To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Nierówna praca silnika

Hugo - 20-11-2015, 21:09

DanielBogusz napisał/a:
Jakieś podejrzenia?
Aparat zapłonowy pada.
Bizi78 - 20-11-2015, 21:12

Skoro pojawił się CE to trzeba go było przed skasowaniem odczytać :wink: .
DanielBogusz - 20-11-2015, 21:12

Spróbuję błędy wymrugać. Złączę 2 piny drucikiem i co? Czekam ile razy kontrolka na liczniku będzie migała? Która kontrolka? Przyznam, że działałem bezmyślnie i zapomniałem o tym, by sprawdzić jak się świecił :) Czy niedziałający poprawnie LPG może mieć coś z tym wspólnego?
Bizi78 - 20-11-2015, 21:20

Tylko pytanie, który masz rocznik auta :?: .

Tutaj masz jak odczytać błędy w aucie do 2000r., tylko opisy błędów mogą być inne niż w carismie :wink: .
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0

DanielBogusz - 20-11-2015, 21:20

98 :) Dzięki, kody błędów mam, tylko w tym linku dużo lepiej opisana jest metodyka :)
Bizi78 - 20-11-2015, 21:30

Tylko jak po skasowaniu błędu auto w ogóle nie odpaliło to może błędów nie być.
Kontrolka CE będzie migała ze stałą częstotliwością.

DanielBogusz - 20-11-2015, 22:00

[ Dodano: 21-11-2015, 12:28 ]
Check miga równomiernie i nic nie pokazuje, a tylko kontrolka abs miga 11 21 22 23 24 co mnie w ogóle nie martwi bo wszystko jest ok. Czy zlacze diagnostyczne z ds 150e z programem typu Delphi wyszuka przyczynę?

LPG nie działa - przełącza lecz z powrotem wraca na pb. Czy komputer gazowy moze powodować taki problem? Komputer sequel

Podlaczylem inny komputer gazowy jednak te same objawy.

[ Dodano: 22-11-2015, 22:15 ]
Jakieś 70tys km zrobilem na lpg przez 4 lata, zmienilem tylko przewody i świece na ngk w tamtym roku. Czyli jutro zmieniam kopulke i palec. Jak nie pomoże to cewka w dalszej kolejności? Komputer błędów nie pokazuje.

Marcino - 23-11-2015, 10:17

A nie odpala czy odpala ale się dusi?
DanielBogusz - 23-11-2015, 11:28

Auto odpala, tylko na zimnym silniku gaśnie co jakiś czas i szarpie trzęsie nie ma siły dusi się. Na ciepłym trochę lepiej ale te same objawy. Nie może sie wkręcić powyżej 4 tys obr. Właśnie porządnie oczyścilem osad na kopułce i rdze na palcu. Niestety dalej to samo, jednak leciutka poprawa jest.
Hugo - 23-11-2015, 14:13

Aparat zapłonowy powiedział papa.
DanielBogusz - 23-11-2015, 14:22

Hugo, jak najbardziej wierzę w to co piszesz i na jutro już bede miał kompletny aparat z auta, które jeszcze niedawno jeździło w szwajcarii a dzisiaj idzie na części. Podmienie całość i zobaczymy, zawsze mogę oddać. Potwierdzasz rowniez to ze podczas podmiany kierować sie tylko ustawieniem palca w starym aparacie?
polaff - 23-11-2015, 20:39

DanielBogusz napisał/a:
podczas podmiany kierować sie tylko ustawieniem palca w starym aparacie?
dokładnie tak. nic innego nie ustawisz.
DanielBogusz - 28-11-2015, 17:12

Aparat podmieniony - niestety auto nie odpala. Zero błędów. Kręci, ale nie chce załapać, tak jakby paliwa nie było. Po-izolowałem kabelki w komorze silnika, które nie miały izolacji, 3szt. prawdopodobnie od LPG, wtyczki wszystkie docisnąłem - niestety nic z tego. Iskra jest z każdego miejsca w kopułce. LPG nie działa, w trybie awaryjnym nie odpala również, podłączałem drugi komputer (co prawda uszkodzony, ale nie powodował kiedyś błędów na PB jak był podłączony) bez zmian. Zaprowadzę do mechanika, co miałem sam zrobić to zrobiłem (pompa paliwa i filtr paliwa, bezpiecznik układu podawania sprawny).
Kamsyyo - 27-12-2020, 19:07

Panowie, na razie nie będe nowego tematu zakładał. Ktoś mi podpowie czemu ten samochód jakoś tak dziwnie chodzi? Nie podoba mi się praca na wolnych obrotach, prawie jak diesel. Na wyższych chodzi normalnie, wkręca się dobrze i błędów brak.

https://youtu.be/7XgXitMKsb8

Krzyzak - 27-12-2020, 19:19

świszczą paski lub rolki i stukają popychacze


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group