To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica

deejay - 25-02-2013, 21:53

Owczar napisał/a:
czubekxx napisał/a: czyli nie mam się czym przejmować? Wcześniej tego nie zauważyłem, ale to może dlatego, że zazwyczaj jeżdżę z włączonym radiem i po prostu tego nie słyszałem....



Nie no coś Ty. EA ma problem z ładowaniem na biegu jałowym, ale nie z prędkością dmuchawy na biegu jałowym...


Michal podjedz w weekend i spr. co sie dzieje i czy ładowanie jest ok .

tresorex - 25-02-2013, 21:57

Ostatnio czasami słychać dziwny dźwięk z wiatraka... jakby dostał się tam liść i stukał o skrzydła wiatraka... po resecie -> wciśnięciu OFF i AUTO przestaje. Co to może być? Jesienią czyściłem wiatrak i chłodnicę w puszce od klimy z liści...
czubekxx - 25-02-2013, 22:03

deejay napisał/a:
Michal podjedz w weekend i spr. co sie dzieje i czy ładowanie jest ok


oki, w sobotę zajrzę.

deejay - 25-02-2013, 22:03

tresorex napisał/a:
Ostatnio czasami słychać dziwny dźwięk z wiatraka... jakby dostał się tam liść i stukał o skrzydła wiatraka... po resecie -> wciśnięciu OFF i AUTO przestaje. Co to może być? Jesienią czyściłem wiatrak i chłodnicę w puszce od klimy z liści...


Zdemontuj wiartak i spr czy znowu liść sie tam nie dostał .

tresorex - 25-02-2013, 22:10

Liść? Zimą? :D
deejay - 25-02-2013, 22:11

tresorex napisał/a:
Liść? Zimą?


Upewnij sie , nie takie rzeczy juz widziałem :wink:

czubekxx - 26-02-2013, 21:55

Dzisiaj poczyniłem dalsze obserwacje...
wiatrak w trybie manualnym w ogóle nie łapie większych prędkości, działa do 2-3 kresek...dalej żadnej reakcji....
na biegu jałowym jak auto schodzi z obrotów, wiatrak praktycznie nie działa w ogóle...
Panowie, co to może być i ile kasy trzeba szykować? :(

Owczar - 26-02-2013, 21:59

A jak się zachowuje na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie?

Czy gdy włączasz dmuchawę z 0 na 1 kreskę to startuje?

czubekxx - 26-02-2013, 22:06

jutro rano to sprawdzę.....
deejay - 26-02-2013, 22:11

czubekxx napisał/a:
zisiaj poczyniłem dalsze obserwacje...

wiatrak w trybie manualnym w ogóle nie łapie większych prędkości, działa do 2-3 kresek...dalej żadnej reakcji....

na biegu jałowym jak auto schodzi z obrotów, wiatrak praktycznie nie działa w ogóle...

Panowie, co to może być i ile kasy trzeba szykować?


Cos czuje ze pada rezystor dmuchawy .

Owczar - 26-02-2013, 22:14

Bartku chyba miałeś na myśli tyrystor :)
deejay - 26-02-2013, 22:19

Owczar napisał/a:
Bartku chyba miałeś na myśli tyrystor


Si

Owczar - 26-02-2013, 22:20

Bardzo możliwe, że to on kuca, ale może to też być problem przytartej dmuchawy, która ciężko się obraca i tyrystor kuca.

[ Dodano: 26-02-2013, 22:21 ]
Szybka podmiana wskazałaby sprawcę. Zawsze łatwiej przęłożyć tyrystor niż wyjmować dmuchawę.

czubekxx - 26-02-2013, 22:28

A tak z polskiego na nasze...?
Da się to jakoś ogarnąć bez rozbierania deski? Gdzie się znajduje ten tyrystor? Da się kupić to ustrojstwo?

Owczar - 26-02-2013, 22:31

To jest pod schowkiem pasażera. Wystarczy zdjąć tą dolną osłonę i będzie widać kostkę. Tylko używka, ale lepiej poproś kogoś by podmienić na próbę. Tak będzie szybciej niż mierzyć zmiany napięcia i obciążenia. Chyba, że znasz się na elektryce/elektronice i chcesz się pobawić to mogę podpowiedzieć co i jak. Na forum już gdzieś opisywałem jak działa ten układ.

[ Dodano: 26-02-2013, 22:32 ]
Polecam lekturę: http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

[ Dodano: 26-02-2013, 22:34 ]
W sumie nie musisz podmieniać, zewrzyj piny jak w tamtym temacie i będzie wiadomo czy winny sterownik czy dmuchawa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group