[97-04]Galant EAxA/W - Skrzynia 
						
												 malina_drizzt - 29-11-2012, 19:14
 
  	  | marcinspike napisał/a: | 	 		  | A poduchy pod motorem sprawdzałeś? U mnie na "oko" też niby są dobre, ale wiadomo tak jak napisałeś. | 	  
 
Zapomniałem napisać, ale poduchy oczywiście też w porządku, dwie wymienione profilaktycznie, a dwie nienaruszone.  
												 BeNeK - 01-12-2012, 11:24
  Panowie , czytałem gdzieś o montażu łopatek do skrzynia automatycznej w galancie , ale szukałem i nie mogę znaleźć ...    Podrzucić ktoś coś ? Będę Bardzo wdzięczny !
												 marcinspike - 03-12-2012, 16:20
 
  	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Czyli stuka dopiero po puszczeniu sprzęgła? Na wstecznym też? | 	  
 
 
Przyjrzałem się sprawie dokładniej, stuka najczęściej przy redukcji z 1 na 2 bieg (po puszczeniu sprzęgła, to samo na wstecznym - za każdym razem po puszczeniu sprzęgła)
 
Stuka również podczas gwałtownego przyspieszenia (szarpnie i stuknie zarazem)
												 major - 03-12-2012, 19:13
  BeNeK, kojarze, że bawił się w to deejay. Tu masz jego temat:
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=52990
 
 
Tylko nie wiem, która strona  
												 fabryka24 - 03-12-2012, 20:12
  BeNeK, tu jest to czego szukasz      ,  http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=330
												 deejay - 03-12-2012, 21:01
  
 
 
hehe , widze ze kombinujecie   
												 major - 05-12-2012, 21:08
  Dziś udało mi się wyciągnąć i rozłożyć moją skrzynie. Łożysko wałka sprzęgłowego wygląda tak:
 
 
 
 
 
 
Było tak rozwalone, że kompletnie zniszczył się uszczelniać skrzyni i olej zalał sprzęgło:
 
 
 
 
Dostało się sporo opiłków do oleju ale żadne ząb nie jest wyłamany. Mam nadzieje że po wymianie łożysk zacznie to wszystko jakoś działać    
 
 
Btw w oryginale powinny być łożyska KYOTO    u mnie są NSK i tylko wałeczkowe KYOTO 
 
 
[ Dodano: 05-12-2012, 21:11 ]
 
Dodam tylko, że szum zaczął się jakoś w maju alboi czerwcu, czyli jakieś 6000 tys km temu
												 deejay - 05-12-2012, 21:12
 
  	  | major napisał/a: | 	 		  | ostało się sporo opiłków do oleju ale żadne ząb nie jest wyłamany. Mam nadzieje że po wymianie łożysk zacznie to wszystko jakoś działać  | 	  
 
 
Sprawdz dokładnie wszystkie bieżnie łożysk , czy nie ma wżerów , bo składając to na pozostałych starych łozyskach przy takich uszkodzeniach  to bez sensu   
												 major - 05-12-2012, 21:25
  Na pewno wymienię oba na sprzęgłowym + tylne na zdawczym. 
 
 
Jutro dokładnie pooglądam resztę łożysk bo dziś już nie miałem czasu, okaże się czy wymieniać wałeczkowe i łożyska dyfra  
												 Hugo - 05-12-2012, 22:41
 
  	  | major napisał/a: | 	 		  | Btw w oryginale powinny być łożyska KYOTO | 	   Nie ma czegoś takiego. Jak łożyska to KOYO.
												 major - 05-12-2012, 22:45
 
  	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Jak łożyska to KOYO | 	  
 
 
Coś mi się ubzdurało z tym KYOTO  
												 Owczar - 05-12-2012, 23:40
  major, wrzuć jeszcze zdjęcia podkowy trzymającej to łożysko i pamiętaj o kontroli luzu na mechanizmie różnicowym.
												 major - 06-12-2012, 22:06
  Podkowa jest trochę przytarta i wygląda tak:
 
   
 
 
Będzie planowana  
												 Owczar - 07-12-2012, 00:06
 
  	  | major napisał/a: | 	 		  | Będzie planowana  | 	  
 
 
Koniecznie  
												 major - 08-12-2012, 16:26
  Zna ktoś rozmiar albo oznaczenie uszczelniacza wałka sprzęgłowego  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |