Carisma - FAQ - [Carisma] Tulejki wybieraka, problemy z przełączaniem biegów
Bizi78 - 27-11-2015, 20:45
Miałem problem z 1 i R zero luzów, diagnoza mechanika na kanale: to na 100% nie tulejki.
Mechanik był w szoku jak po wymianie (na moją prośbę) tulejki na końcu lewarka biegi zaczęły gładko wchodzić .
areseral - 27-11-2015, 21:22
Bo tak to już jest z tymi mechanikami
mimo_ck - 14-12-2015, 14:43
Witam.
Czy któryś z Kolegów zna wymiary oringów, których 2 sztuki idą na tulejki plastikowe przy wybieraku przy skrzyni?
W ASO zaproponowali po 15 pln za sztukę. Obok pracy mam sklep z wszelakimi uszczelkami, wiec znając wymiar, pewnie by mi dobrali.
Pozdrawiam.
Slaw - 14-12-2015, 19:07
jak sa takie jak w carisma to mam nowe ori
Bizi78 - 14-12-2015, 20:59
mimo_ck, tutaj masz schemat tulejki przy skrzyni.
Grubość oringa (zamiennika) to około 2,2mm.
Pozostałe wymiary odczytasz z schematu .
polek - 16-01-2016, 11:13
Dajcie mi jakiś link do tulejek odpowiadający za bieg pierwszy i wsteczny. We wcześniejszych tematach widzę komplet składający się z chyba 12 elementów, na all..... zestawy z 27 elementów. Jakie elementy odpowiadają za jedynke i wsteczny?
Bizi78 - 16-01-2016, 11:52
Ja mając problem z jedynką i wstecznym wymieniłem tylko te na końcu lewarka.
Z zestawu użyłem tylko takie części.
Oczywiście śrubę i tulejkę można dać starą jeśli jeszcze jej korozja nie zjadła.
Dodatkowo warto sprawdzić gumową osłonę, przez którą przechodzi lewarek w podwoziu.
Niestety zestawy są mocno rozbudowane i zawsze coś zostaje .
To co na zdjęciach w 2008r. w ASO kosztowało +-120zł .
Paput - 03-03-2016, 17:49
Panowie czy ten sam problem występuje w Outku I. 2.0 pb? Mam tak ze 1 bieg tak cpyka przy przerzucaniu na dwojke. Jakby wyskakiwal. Dopiero jak przytrzymam przy przerzycaniu lewrek w prawa strone to jest ok
Bizi78 - 03-03-2016, 19:51
Paput napisał/a: | Panowie czy ten sam problem występuje w Outku I. 2.0 pb? |
W Outku I masz linki.
Paput - 03-03-2016, 23:28
Bizi78 napisał/a: | Paput napisał/a: | Panowie czy ten sam problem występuje w Outku I. 2.0 pb? |
W Outku I masz linki. |
no nie, tuleje od cięgien na skrzyni kolego
Bizi78 - 04-03-2016, 07:36
Tutaj znajdziesz schemat z numerami części OE:
http://mitsubishi-motors....L6%26group%3D22
Są tam dwie tulejki.
Tutaj masz trochę pokazane jak to wygląda w lancerze CS 2.0:
https://www.drive2.ru/l/5680612/
loki7777 - 26-06-2016, 22:35
Panowie a czy jak lewarek chodzi bardzo luźno,biegi wchodzą jak w masło a na biegu lewarek lata jak na luzie tj też wina tulejek wybieraka? Jaki zestaw najlepiej kupić? Mam silnik 1.3 w cari.
Pozdrawiam
Ziemba. - 29-06-2016, 15:16
Cześć. Ma ktoś namiary na tulejki z brązu lub innego materiału dużo wytrzymalszego niż teflon? Na allegro i w IC zauważyłem tylko teflonowe.
rzeznikm - 05-07-2016, 08:59
Cześć wszystkim!
W mojej Cari zaczęły się problemy ze zmianą biegów. Znalazałem ten temat i chcę wymienić tuleje. Gdzie w tym momencie kupić najlepszy cena/jakość zestaw naprawczy w sieci bądź w KRK. Czy z podanych zestawów po prostu kupić najtańszy? Przeczytałem że w części volvo cą dobre. Orientuje się ktoś ile kosztuje teraz zestaw oryginałów z volvo?
http://allegro.pl/mitsubishi-carisma-tulejki-wybieraka-skrzyni-biegu-i6267646236.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3217142135171-FE38418-zestaw-napr-dzwigni-zmiany-biegow,scr_dItems.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3316191616171-00748748-zestaw-napr-dzwigni-zmiany-biegow,scr_dItems.html
barthez2183 - 05-07-2016, 15:22
Ziemba., spróbuj napisać na tego maila czarek1005@o2.pl . Ja brałem od niego,mam je już 3 lata i od tego czasu brak problemu z biegami. Oczywiście wykonane z brązu.
|
|
|