[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast
Rafal_Szczecin - 31-08-2009, 19:31
wielkie podziekowania dla Ciebie Kmer,
po Twoich pomocnych postach, i odpowiadania na moje glupie (proste ) pytania zabralem sie za zegary, i wszystlo ladnie swieci .
dziekuje .
do admina , jezeli istnieje taka mozliwosc , wnosze prosbe o przyznanie Kmer'owi "pomogl"
Kmer - 31-08-2009, 22:02
Rafal_Szczecin, nie ma za co,czegoś się nauczyłem dzięki Trawkinsowi ja już mam chyba z trzecie zegarki w moim galu,także obserwacja nie poszła na marne jak on to robi
Jacko1 - 25-09-2009, 18:54
Witam.
Czy jest jakiś prosty sposób na zdjęcie wskazówki z obrotomierza? z zegarów HC
swinks_UK - 25-09-2009, 19:33
Jest.
Podważasz równomiernie od dołu. Ja robiłem to zakrzywioną pensetą, od biedy możesz "widłami" widelca . Ważne by nie opierać narzędzia na tarczy bo ślad zostanie.
Wskazówki są tylko mocno wciśnięte na bolce.
Sadeek - 27-09-2009, 14:58
Witam, mam takie pytanko, czy ktos z forum wstawial zegar HC do diesla? jutro bede ogladac z bliska ten zegar i zastanawiam sie czy go nie wziasc bo cena okazyjna
PabloGal - 17-11-2009, 20:05
Witam. Wstawiłem zegary HC od 2,5 V6 do mojego 2,0. Wszystko przerobiłem według "przepisu" kolegów z pierwszej strony tego tematu. I teraz małe pytanko. Obrotomierz działa ale pokazuję trochę za mało. To znaczy na wolnych obrotach jest coś ok. 500-600, za to na dużych obrotach pokazuje do 5 tyś. I koniec, odcinka. Nie znam się na elektronice i nie wiem co z tym zrobić. Podejrzewam że trzeba wlutować jakiś oporniczek czy coś takiego co ma inne parametry, ale gdzie, co i jak to nie mam pojęcia. Nie wiem co za to odpowiada. A zrobiłem wszystko tak jak na zdjęciu u swinks_UK. Czy ktoś może mi pomóc?
deejay - 17-11-2009, 22:04
zegary HC od 2.5 maja inne obrotomierze tzn inaczej wyskalowane , trzeba przerobic cała płytke by wszystko dzodziło jak nalezy w 2.0 ale opis tej operacji zostawiam fachowcom
PabloGal - 18-11-2009, 09:39
Cześć, mój poprzedni post jest już nieaktualny. Wszystko działa. Zdjęcia swinks_UK są naprawdę bardzo pomocne.
I teraz taki mój pomysł: mam fajne zegary a chciałoby się mieć jeszcze fajniejsze. Chodzi mi po głowie taki pomysł, czy da się zrobić tak aby w momencie przekręcania kluczyka po zapaleniu wskazówek wykonały one "wędrówkę" do końca swoich skali i z powrotem ustawiły się w momencie startu? Gdzieś takie coś widziałem i tylko nie wiem gdzie. Pewnie jakieś tuningowe rzeczy to były. Co wy na to?
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki tym którzy zamieszczali opisy jak przerobić zegary.
Hubeeert - 18-11-2009, 09:44
PabloGal Subar tak ma. DEFI tak ma w swoich zegarach.
Owczar - 18-11-2009, 09:51
BMW tak ma... Musiałbyś zrobić mały układ elektroniczny który poda odpowiedni sygnał po starcie. Potem same opadną...
PabloGal - 18-11-2009, 10:47
Musiałbyś zrobić mały układ elektroniczny który poda odpowiedni sygnał po starcie. Potem same opadną...
No właśnie. Chodzi mi o to czy jest ktoś w tym dobry ,żeby pomyśleć i zrobić coś takiego. Ja osobiścię odpadam, z żalem muszę przyznać że mnie to przerasta
swinks_UK - 20-11-2009, 22:23
deejay napisał/a: | zegary HC od 2.5 maja inne obrotomierze tzn inaczej wyskalowane , trzeba przerobic cała płytke by wszystko dzodziło jak nalezy w 2.0 ale opis tej operacji zostawiam fachowcom |
Bartek, "fachowcy" już opisali podmiankę układu obrotomierza silnika w układzie L4 na V6 i odwrotnie. Problem w tym że userzy nie czytają instrukcji dokładnie....
PabloGal - 22-11-2009, 13:47
Cytat: | Bartek, "fachowcy" już opisali podmiankę układu obrotomierza silnika w układzie L4 na V6 i odwrotnie. Problem w tym że userzy nie czytają instrukcji dokładnie.... |
Rozumiem, że piszesz o mnie? Wszystko przeczytałem dokładnie a mój błąd powstał w wyniku niedopatrzenia.
roch_27 - 22-11-2009, 23:14
PabloGal napisał/a: | w momencie przekręcania kluczyka po zapaleniu wskazówek wykonały one "wędrówkę" do końca swoich skali i z powrotem ustawiły się w momencie startu? Gdzieś takie coś widziałem i tylko nie wiem gdzie. | w nowej Skodzie Superb tak jest
Owczar - 23-11-2009, 09:45
Panowie, wróćmy do meritum bez zbędnego rozwodzenia się na temat, w którym aucie też tak jest
|
|
|