To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Płyn chłodzący silnik

aqualopetak - 16-08-2016, 16:39

to jednak naprawde sporo...a ciac bym nie chcial:( troche mnie przeraziles ta wizja:p a zawieszenie od RA jest bardziej podobne do nirmalnej wersji niz do EVO,rozumiem ze najwazniejsza jest wysokosc czy z tym takze bedzie problem jak w evo?wychiwalem sie na vagu i tam zazwyczaj bylo p&p.... ale zbrzydly mi te auta jak co 20 metrow takie samo;) oraz gdzie dostac poliuretany do standardowej wersji(jezeli opcja z RA by odpadala jak evo) ... i tak mi tam cos stuka wiec wymienil bym wszystkie odrazu. dziekuje za zainteresowanie
marcink - 16-08-2016, 18:11

Ogólnie zwykły Lancer ma się do evo jak audi a4 avant do rs4 ;) tam p&p też nie uświadczysz, praktycznie tylko wnętrze i część budy takie same.
aqualopetak - 16-08-2016, 21:36

no coz zatem zostaja mi poliuretany plus jakas twardsza zawiecha... niekoniecznie gwint bo nie chce miec jakos zglebowanego auta... poliuretany-olusz maja tylko do evo do zwyklych nie... zatem prosze o pomoc w znalezieniu sklepu ew jezeli moze ktos ma zwymiarowane gumy/tuleje ew gdzoe to znalezc to prosze o pomoc. wowczas olkusz dorobi zestaw pod auto. pozdrawiam

[ Dodano: 17-08-2016, 19:52 ]
jako ze w pracy troche obecnie wolnego czasu poszukalem porownalem....i szczerze az takiej duzej roznicy nie ma w zawieszeniu z tylu...jedyne wazne to te 7mm roznicy wysokosci jednego mocowania oraz mocowanie kielichow amorow:p ale to prosze o opinie:)) no meczy mnie to troche nie powiem:)) dodal bym w poscie zdjecia lecz nie potrafie:(
kolejno parami zcreeny do porownan;
1.[img][/img]
[img][/img]
2. [img][/img]

[img][/img]
3. [img][/img]
[img][/img]
4. [img][/img]
[img][/img]


poprosze o jakas opinie wiekszego znawcy:) bo te 7 mm mozna nadklepac(wiadomo o co chodzi by bylo dobrze aby brakuje slow)
oraz wymyslic cos z amorami, osadzenie ich badz zalozenie gwintu
pozdrawiam

Trik - 21-08-2016, 00:24

BTW. O ile pamiętam podłoga bagażnika w evo jest ileś tam mm wyżej żeby zmieścić sanki z tym całym mechanicznym ustrojstwem, ponadto rozstaw kół w evo jest o 40mm większy niż w cywilnej wersji.
jest też temat o obniżaniu zawieszenia http://forum.mitsumaniaki...nie+zawieszenia

slim21 - 29-08-2016, 16:43

Witajcie Panowie. poszukuje sprężyn na tył i przód do mojego lancerka .polecacie jakies konkretne modele albo firme. Dodam ze dziś szukałem w roznych intercars itp. ale ogolnie ciężko dostępny to towar. Można znacie jakas firme bądź sklep gdzie nie będzie problemu z dostepnoscia ?
RalfPi - 18-09-2016, 17:46

Stuka z tyłu od paru tysięcy kilometrów - diagnoza na przeglądzie - gumy i łączniki.
http://www.iparts.pl/auto...645-100577.html

Czy łączniki są różne na obie strony (do osi tylnej)?
Czy są jakieś problemy z wymianą, czy domorosły amator-mechanik da radę?




Przy okazji - stan podwozia jest w normie?

tyku - 18-09-2016, 19:04

RalfPi, Dasz radę. :wink:
Tu masz instrukcję:
MN101395 - guma stabilizatora lewa i prawa.

MN184194 - Łącznik stabilizatora lewy i prawy.

https://webcat.zf.com/index.asp?country=PL&SPR=19
:wink:

olosoft - 19-09-2016, 09:00

Ja przy zmianie amortyzatorów z przodu i kolumn z tyłu zmieniałem zarówno gumy stabilizatora jak i łączniki - robota prosta. W kilkuletnich łącznikach potrafi się ukręcić śruba więc warto nabyć zanim się zacznie grzebać w zawieszeniu.

Podwozie masz tak zmurszałe jak moje, szukam właśnie warsztatu, który się specjalizuje w całościowej konserwacji podwozi.

phpion - 19-09-2016, 15:14

Podepnę się pod temat. Przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające słychać skrzypnięcie dobiegające z przedniego zawieszenia. Parę dni temu robiłem przegląd techniczny i diagnosta niczego nie znalazł. Zapewne nie ja pierwszy mam taki problem więc może ktoś nakierować co może być przyczyną?
brylekVFR - 19-09-2016, 15:22

U mnie na progach słychać łączniki stabilizatora, jak pracują to guma na jabłkach daje znaki rodem ze starego Poloneza. Wyjecie łącznika, zdjecie i czyszczenie tych gum z nałożeniem nowego smaru pod nie pomaga.
lurek - 19-09-2016, 15:50

potwierdzam i tak co 1-2 lata....

Ja na powrót walczę z zaciskami hamulca, czekam na rozpórkę i umawiam się na roboty ;p

bartes - 02-10-2016, 21:59

pisałem już w kilku wątkach o skrzypieniu zawiechy - na badaniach wszystko ok - wymieniłem co się dało - i okazało się że skrzypi przy niskich temperaturach , jak jest cieplej chodzi cicho
marcink - 04-10-2016, 11:04

A czy łączniki stabilizatoröw to nie jest normalny element eksploatacyjny jak opony, sprzęgło czy tarcze hamulcowe?
brylekVFR - 04-10-2016, 11:20

Niby jest, jak wszystko się zużywa i trzeba wymieniać. Najczęściej wymienia się łącznik jak jest luz na jabłku, wtedy stuka, puka. A co innego jak skrzypi i nie ma luzu, wtedy jest w pełni sprawny tylko skrzypiacy :mrgreen: Trochę smaru i pomaga, :biggrin:
Riva - 23-10-2016, 19:29
Temat postu: [CY3A 1.8] Końcówka drążka kierowniczego
Witam.
Po kłopotach z nierówną praca silnika padło na wybity drążek kierowniczy.
Szukam w necie możliwości zakupu i nie bardzo wiem co zrobić.
Kupić cześć oryginalną i wymienić tylko ten wybity czy zakupić dwa zamienniki i wymienić z obu stron i zapłacić raz za zbieżność.
Czy ktoś przerabiał ten problem. Jaki jest numer oryginalnej końcówki do lancera Sportback
z 2009 r. 1,8 ew. jakie dobre zamienniki .
Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group