[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Brak Ogrzewania
deejay - 28-12-2012, 14:05
Rafał sprawdz dokładnie jakie napięce jest na wtyczce przed silnikiem po włączeniu zapłonu , jesli ok , to moze wentylator sie zaciera i zwalnia .
Rafal_Szczecin - 28-12-2012, 14:05
moze to miec cos wspolnego z tym, ze wczoraj mylem samochod (+ 7), a dzisiaj troche u nas przymrozilo ( - 5 )
Owczar - 28-12-2012, 14:07
Może to mieć związek. W tym aucie potrafi dostać się woda do wirnika.
deejay - 28-12-2012, 14:10
Owczar napisał/a: | Może to mieć związek. W tym aucie potrafi dostać się woda do wirnika. |
Musi byc naprawdę podszybie w tym przypadku zasyfione ( zatkane odpływy) , bo inaczej nie ma takiej mozliwosci . Galant ma na tyle duze odpływy ze woda nawel przy ulewie zdązy odpłynąć .
Owczar - 28-12-2012, 14:12
Ale po porze jesienno zimowej często przytyka się odpływ. U cezara w dmuchawie były nawet liście
Rafal_Szczecin - 28-12-2012, 14:13
napiecie na wylaczonym 12,69 na wlaczonym nawiewie 12,39 wiec rwiemy dmuchawe .
Owczar,Deejay dziekuje za pomoc .
deejay - 28-12-2012, 14:20
Owczar napisał/a: | U cezara w dmuchawie były nawet liście |
Pamietam , ale liśc ma prawo wpść bo jest lekki , sam co jakiś czas doświadczam tego samego
Rafal_Szczecin - 28-12-2012, 15:55
wentylator wyciagniety, chodzil bardzo ladnie,bez najmniejszych oporow, wyczyszczony zero poprawy.
nawiew działa tylko do 3 poziomu , zarówno na włączonym silniku jak i na włączonym zapłonie .
wyglada jak by brakowało napięcia do napedzenia wentylatora na wyzszych biegach .
Owczar - 28-12-2012, 15:59
Jedyne co jeszcze przychodzi mi do głowy to tyrystor sterujący prędkością obrotową wentylatora. Masz kogoś pod ręką z galem EA? Tyrystor jest pod schowkiem niedaleko dmuchawy. Łatwo go wyjąć. Sprawdź też styki przy tyrystorze czy nie są poupalane.
[ Dodano: 28-12-2012, 16:05 ]
Tutaj masz trochę info i zdjęcie tyrystora: http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
Hugo - 28-12-2012, 20:09
Owczar napisał/a: | U cezara w dmuchawie były nawet liście | U mnie też. I chyba znowu są, bo czasami świergoli...
Rafal_Szczecin - 02-01-2013, 15:08
winnym okazal sie rezystor dmuchawy o ktorym pisal Owczar. widac, ze dostala sie do niego woda, i zrobila zwarcie . rezystor zreanimowany i sila nadmuchu wrocila w calym swoim zakresie.
Jeszcze raz Owczar dziekuje za pomoc .
JacekBB - 22-09-2013, 16:52
Witam, ostatnio też stracił mi sie ciepły nawiew, nawet na 32 dmuchało zimnym powietrzem, winny temu był mechanizm(widoczny na foto) zawiesił sie w jakiś sposób i wogóle nie reagował, kiedy go mocniej popchnąłem coś przeskoczyło i działał ale od 22'C do 17 było słychać przeskakiwanie zębatki, silniczek po odchyleniu ramienia na maxa w prawo( czyli temp na minus) nie wyłączał sie!!! po rozebraniu, przeczyszczeniu i odgięciu blaszek które które odłączają zasilanie wszystko wróciło do normy:) i dodam jeszcze że jeden ząbek na średniej zębatce był wyłamany.
andpul - 12-01-2014, 18:11
Mam problem z ogrzewaniem w moim Galu. Na krótkich odcinkach -do 5 km- wszystko jest w porządku. Dalsza jazda to spadek temperatury powietrza nawiewu. Ciepło dmucha dopiero przy ustawieniu temperatury ok 26-28 stopni. Na klimie jest to samo. Co według Was może być przyczyną takiego zjawiska?
Pozdrawiam
Andrzej.
Temat nieaktualny, rozwiązanie znalazłem pod linkiem
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
Danteo0206 - 23-10-2014, 13:38
Panowie proszę o pomoc..rozkłada juz ręce. . Z nawiewu nie wieje mi gorącym powietrzem a jedynie ciepłym. Na bank nie ma 32 stopni. Dzisiaj temperatura zeszła do 1 stopnia, jechałem 20km a w samochodzie dalej zimno. Po w kręceniu w obroty jest troche cieplej. Jeżdżę cały czas z manualny sterowaniem. I raz jest ciepłe raz letnie. Po sprawdzałem dwa silniczki (od mieszalnika i ten przy drzwiach pasazera) powierzył oporność i się zgadza wszystko. Wymieniłem filtr. Przewody od nagrzewnicy wchodzace z komory silnikowej do kabiny -gorące. Jakieś 400 km temu wymieniałem chłodnice. Ale przed wymiana było podobnie. Juz nie wiem za co się mogę złapać żeby poszukać problemu. Płyn Chłodniczy jest chociaż jego poziom rośnie i opada jakieś 5 mm patrząc od kreski full na zbiorniczku.
KsiadzRobak - 23-10-2014, 13:54
- rurka z panela przypadkiem nie spadła?
- termostat działa (czyli wskazówka nagrzania silnika jest circa w połowie)?
- nagrzewnica drożna?
a jeśli chodzi o elektrozawory to ten przy pasażerze jest od obieg zamknięty/otwarty
temp. reguluje ten od kierowcy a ten z prawej strony radia to od kierunku dmuchania
silniczka w nim nie ma sensu sprawdzać - trzeba otworzyć i zobaczyć czy wszystkie zębatki w przekładni są niepołamane
|
|
|