Outlander II GEN Techniczne - Outlander i homologacja na ciężarowe
tomekrvf - 01-05-2009, 00:46
No i wróciły "ciężarówki" do Polski........
Mont - 01-05-2009, 10:05
dab napisał/a: | partactwo za 3tys zl |
W cenie auta w wersji Instyle jest wliczony trzeci rząd, niech więc zwrócą za nie kasę albo wydadzą zdemontowane.
dab - 01-05-2009, 13:54
Mont napisał/a: | dab napisał/a: | partactwo za 3tys zl |
W cenie auta w wersji Instyle jest wliczony trzeci rząd, niech więc zwrócą za nie kasę albo wydadzą zdemontowane. |
..w wersjach intense+ i intense+ SE rowniez jest laweczka
a oni ja ci wlasnie oddaja....co z tego skoro jak pisze przedmowca - jakosc tego co otrzymujesz wola o pomste do nieba
a najbardziej podoba mi sie pomysl polozenia na stale deski w podlodze maskujacej wneke po fotelikach...to juz jest szczyt zenady rzeznictwo i tyle
Hubeeert - 01-05-2009, 13:59
dab, nie uważasz, że fabryczna zabudowa tej wnęki wykonana z plastiku z pokrywą i byłaby droższa? Kto mi powie jak to wygląda w Outlanderach pięciomiejscowych? Tzn ta wnęka?
wierzbi - 01-05-2009, 14:44
W pięciomiejscowych jest bardzo fajna półeczka pod którą są schowki. Myślałem, że tak to załatwią w ciężarówkach. Niestety myliłem się. Proszę o inne opinie bo to co widziałem to nie chce się wierzyć. I jeszcze te w sumie 4 wsporniki po dwa na stronę które idą aż do słupka - KATASTROFA. Niech może wypowie się ktoś kto już odebrał to cudo.
Hubeeert - 01-05-2009, 15:14
Nie rozumiem o co właściwie chodzi.
Bierzecie wersję 7 miejscową i przerabiacie na 5 miejscową - "ciężarową" zamiast zacząć od 5 miejscowej. Nie bierzecie za to pod uwagę tego, że krata MUSI być zamocowana w określony sposób zapewniający jej stabilność i niezmienność położenia - krótko musi być sztywną przegrodą. Narzekacie na wygląd - szkoda, że nie widzieliście jak wyglądała kratka w VW Caddy
3000? Kratka + montaż + KOSZT HOMOLOGACJI. Siedzenia dostajecie - tzn te zdemontowane.
Ile odliczacie? Hmm? Ile kosztuje konkurencja? Ile kosztuje przeróbka u konkurencji?
wierzbi - 01-05-2009, 21:02
Hubeeert nie chodzi o to że krata jest ale jak jest wykonana. Oglądałem w życiu wiele krat ale tej nawet nie przebije krata w policyjnych radiowozach. Kupuję auto, które wg ceny katalogowej kosztuje 160tyś więc uważam, że w tej cenie bez względu czy z kratą czy bez powinna być zachowana jakaś jakość. Uważam też, że właśnie powinni podejść jak w wersji 5 osobowej a nie walić jakąś dechę w miejsce 3 rzędu. Te 3 tyś. to tak naprawdę koszt kraty i deski (homologacja jest wystawiana na auto więc tak naprawdę jej koszt jest śladowy na sztukę) więc czy to nie jest dużo za dużo?? 3 rząd siedzeń nawet jak Ci go zwrócą to i tak masz już zapłacony w cenie auta. Ale tak jak pisałem wcześniej najlepiej by było jak by ktoś zamieścił zdjęcia montażu wtedy rozwieją się wątpliwości. Jeżeli nikt się nie objawi z fotkami to zrobię je w poniedziałek i postaram się zamieścić na forum.
Hubeeert - 01-05-2009, 21:09
wierzbi, zrób to poproszę.
Ze źródeł zbliżonych do GM w PL dowiedziałem się, że obecnie w całej Polsce tylko jedna Firma zajmuje się produkcją kratek i dyktuje warunki... to jako swego rodzaju ciekawostka
Mont - 01-05-2009, 21:56
wierzbi napisał/a: | W pięciomiejscowych jest bardzo fajna półeczka pod którą są schowki. |
czy nie można indywidualnie dokupić sobie tej półeczki w miejsce prymitywnej dechy ??
Tak swoja drogą : zawsze kupowałem auta kombi lub SUV aby mieć możliwość przewiezienia dłużyszych przedmiotów : drabiny czy wykaszarki.
Wygląda na to , że mając auto ciężarowe nie wpakuję do niego nawet roweru
Co grozi za jazdę autem ciężarowym ze zdemontowaną kratą oprócz zatrzymania dowodu rejestracyjnego ??
jachupda - 04-05-2009, 09:37
dab napisał/a: | to jest jakas rzeznia, ja piernicze....chetnie bym zobaczyl to partactwo za 3tys zl
dajcie fotki |
widzialem ta krate nie jest rewelacyjnie ale nie az tak zle. Najgorsza to ta decha w miejsce siedzen w bagazniku zalamka poprostu !!!!
Student - 04-05-2009, 09:40
Może ta decha to synonim ekologii , chłopaki dajcie zdjęcia bo normalnie muszę sie nastawić psychicznie i jakąś śpiewkę wymyślić dla teścia.
O powiedzcie od razu jak to dziadostwo zdemontować, czy trzeba brać diaks czy wyjdzie przy pomocy zwykłych kluczy.
Mont - 04-05-2009, 09:52
System montażu został opracowany przez MMC Car Poland. Uszkodzenia plastików są bardzo małe, jest to wycięcie szpary o wymiarach około 3 cm x 0,5 cm, przez ten otwór przechodzi jeden z uchwytów montażowych.
Po trzecim rzędzie siedzeń zostaje dziura, w której są uchwyty do zamontowania foteli, otwory po śrubach.
Trzeci rząd siedzeń jak i pasy są wydawane wraz z samochodem. Na te elementy będzie wystawiona osobna faktura na kwotę 1 PLN brutto.
jachupda - 04-05-2009, 09:53
Student napisał/a: | Może ta decha to synonim ekologii , chłopaki dajcie zdjęcia bo normalnie muszę sie nastawić psychicznie i jakąś śpiewkę wymyślić dla teścia.
O powiedzcie od razu jak to dziadostwo zdemontować, czy trzeba brać diaks czy wyjdzie przy pomocy zwykłych kluczy. |
Jutro bede w ASO jak bedzie jakis "kratoeiec na stanie" to zrobie zdjecia.
Student - 04-05-2009, 09:57
NA zdjęciach nie wygląda to źle, a co z tą dechą?
Czy taka sama krata montowana jest w każdym Outku, bo z wcześniejszych postów wyczytałem że tak.
Jakub34 - 04-05-2009, 10:04
Cytat: | System montażu został opracowany przez MMC Car Poland. Uszkodzenia plastików są bardzo małe, jest to wycięcie szpary o wymiarach około 3 cm x 0,5 cm, przez ten otwór przechodzi jeden z uchwytów montażowych.
Po trzecim rzędzie siedzeń zostaje dziura, w której są uchwyty do zamontowania foteli, otwory po śrubach.
Trzeci rząd siedzeń jak i pasy są wydawane wraz z samochodem. Na te elementy będzie wystawiona osobna faktura na kwotę 1 PLN brutto. |
Mont,
skąd masz informacje że trzeci rząd siedzeń wraz z pasami będzie wydany. Informacja jest z MMC czy od dealera?
Moje informacje nie są tak optymistyczne.
|
|
|