[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Płyn chłodzący silnik
tyku - 23-10-2016, 20:47
Riva napisał/a: | Jaki jest numer oryginalnej końcówki do lancera Sportback |
Numery oryginału: 4422A018 i 4422A052.
Zamiennik: LEMFÖRDER - 34910 01 (dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy).
Strona zabudowy: Oś przednia, z obu stron
Gwint wewnętrzny: M14x1,5 mm
Gwint zewn.: M12x1,25 mm
Dł.: 76 mm
https://webcat.zf.com/index.asp?country=PL&SPR=19
Riva - 23-10-2016, 22:52
Dziękuję za info.
Znalazłem różne zamienniki Np. TRW ,SIDEM,WAG .
Pytanie o firmę LEMFÖRDER czy jest to firma godna polecenia.
Która firma może być dostawcą końcówek drążków kierowniczych na pierwszy montaż.
Na forum czytałem że może być to firma TRW
Uwex - 26-10-2016, 18:24
Riva napisał/a: | Pytanie o firmę LEMFÖRDER czy jest to firma godna polecenia. |
jak najbardziej !
michaello - 27-10-2016, 12:12
2 lata temu wymienialem na Lemfordera chociaz tak nie do konca... wewnatrz opakowania oznaczone były jako CTR z tego co czytałem posilkuja sie firmami zewnetrznymi.
marcink - 13-11-2016, 01:19 Temat postu: Trzeszczenie/chrobotanie układu kierowniczego Podczas kręcenia kierownicą z układu kierowniczego (a może zawieszenia?) dochodzą mnie odgłosy skrzypienia (jak stare klepki) / chrobotania.
Tutaj nagrałem filmik, podczas zjeżdżania do garażu: https://youtu.be/TqxPjw1FkBY
Objaw wystąpił przy okazji spadku temperatury do okolic 0°C gdy ruszałem spod parkingu po ok. 30 minutach stania.
Cóż to może być?
Co sprawdzić?
Czy to może być np. pęknięta sprężyna?
Samochód niecały miesiąc temu miał zlecany przegląd zimowy + sprawdzenie luzów w zawieszeniu (nie stwierdzono) i ustawienie geometrii (a także kilka innych mniej istotnych w tym wątku czynności).
Przebieg niecałe 22 tys. od początku lipca 2015.. i gdzie jest ta Japońska niezawodność?!
brylekVFR - 13-11-2016, 11:01
Ja bym obstawiał umycie przedniego zawieszenie i przesmarowanie gum. U mnie pomaga smarowanie odboju od góry, na miejscu styku z łożyskiem mcpersona. U mnie jak tam przestalo trzeszczec, to teraz znów któraś guma wahacza, luzów nie ma tylko pracująca guma trzeszczy. Taki urok samochodu, lubi ja się mu poświęca uwagę i przynajmniej wiadomo ze sie jedzie
tyku - 13-11-2016, 13:00
marcink, Może to górne mocowanie amortyzatora: MN101372 (opis str. 24-25)
Zabezpiecz gumową osłoną mocowanie amortyzatora: 4060A136 - cena za szt. około 20zł w ASO.
lobuzek - 13-11-2016, 16:22
Mam to samo. To nie górne mocowanie, bo już robiłem na gwarancji i nie pomogło. To po prostu zapieczone kocówki drążków kierowniczych. Jak podniesiesz auto i za pomocą klucza przekręcisz drążek tak żeby ruszył się na sworzniu (czyli przód-tył), poczujesz znaczny opór i pewnie usłyszysz chrupnięcie. Rozruszanie da efekt na pewien czas, ale chrupanie wraca szczególnie w niskich temperaturach. Jak będzie jeszcze zimniej wybiorę się do ASO, żeby powalczyć z gwarancją. Nie jest to jedynie przypadłość Lancera, w wielu autach niskie temperatury dają taki efekt i po prostu chrupie.
marcink - 13-11-2016, 21:44
tyku, chyba zainwestuję w te osłony, drogie nie są.
Dziś 2 stopnie na plusie, auto stało w garaż gdzie temperatura nie spada poniżej 16.
Pojechałem na zakupy, auto znów postało pod chmurką, cisza jak makiem zasiał.. mimo wszystko w kolejnym tygodniu mam zamiar zgłosić to w serwisie.
Robert_N - 14-11-2016, 07:57
marcink kupiłem osłony mocowania na wiosnę ponieważ denerwował mnie syf zbierający się w tym miejscu. płaciłem chyba 46 zł w autokrak. Teraz jest lux no i wygląda lepiej niż ten gwint z nakrętką
marcink - 14-11-2016, 11:29
One są montowane na wcisk, tak?
brylekVFR - 14-11-2016, 21:21
A ja takie gumy zamawiałem od Chińczyka, za ok 25 zł komplet. Z jakością nie mam porównania do oryginałów, ale to ma tylko zatkać dziurę i idealnie się w tym sprawują
Robert_N - 15-11-2016, 13:11
marcink mocowane są na wcisk, wchodzą z oporem więc będą się nieźle trzymać. Ja przy wkładaniu lekko nasmarowałem kremem do rąk
Anonymous - 26-11-2016, 18:23 Temat postu: [CY3A 1.8] Cykanie z zawieszenia/hamulcow przy skrecie Czesc.
Mam aktualnie taki maly problem po operacji reanimacji silnika,
przy jezdzie po luku w lewo , ale tez nie zawsze pojawia sie cykanie w prawej stronie
tak jakby jakas blaszka w regularnych odstepach czasu o cos obcierala.
Musniecie podczas tego dzwieku hamulca powoduje uciszenie, ale jednoczesnie
czuc prace ABS-u i czasem pojawiaja sie komunikat z ESP o uslizgu.
1. Zbieznosc zrobiona 100km temu,
2. Bylem na stacji diagnostycznej i tylko gumy stabilizatora kwalifikuja sie do wymiany, reszta zawieszenia w porzadku.
Dodam tylko ze podczas czasu trwania remontu silnika (w sumie 4 miesiace) auto stalo pod chmurka, z czego jakies 2 miesiace z wyjetym silnikiem wiec odciazonym przodem. Przy hamulcach nic nie bylo grzebane podczas wymiany silnika.
Jakis pomysl ?
Pozdrawiam
AK
Hubeeert - 27-11-2016, 20:31
MUT III i czytanie kodów błędów oraz sprawdzanie pracy ABS ESP w czasie jazdy. Ogarnięty diagnosta zrobi wszystko w max pół godziny.
|
|
|