[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica
deejay - 25-02-2013, 21:53
Owczar napisał/a: | czubekxx napisał/a: czyli nie mam się czym przejmować? Wcześniej tego nie zauważyłem, ale to może dlatego, że zazwyczaj jeżdżę z włączonym radiem i po prostu tego nie słyszałem....
Nie no coś Ty. EA ma problem z ładowaniem na biegu jałowym, ale nie z prędkością dmuchawy na biegu jałowym... |
Michal podjedz w weekend i spr. co sie dzieje i czy ładowanie jest ok .
tresorex - 25-02-2013, 21:57
Ostatnio czasami słychać dziwny dźwięk z wiatraka... jakby dostał się tam liść i stukał o skrzydła wiatraka... po resecie -> wciśnięciu OFF i AUTO przestaje. Co to może być? Jesienią czyściłem wiatrak i chłodnicę w puszce od klimy z liści...
czubekxx - 25-02-2013, 22:03
deejay napisał/a: | Michal podjedz w weekend i spr. co sie dzieje i czy ładowanie jest ok |
oki, w sobotę zajrzę.
deejay - 25-02-2013, 22:03
tresorex napisał/a: | Ostatnio czasami słychać dziwny dźwięk z wiatraka... jakby dostał się tam liść i stukał o skrzydła wiatraka... po resecie -> wciśnięciu OFF i AUTO przestaje. Co to może być? Jesienią czyściłem wiatrak i chłodnicę w puszce od klimy z liści... |
Zdemontuj wiartak i spr czy znowu liść sie tam nie dostał .
tresorex - 25-02-2013, 22:10
Liść? Zimą?
deejay - 25-02-2013, 22:11
tresorex napisał/a: | Liść? Zimą? |
Upewnij sie , nie takie rzeczy juz widziałem
czubekxx - 26-02-2013, 21:55
Dzisiaj poczyniłem dalsze obserwacje...
wiatrak w trybie manualnym w ogóle nie łapie większych prędkości, działa do 2-3 kresek...dalej żadnej reakcji....
na biegu jałowym jak auto schodzi z obrotów, wiatrak praktycznie nie działa w ogóle...
Panowie, co to może być i ile kasy trzeba szykować?
Owczar - 26-02-2013, 21:59
A jak się zachowuje na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie?
Czy gdy włączasz dmuchawę z 0 na 1 kreskę to startuje?
czubekxx - 26-02-2013, 22:06
jutro rano to sprawdzę.....
deejay - 26-02-2013, 22:11
czubekxx napisał/a: | zisiaj poczyniłem dalsze obserwacje...
wiatrak w trybie manualnym w ogóle nie łapie większych prędkości, działa do 2-3 kresek...dalej żadnej reakcji....
na biegu jałowym jak auto schodzi z obrotów, wiatrak praktycznie nie działa w ogóle...
Panowie, co to może być i ile kasy trzeba szykować? |
Cos czuje ze pada rezystor dmuchawy .
Owczar - 26-02-2013, 22:14
Bartku chyba miałeś na myśli tyrystor
deejay - 26-02-2013, 22:19
Owczar napisał/a: | Bartku chyba miałeś na myśli tyrystor |
Si
Owczar - 26-02-2013, 22:20
Bardzo możliwe, że to on kuca, ale może to też być problem przytartej dmuchawy, która ciężko się obraca i tyrystor kuca.
[ Dodano: 26-02-2013, 22:21 ]
Szybka podmiana wskazałaby sprawcę. Zawsze łatwiej przęłożyć tyrystor niż wyjmować dmuchawę.
czubekxx - 26-02-2013, 22:28
A tak z polskiego na nasze...?
Da się to jakoś ogarnąć bez rozbierania deski? Gdzie się znajduje ten tyrystor? Da się kupić to ustrojstwo?
Owczar - 26-02-2013, 22:31
To jest pod schowkiem pasażera. Wystarczy zdjąć tą dolną osłonę i będzie widać kostkę. Tylko używka, ale lepiej poproś kogoś by podmienić na próbę. Tak będzie szybciej niż mierzyć zmiany napięcia i obciążenia. Chyba, że znasz się na elektryce/elektronice i chcesz się pobawić to mogę podpowiedzieć co i jak. Na forum już gdzieś opisywałem jak działa ten układ.
[ Dodano: 26-02-2013, 22:32 ]
Polecam lekturę: http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
[ Dodano: 26-02-2013, 22:34 ]
W sumie nie musisz podmieniać, zewrzyj piny jak w tamtym temacie i będzie wiadomo czy winny sterownik czy dmuchawa.
|
|
|