To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander Turbo LPG

Bzyk_R1 - 22-05-2017, 20:10

kesikp, Jeździłeś 1600 km na LPG bez strojenia i auto było wyraźnie słabsze tak? To zużycie pojawiło się ostatnio wcześniej nie łykał tyle? Brzmi groźnie.
W@sio - 22-05-2017, 20:23

Moim zdaniem auto było wyraźnie słabsze bo chodziło w trybie serwisowym - najłatwiej to widać po doładowaniu ;-)
kesikp - 22-05-2017, 20:32

Wcześniej nie wiem czy tyle brał. Odkąd go nabyłem przejechałem jakieś 6,5 tys. km. Na początku od razu miał wymieniony olej na nowy, a później po 1 tys. km jeszcze raz. Poprzednio, jak i teraz zalany był Motul 5W40. Ostatnio jak wymieniłem olej to nie dolewałem i przyznam, że nie zmierzyłem stanu oleju przed założeniem instalacji gazowej.

A po 1,6 tys. to może nie ale po 1,4 tys. na pewno. Akurat się nałożył weekend majowy. W 5 dni zrobiłem taki przebieg po założeniu instalacji. Jak wróciłem to zrobiłem strojenie.

miron - 22-05-2017, 20:56

A w wężach od intercoolera dużo oliwy?
W@sio - 22-05-2017, 21:30

Ja dolewam około 0,5l co 2,5tys km
Sxizo - 22-05-2017, 22:38

W@sio napisał/a:
Ja dolewam około 0,5l co 2,5tys km

:shock: dużo.. Mi się zdarzy max 0,5l ale w całym interwale

Fragu - 23-05-2017, 07:30

U mnie zużycie podobne jak u W@sio. Pilnuję stanu, dolewam i tyle.
W@sio - 23-05-2017, 08:04

Sxizo napisał/a:

dużo.. Mi się zdarzy max 0,5l ale w całym interwale

Niestety, kupiłem auto na Castrolku i od samego momentu zakupu musiałem mniej więcej tyle dolewać, więc konsumpcja nie wzrosła. W rurach IC widać skroplone opary oleju - przecież auto ma 196tys km nalotu, ma prawo. Mnie to jakoś specjalnie nie martwi, bo zasilane gazem i opary oleju w dolocie troszkę smarują zawory :) Jak wzrośnie do 1l / 1000km to zacznę się martwić, bo to nie hąda :D

Fragu - 23-05-2017, 08:17

U mnie dokładnie to samo - Castrol. W IC także delikatne opary oleju.

Bo nie wiem czy wpływ na spalanie oleju może mieć zakucie silnika.

Nie ma się co przejmować, mój golf służbowy (VII 2014r, 75 tys km) potrafi łyknąć litr na 800km jazdy autostradowej :mrgreen: 1.6 TDi !

kesikp - 30-05-2017, 23:19

Dla pewności, mierzone ciśnienie w cylindrach dla silnika turbo to od 12 do 12,5?

[ Dodano: 04-06-2017, 07:33 ]
Byłem u mechanika w celu zmierzenia ciśnienia w cylindrach.
No i wyszło, którędy ucieka olej. Z pomiaru wyszło, że na cylindrach jest kolejno:

10 - 11 - 12,5 - 10,5

Czy pierścienie do tłoków dostępne tylko w ASO? Szukam i nie mogę znaleźć.
Pytanie zatem mam czy przy wymianie oprócz uszczelki pod głowicą i pierścieni na coś zwrócić uwagę i również wymienić?

plecho1 - 04-06-2017, 11:55

A robiliście próbę olejową? Bo olej może też wciągać uszczelniaczami zaworowymi a brak równego ciśnienia sprężania może być też spowodowany nieszczelnością zaworów. Pierścienie raczej powinny zużywać się jednakowo więc ciśnienie powinno być równie niskie na wszystkich cylindrach.
Pedrosx - 11-11-2017, 19:30

Instalacja LPG TECH daje rade
W@sio - 11-11-2017, 20:11

Sterownik nie jest najważniejszą częścią układu, lecz komponenty o odpowiedniej wydajności :-)
Miku - 04-05-2018, 14:28

Witam
Teraz ja przymierzam się do LPG. Majówkę trochę przejeździłem i przy obecnych cenach paliw do tego auta czyli min Pb98 koszt przejechania 100km to trochę dużo.

Kilka telefonów, kilka maili i polecone zostało :

Reduktor zaproponowałem KME TWIN, mowia ze jak się upre to zaloza ale do turbo preferują KME Gold GTX

Wtryskiwacze Barracuda 130 i mowią że ok

Sterownik Qbox mogą też założyć ale ich pierwszy wybór to Optima Nano.

No i koszty ... W Warszawie 3700zł. - normalne ?

Fragu - 04-05-2018, 14:56

U mnie:

KME Extreme, Barracuda 130, LPG TECH

3400 zł

Wszystko śmiga bez zająknięcia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group