[97-04]Galant EAxA/W - Skrzynia
keleron - 10-10-2012, 14:15
Hehe ubiegłeś mnie jeszcze raz dzieki !
Owczar - 10-10-2012, 14:17
No i skrzynia po złożeniu śmiga jak należy
Krzysek - 10-10-2012, 16:29
Ja za splanowanie owej podkowy ( 0,3mm) zapłaciłem 20zł.
zloty - 16-10-2012, 01:56
Wychodzi na to, że taniej będzie poszukać innej skrzyni Nie znam się zbytnio na tym dlatego pytam:
Czy skrzynia od benzyny i diesla różni się?? Czy można do diesla wsadzić taką z benzyniaka?? Z góry dzięki za odp
robertdg - 16-10-2012, 08:51
zloty napisał/a: | Wychodzi na to, że taniej będzie poszukać innej skrzyni Nie znam się zbytnio na tym dlatego pytam:
Czy skrzynia od benzyny i diesla różni się?? Czy można do diesla wsadzić taką z benzyniaka?? Z góry dzięki za odp | 2.0Pb do 2.0TD zaadoptujesz
Owczar - 16-10-2012, 09:26
zloty napisał/a: | Wychodzi na to, że taniej będzie poszukać innej skrzyni |
W takim samym stanie jak Twoja Łożyska wytrzymują średnio 200-220kkm.
Skrzynia z PB podejdzie ale do wymiany koło 5 biegu. W benzynie jest inne przełożenie.
zloty - 16-10-2012, 12:49
Czyli chcąc, nie chcąc, muszę rozebrać skrzynie i w niej pogrzebać... Słyszałem, że są warsztaty zajmujące się regeneracją skrzyń. Czy opłaca się podrzucic skrzynię do takiego warsztatu ?? Czy lepiej samemu się za to zabrać ??
Owczar - 16-10-2012, 13:18
Zależy czy czujesz się na siłach naprawić ją samemu. Używka się nie opłaca. Regeneracja ok, ale w sprawdzonym warsztacie.
m6riano - 16-10-2012, 18:51
zloty, zadzwoń do Japaneze i zapytaj ile kosztuje taka zabawa(kompletna-zostawiasz auto-naprawiają-odbierasz)
Kamil_Ziomek - 02-11-2012, 13:33
A myślał ktoś nad zmianą łożysk na wałkach na stożkowe tak jak w evo ?
milo - 02-11-2012, 15:03
Kamil_Ziomek napisał/a: | A myślał ktoś nad zmianą łożysk na wałkach na stożkowe tak jak w evo ? |
Tak będzie tylko łożyska wałeczkowe z kołmierzem i tak zrobię jak będę wymieniał synchronizator
Owczar - 02-11-2012, 15:15
A są dostępne w takim rozmiarze?
Tylko nie wiem czy wałeczkowe na wałku sprzęgłowym to dobry pomysł. To w ruchomej oprawie może i tak, ale to stałe już nie za bardzo. Generalnie dany typ łożysk wymaga odpowiedniego pasowania i konstrukcji, dlatego bez przeróbki sposobu pasowania nie możemy sobie zmieniać łożysk na inne.
milo - 02-11-2012, 17:48
Owczar napisał/a: | To w ruchomej oprawie może i tak, ale to stałe już nie za bardzo |
Łożysko wałeczkowe z kołmierzem wysuwane tylko w jedna stronę takie właśnie bedzie lepsze niż te bez kołmierza ruchome
Owczar napisał/a: | dlatego bez przeróbki sposobu pasowania nie możemy sobie zmieniać łożysk na inne. |
Czasem trzeba poprawić fabrykę i tylko aby na korzyść
Kamil_Ziomek - 02-11-2012, 18:12
A co z siłą osiową działającą na wałki choćby ze względu na skośne zęby. Przecież to głównie te siły uszkadzają łożyska na wałku sprzęgłowym. Łożyska walcowe można obciążyć siłą osiową równą 5% siły promieniowej jaką wytrzymuje łożysko. Więc słaby wybór moim zdaniem. Łożysko stożkowe jest idealnie przystosowane do przenoszenia siły osiowej.
Co do rozmiaru na wałek sprzęgłowy to można dobrać średnice wewnętrzną i wysokość ale z zewnętrzną już trzeba pokombinować.
zloty - 02-11-2012, 18:20
Czy ma ktoś jakiś zaufany warsztat, który podjąłby się remontu skrzyni?? Najlepiej w świętokrzyskim...
|
|
|