To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Skrzynia

malina_drizzt - 29-11-2012, 19:14

marcinspike napisał/a:
A poduchy pod motorem sprawdzałeś? U mnie na "oko" też niby są dobre, ale wiadomo tak jak napisałeś.

Zapomniałem napisać, ale poduchy oczywiście też w porządku, dwie wymienione profilaktycznie, a dwie nienaruszone. :)

BeNeK - 01-12-2012, 11:24

Panowie , czytałem gdzieś o montażu łopatek do skrzynia automatycznej w galancie , ale szukałem i nie mogę znaleźć ... :( Podrzucić ktoś coś ? Będę Bardzo wdzięczny !
marcinspike - 03-12-2012, 16:20

Owczar napisał/a:
Czyli stuka dopiero po puszczeniu sprzęgła? Na wstecznym też?


Przyjrzałem się sprawie dokładniej, stuka najczęściej przy redukcji z 1 na 2 bieg (po puszczeniu sprzęgła, to samo na wstecznym - za każdym razem po puszczeniu sprzęgła)
Stuka również podczas gwałtownego przyspieszenia (szarpnie i stuknie zarazem)

major - 03-12-2012, 19:13

BeNeK, kojarze, że bawił się w to deejay. Tu masz jego temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=52990

Tylko nie wiem, która strona :twisted:

fabryka24 - 03-12-2012, 20:12

BeNeK, tu jest to czego szukasz , http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=330
deejay - 03-12-2012, 21:01

Cytat:
BeNeK, tu jest to czego szukasz , http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=330


hehe , widze ze kombinujecie :P

major - 05-12-2012, 21:08

Dziś udało mi się wyciągnąć i rozłożyć moją skrzynie. Łożysko wałka sprzęgłowego wygląda tak:



Było tak rozwalone, że kompletnie zniszczył się uszczelniać skrzyni i olej zalał sprzęgło:


Dostało się sporo opiłków do oleju ale żadne ząb nie jest wyłamany. Mam nadzieje że po wymianie łożysk zacznie to wszystko jakoś działać :wink:

Btw w oryginale powinny być łożyska KYOTO :?: u mnie są NSK i tylko wałeczkowe KYOTO

[ Dodano: 05-12-2012, 21:11 ]
Dodam tylko, że szum zaczął się jakoś w maju alboi czerwcu, czyli jakieś 6000 tys km temu

deejay - 05-12-2012, 21:12

major napisał/a:
ostało się sporo opiłków do oleju ale żadne ząb nie jest wyłamany. Mam nadzieje że po wymianie łożysk zacznie to wszystko jakoś działać


Sprawdz dokładnie wszystkie bieżnie łożysk , czy nie ma wżerów , bo składając to na pozostałych starych łozyskach przy takich uszkodzeniach to bez sensu :!:

major - 05-12-2012, 21:25

Na pewno wymienię oba na sprzęgłowym + tylne na zdawczym.

Jutro dokładnie pooglądam resztę łożysk bo dziś już nie miałem czasu, okaże się czy wymieniać wałeczkowe i łożyska dyfra :wink:

Hugo - 05-12-2012, 22:41

major napisał/a:
Btw w oryginale powinny być łożyska KYOTO
Nie ma czegoś takiego. Jak łożyska to KOYO.
major - 05-12-2012, 22:45

Hugo napisał/a:
Jak łożyska to KOYO


Coś mi się ubzdurało z tym KYOTO :oops:

Owczar - 05-12-2012, 23:40

major, wrzuć jeszcze zdjęcia podkowy trzymającej to łożysko i pamiętaj o kontroli luzu na mechanizmie różnicowym.
major - 06-12-2012, 22:06

Podkowa jest trochę przytarta i wygląda tak:


Będzie planowana :wink:

Owczar - 07-12-2012, 00:06

major napisał/a:
Będzie planowana


Koniecznie :)

major - 08-12-2012, 16:26

Zna ktoś rozmiar albo oznaczenie uszczelniacza wałka sprzęgłowego :?:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group