftingu i weszło w to miejsce dzieło PSA i BMW 1.6 THP turbo. Jest to porażka na maksa. Łańcuch rozciąga się już po 40 tyś.
[ Dodano: 26-03-2016, 13:43 ]
tu jest fajna wersja bo bez fabrycznej navi:
http://www.autoscout24.ch...%3d2007%26r%3d5
Navi lepiej wstawić już na androidzie z całym pakietem do montażu
Owczar - 26-03-2016, 14:42
Wersja fajna, ale cenowo tez wyjdzie sporo.
Trzeba doliczyć, cło, akcyzę i VAT.
sampler - 26-03-2016, 20:04
za dwa lata będzie o połowę tańszy
deejay - 26-03-2016, 20:27
Owczar napisał/a: | Ja myślę czasem nad laguna 3 2.0T w wersji initiale Paris |
Dobry wybór Motor fabrycznie zakuty , można modzić i turbina Mitsubishi
Silnik Renault F4RT w pigułce
ZALETY
- prosta konstrukcja i odporność na duże przebiegi,
- mała awaryjność,
- szerokie możliwości tuningu,
- stosunkowo niskie koszty serwisu,
- bardzo dobra dostępność części zamiennych,
- dobra dynamika silników wolnossących i bardzo dobra w przypadku turbo
- wysoka ocena mechaników, co procentuje w wartości auta przy odsprzedaży.
Występuje w usportowionych wersjach (np. Megane RS) – owszem, sporo pali, ale okazuje się trwały i podatny na tuning (np. „zakuty dół” jednostki).
WADY
- wysokie spalanie,
- gorsza kultura pracy niż w „Japończykach” (długi skok)
- mała dostępność aut z tym silnikiem na rynku wtórnym.
Owczar - 26-03-2016, 22:26
Sporo czytałem o tym silniku. Ma jeszcze jedną zaletę. Łyka LPG jak pelikan wiec wysokie spalanie nie boli. A sama laguna 3 jest też udanym i niedocenianym autem.
Zobaczę ile jeszcze galant da radę
deejay - 26-03-2016, 22:34
Owczar napisał/a: | A sama laguna 3 jest też udanym i niedocenianym autem.
|
Dokładnie , po prostu Laguna II ( królowa lawet) popsuła reputacje tego modelu . Laguna III to naprawde bdb auto i bezawaryjne z bardzo żywotnym zawieszeniem przednim i tylnym .
Marcino - 26-03-2016, 22:49
Jednak E60 w 3.0 lub 2.5 bedzie lepsza opcja niż drogi Francuz w tej opcji.
Owczar - 27-03-2016, 09:45
E60 to fajne i mocne auto, ale bardziej awaryjne niż nie jeden francuz.
Chlebek - 27-03-2016, 12:57
Z BMW jest jak z Lidlem, co tydzień coś nowego, te samochody są dobre dopóki coś się nie zepsuje, a czujniki padają jak muchy w każdym bmw. Do tego w E60 dochodzi już elektronika, która nie jest trwała i te samochody lubią wysypać choinką na zegarach tak bez powodu. Dodajmy do tego koszty części, to wychodzi już na to, że zamiast E60 można znaleźć dużo ciekawsze, mniej awaryjne i młodsze auto.
Hugo - 27-03-2016, 13:08
Chlebek napisał/a: | w E60 dochodzi już elektronika, która nie jest trwała | Najlepsze są rozpadające się w rękach wtyczki, np. od przełączników elektrycznych szyb.
Marcino - 28-03-2016, 00:20
Nie ma w polsce do sprzedania C5 z V6..... a te w niemczech strasznie drogie:)
Bartekkita - 28-03-2016, 14:46
Marcino, jak patrzyłem kiedyś to było ich trochę, może chwilowy przestój.
Mam pytanie czy 3.0V6 wychodziło z 6 biegowym AT czy tylko stare 4 biegowe? Jeśli wychodziło to jakie osiągi?
sampler - 28-03-2016, 20:46
w mk3 tylko AISIN 6 biegów,
w mk2 chyba na początku z ZF 4 biegów a pod koniec tak jak w mk3 AISIN
mk2 z 3.0 V6 o automatem miała 8.3 s przy 1.58 T wagi
mk3 z tym samym motorem ma 9.2 s przy 1.7 T wagi
dmi - 19-04-2016, 00:20
Za 2 lata pewnie będę zmieniał Galanta, opcje są takie:
Volvo V70R 2.5 R5 + lpg
Lexus GS 300/430 ASB oczywiscie tylko + lpg
Lexus brany pod uwagę głównie przez serce a nie rozum bo muszę mieć kombi + automat + lpg + minimum 200 kucy. Z kolei V70R z automatem to niezbyt fajna sprawa. Tragedia jeśli chodzi o godnego następcę Galanta. Żadne wieśwagenopodobne samochody mnie nie interesują.
|
|
|