[97-04]Galant EAxA/W - Skrzynia
malina_drizzt - 29-11-2012, 19:14
marcinspike napisał/a: | A poduchy pod motorem sprawdzałeś? U mnie na "oko" też niby są dobre, ale wiadomo tak jak napisałeś. |
Zapomniałem napisać, ale poduchy oczywiście też w porządku, dwie wymienione profilaktycznie, a dwie nienaruszone.
BeNeK - 01-12-2012, 11:24
Panowie , czytałem gdzieś o montażu łopatek do skrzynia automatycznej w galancie , ale szukałem i nie mogę znaleźć ... Podrzucić ktoś coś ? Będę Bardzo wdzięczny !
marcinspike - 03-12-2012, 16:20
Owczar napisał/a: | Czyli stuka dopiero po puszczeniu sprzęgła? Na wstecznym też? |
Przyjrzałem się sprawie dokładniej, stuka najczęściej przy redukcji z 1 na 2 bieg (po puszczeniu sprzęgła, to samo na wstecznym - za każdym razem po puszczeniu sprzęgła)
Stuka również podczas gwałtownego przyspieszenia (szarpnie i stuknie zarazem)
major - 03-12-2012, 19:13
BeNeK, kojarze, że bawił się w to deejay. Tu masz jego temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=52990
Tylko nie wiem, która strona
fabryka24 - 03-12-2012, 20:12
BeNeK, tu jest to czego szukasz , http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=330
deejay - 03-12-2012, 21:01
hehe , widze ze kombinujecie
major - 05-12-2012, 21:08
Dziś udało mi się wyciągnąć i rozłożyć moją skrzynie. Łożysko wałka sprzęgłowego wygląda tak:
Było tak rozwalone, że kompletnie zniszczył się uszczelniać skrzyni i olej zalał sprzęgło:
Dostało się sporo opiłków do oleju ale żadne ząb nie jest wyłamany. Mam nadzieje że po wymianie łożysk zacznie to wszystko jakoś działać
Btw w oryginale powinny być łożyska KYOTO u mnie są NSK i tylko wałeczkowe KYOTO
[ Dodano: 05-12-2012, 21:11 ]
Dodam tylko, że szum zaczął się jakoś w maju alboi czerwcu, czyli jakieś 6000 tys km temu
deejay - 05-12-2012, 21:12
major napisał/a: | ostało się sporo opiłków do oleju ale żadne ząb nie jest wyłamany. Mam nadzieje że po wymianie łożysk zacznie to wszystko jakoś działać |
Sprawdz dokładnie wszystkie bieżnie łożysk , czy nie ma wżerów , bo składając to na pozostałych starych łozyskach przy takich uszkodzeniach to bez sensu
major - 05-12-2012, 21:25
Na pewno wymienię oba na sprzęgłowym + tylne na zdawczym.
Jutro dokładnie pooglądam resztę łożysk bo dziś już nie miałem czasu, okaże się czy wymieniać wałeczkowe i łożyska dyfra
Hugo - 05-12-2012, 22:41
major napisał/a: | Btw w oryginale powinny być łożyska KYOTO | Nie ma czegoś takiego. Jak łożyska to KOYO.
major - 05-12-2012, 22:45
Hugo napisał/a: | Jak łożyska to KOYO |
Coś mi się ubzdurało z tym KYOTO
Owczar - 05-12-2012, 23:40
major, wrzuć jeszcze zdjęcia podkowy trzymającej to łożysko i pamiętaj o kontroli luzu na mechanizmie różnicowym.
major - 06-12-2012, 22:06
Podkowa jest trochę przytarta i wygląda tak:
 
Będzie planowana
Owczar - 07-12-2012, 00:06
major napisał/a: | Będzie planowana |
Koniecznie
major - 08-12-2012, 16:26
Zna ktoś rozmiar albo oznaczenie uszczelniacza wałka sprzęgłowego
|
|
|