[EA5A/W 2.5] Nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
Daniel [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2008, 17:46 [EA5A/W 2.5] Nierówna praca silnika
|
|
|
Witam, może ktoś mi pomoże, szukałem tego tematu na forum ale nikt nie opisał dokładnie tych samych objawów.
Na wolnych obrotach (650-700)silnik pracuje nierówno, drży. Po zapaleniu zimnego silnika kiedy obroty są wyższe (1200-1300) tez występują drgania. Szukałem wielu przyczyn ale tak naprawde nikt nie jest w stanie powiedzieć co to jest, dzieje się tak na benzynie i na gazie więc wykluczyłem zasilanie. Pozostał zapłon, wymieniłem świece, kopułkę,kable, zmierzyłem ciśnienie w cylindrach (podejrzewałem najgorsze, jest równe i w normie 13,7-13,9), następnie szukałem lewego powietrza-niczego nie znalazłem, restart kompa i programowanie jak wyczytalem na forum- dalej nic. Wygląda na wypadanie zapłonu ale jak to sprawdzić, podłączałem pod urządzenie diagnostyczne i wszystkie podzespoły działają w normie. Czy ktoś miał coś podobnego? |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 08-03-2015, 22:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2008, 19:15
|
|
|
moze poducha sie sypie a obroty jalowe powinny byc w granicach 750-800 |
|
|
|
 |
Daniel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2008, 12:33
|
|
|
Poduszka faktycznie była lekko zerwana, ale po naprawie silnik sztywniej się trzyma nadwozia i drgania są jeszcze bardziej odczuwalne także to nie to, a obroty jałowe w tym silniku mają wynosić 650-700 także i to jest w porządku. |
|
|
|
 |
mudzin
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 32 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 16-10-2008, 20:25
|
|
|
witam serdecznie. wlasnie dzis zalogowalem sie na forum. od sierpnia jestem szczesliwym posiadaczem galanta. miesiac temu zalorzylem instalacje sekwencyjna, od tego czasu auto ma podobne objawy jak u ciebie. silnik jak sie rozgrzeje zaczyna pracowac nierozno, a obroty spadaja na okolo 500/min. wymienilem kable, swiece i palec. nie wiem w czym moze byc problem. prosze o odpowiedz |
_________________
 |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2008, 19:03
|
|
|
to juz nie od ciebie zalezy czy nie chodzi plynnie czy nie ... jesli na benzynie bylo git przed zalozeniem sekwencji wracaj do warsztatu i niech ci zrobia cacy ... |
|
|
|
 |
mudzin
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 32 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 26-10-2008, 19:03
|
|
|
no wlasnie ze wg warsztatu gazowego auto napewno chodzilo juz wczesniej zle tylko na benzynie tego nie czuc. jest to mozliwe?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
bprzemo13
Mitsumaniak
Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 26-10-2008, 19:23
|
|
|
Miałem podobny problem w lancerku 1.6 sekwencja, silnik pracował nierówno czasami nawet gasł na biegu jałowym.Pojechałem do gazownika, powymieniał filtry coś tam podregulował i jakoś to chodziło przez 2 tygodnie.Pózniej problem znów się pojawił.Postanowiłem zresetować kompa i jak się okazało kabelek który zasilał moduł był poluzowany i przez to były te skoki obrotów, dokręciłem wszystko i lancerek do dzisiaj fruwa.Niepotrzebnie dałem zarobić frajerowi stówkę za wymianę 2 filtrów.Powodzenia |
|
|
|
 |
Daniel [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2008, 11:55
|
|
|
No właśnie, być może i u mnie chodzi o jakąś drobną pierdołę, ale jak to znaleźć. W dalszym ciągu stawiam na zapłon, tylko dlaczego po zresetowaniu kompa przez dwa dni jest znaczna poprawa?(niezależnie benz/gaz). Ostatnia diagnoza to być może komputer ale musiał bym mieć na podmiankę. |
|
|
|
 |
mudzin
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VI kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 32 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: 27-10-2008, 21:22
|
|
|
a czy komputer z gazu moze wplywac na dzialanie auta na benzynie?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
bprzemo13
Mitsumaniak
Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27-10-2008, 21:56
|
|
|
Teoretycznie nie.Ale u mnie po dokręceniu kabelka wszystko hula i na gazie jak i na benzynie. |
|
|
|
 |
kooks
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r
Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2008, 12:28
|
|
|
tez mam taki sam problem i nikt nie moze znalesc przyczyny, wymienione kable, swiece, aparat zaplonowy i nie mam pojeca czego dalej szukac |
|
|
|
 |
Kozik [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2009, 14:42
|
|
|
Ja mam trochę inny problem, szarpie mi na wolnych obrotach ale tylko na bezynie, jak włącze lpg to jest wszystko galanto. Może wiecie co to może być??????? |
|
|
|
 |
kooks
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r
Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-04-2009, 15:50
|
|
|
moj problem niestety nadal nie rozwiazany |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 14-04-2009, 23:44
|
|
|
panowie słyszałem ze na gazie to lubi psuć sie silniczek krokowy ja w swoim mam gaz od roku i zauważyłem bardzo lekie skoki obrotów nie przeszkadza mi to szczególnie.... |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
Kozik [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2009, 14:23
|
|
|
tyle że u mnie na gazie smiga , a na bęzynie się ksztusi (mimo że wlałem wczoraj V power racing) ile moze kosztować wymiana wtrysków? |
|
|
|
 |
|